adik1983 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Opublikowano 4 Czerwca 2009 witam wymieniłaem dwa górne wachacze prawy przód i stuki ustałay ale teraz pojeździłem troszke i podczas ruszania coś mi w tym kole sie oddzywa jakby guma gdzieś ocierała to jest chwilowe nieraz przy ruszaniu a nieraz cały czas tak sie dzieje co poradzić na to i do tego doszły stuki z lewej strony tez trzeba wymienic górne wachacze pewnikiem masakra to zawieszenie w audi wie ktoś gdzie mozna kupić te sruby do tych wachaczy bo stare po demontazu to na złom sie nadają bez młota to nie robota
soolek Opublikowano 4 Czerwca 2009 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Zależy jakie to jest skrzypienie. Mocne i przy ruchach kierownicą - obstawiam kolejny wahacz. Jeśli delikatne, tylko przy wybojach, koleinach itd - może skrzypieć guma pod amorkiem. Mam właśnie to u siebie (jutro kolejna wymiana). 2 miechy temu wymieniłem właśnie poduszki pod amorami z przodu i ... skrzypią Najbardziej się nasila podczas deszczu i zaraz po.
adams78 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 http://moto.allegro.pl/item642340355_sruby_wahaczy_kpl_audi_a4_a6_a8_vw_passat_b5_b6.html
karolkw Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 też mam ten problem ale wiem co to jest, zobacz na tulejce przedniego dolnego wahacza gdzie łączy amortyzator.
YOGI3000 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 u mnie tez kiedys tak było z lewej strony i srzypiał to sworzeń dolnego przedniego wahacza. Ogolnie jak cos skrzypi to czesto sworznie. I pewiem mechanik mi podpowiedział ze nie trzeba wymieniac tylko mozna nasmarowac. U mnie pomoglo.
Sławosz Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 U mnie było to samo tylko, że skrzypiało mi "sezonowo" tzn. zaczęło skrzypieć, dość głośno, po np. tygodniu przestawało. No i suma sumarum, zaczął mi skrzypieć jak wóz drabiniasty, pojechałem do znajomego mechanika, ten poradził, aby kupić strzykawkę z jak najgrubszą igłą i zaaplikować w te gumki, przykrywająceprzeguby wahaczy. Tak zrobiłem i już cisza. Pzdr.
Miszka82 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 U mnie było to samo tylko, że skrzypiało mi "sezonowo" tzn. zaczęło skrzypieć, dość głośno, po np. tygodniu przestawało. No i suma sumarum, zaczął mi skrzypieć jak wóz drabiniasty, pojechałem do znajomego mechanika, ten poradził, aby kupić strzykawkę z jak najgrubszą igłą i zaaplikować w te gumki, przykrywająceprzeguby wahaczy. Tak zrobiłem i już cisza. Pzdr. ciekawe, mam wlasnie to samo, zobaczymy czy u mnie te zabiegi pomoga
adams78 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Opublikowano 17 Czerwca 2009 poradził, aby kupić strzykawkę z jak najgrubszą igłą i zaaplikować w te gumki, przykrywająceprzeguby wahaczy. Tak zrobiłem i już cisza. Pzdr. Prawie dobrze. Tym sposobem robisz dziurę w osłonie gumowej przegubu i otwierasz drogę wodzie. Co potem - wiadomo Wypada odkręcić nakrętkę, wybić przegub ze zwrotnicy, zdjąć a przegubu pierścień opasający osłonkę i wtedy podać smar pod gumkę. Kupa roboty i żeby specjalnie to robić to nie namawiam, ale jak już coś się robi z przodu to warto...
mily Opublikowano 17 Czerwca 2009 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Ja miałem to samo z lewej strony. Zpsiukałem wszystko WD40 (amortyzator i wahacze) i przestało (tylko teraz mi z prawej skrzypi ).
YOGI3000 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Jak najgrubsza to moze nie, bo wtedy bedzie duża dziura ale taką zeby przez nią coś gestego lecialo. Trzeba tez pamietac ze jesli skrzypi to juz jest zużyty i niedlugo zacznie stukać, a na to jest juz tylko jedno lekarstwo...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się