WOJTEK WOŁOMIN Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Panowie mam problem tego typu że gdy auto na grzeje się do temperatury 90 stopni nie raz słabo odpala.Błedów nie ma kąt wtrysku 49 stawiam że to może być czujnik temperatury.Pytanie czy to napewno to ewentualnie jaki powinien być ten czujnik może kolor lub numer.Z góry dzięki.Pozdr.
Wihajster Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 pompa juz powoli siada wiec najtaniej wyjdzie zrobic korekte mapy dawki rozruchowej
WOJTEK WOŁOMIN Opublikowano 11 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2009 bardzo dziękuje za odpowiedz moze jakieś wskazówki co do tej mapy bo niestety nie wiem o co chodzi.
Wihajster Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 bardzo dziękuje za odpowiedz moze jakieś wskazówki co do tej mapy bo niestety nie wiem o co chodzi. najłatwiej sprawdzic odłaczając wtyczke z G62 i spróbować zapalic na gorącym silniku.Jeżeli zapali od strzala to znaczy ,że pompa juz nie daje rady.Wtedy zamiast remontowac pompe(duży koszt)jedzie sie do tunera na korekte softu podnosząc dawke rozruchową
WOJTEK WOŁOMIN Opublikowano 11 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2009 Ok dzięki wiem o co już chodzi.Pozdrawiam.[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2009, 21:13_________________________________________________g62 co to za czujnik bo nie moge znależć
Wihajster Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Ok dzięki wiem o co już chodzi.Pozdrawiam.[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2009, 21:13_________________________________________________g62 co to za czujnik bo nie moge znależć temperatury cieczy :gwizdanie:
WOJTEK WOŁOMIN Opublikowano 11 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2009 powiedz mi jak czujnik cieczy jest ominięty opornikiem 2 kg co bedzie się działo.
Wihajster Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 powiedz mi jak czujnik cieczy jest ominięty opornikiem 2 kg co bedzie się działo. że co....nie rozumiem
WOJTEK WOŁOMIN Opublikowano 11 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2009 czujnik ma4 piny na 1 i 3 dałem opornik 2000 omów i sie zastanawiam czy tu nie ma problemu
grzanek85 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Auto będzie więcej palić i szybciej się zużywać, będzie dostawać oszukaną dawkę paliwa
WOJTEK WOŁOMIN Opublikowano 11 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2009 ale czy to tez problem z tym opdalaniem
Wihajster Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 ale czy to tez problem z tym opdalaniem Po co te kombinacje dostałeś juz odpowiedz jak rozwiązac problem
WOJTEK WOŁOMIN Opublikowano 11 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2009 ok i tak wielkie dzieki za pomoc.
magg23 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 lepiej naprawić pompę nisz robić nową mapę i tak cię czeka remont jakiś czas.To jest chwilowe rozwiąsanie
Wihajster Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 To jest chwilowe rozwiąsanie ta chwila to jest kolejne 300tys km przebiegu
Musashi Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 wczoraj diagnozowalem 1Z, objawy identyczne, problem w rozruchu goracego silnika... bledu G62 nie bylo, natomiast gdy silnik byl goracy VAG w ECU pokazywal tylko 38C... wymiana czujnika i jest git.
WOJTEK WOŁOMIN Opublikowano 13 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2009 Dzięki panowie za zainteresowanie tak i ja zrobiłem i jest .Pozdr.
Wihajster Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Dzięki panowie za zainteresowanie tak i ja zrobiłem i jest .Pozdr. to dobra wiadomośc
Rekomendowane odpowiedzi