Cayman Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Wiem, że tematów tego typu było już bez liku, ale mój przypadek wygląda następująco... Od jakiegoś czasu OOOO brakuje mocy. Za dupcią niuni widać delikatny ciemny dymek przy wciśnięciu do końca gazu na 3, 4 i 5 biegu. Przepływka odpada - podmieniona i problem dalej pozostał. Natomiast podczas przyśpieszania na wyższych biegach w kabinie słychać wyraźnie podmuch powietrza. Oglądałem przewody (na tyle na ile widać je bez rozkręcania połowy komory silnika), obudowę filtra powietrza i wszystko wydaje się być w porządku. Podmuch powietrza wyraźnie słychać z prawej strony komory (po puszczeniu gazu natychmiast znika). Gdzie szukać przyczyny??? W którym miejscu może być nieszczelność? Od razu uprzedzę - nie mam możliwości i czasu żeby zrobić logi dynamiczne (OOOO musi być gotowe do jazdy za 2 dni) :gwizdanie:
karbonek Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Niech ktoś gazuje na biegu jałowym a ty zabaw się w macajewa pod maską to się dowiesz
Gość Michał Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Sprawdż cały dolot, w miejscu nieszczelności może być widoczny olej. Przyjrzyj sie dokładnie tej krótkiej rurce zaznaczonej na fotce, one czesto lecą
jaca.13 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 tak to wygląda na nieszczelność węży między interkulerem a turbiną.
Cayman Opublikowano 9 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2009 OOOO stoi już u mechanika. Resztki oleju są u mnie widoczne wszędzie po tym jak wysrała się turbawka jakieś 2 miesiące temu
goldi Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Miałem tak pęknięte pod opaską i też szukałem dość długo gdzie zasysa powietrze zdjęcie Michała
Cayman Opublikowano 9 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2009 Niby wszystko całe...Przedmuchów nie czuć i nie słuchać przy gazowaniu na postoju...Tylko w czasie jazdy...
Aydaho Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 nie słychać tak wyraźnie bo nie ma obciążenia. Niech mechanik obejrzy dokąłdnie rury i złączki - może cybant puscił albo dziura w któryms wężu jest
Pollux Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 W B5 mialem to samo... Bujałem się jak Batory przez 2 miesiące prawie. Okazało się, że wąż pęknięty pod opaską. Wychwycił to jednak dopiero "super mechanik" (i chwała mu za to). Cała "naprawa" kosztowała grosze. Zasugerował dodatkowo, żeby w przyszłości w takich przypadkach prześledzić dokładnie całe "owężowanie".
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się