Piotrek98igo Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 mazda mx5 wciagnieta jak szmata :polew: pomarancz z bialymi pasami ala viper
MAGIC87 Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Opublikowano 4 Listopada 2010 mazda mx5 wciagnieta jak szmata czyli jak rumunka
MrTea Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 a mi znowu sie turbo zawiesiło. Dobrze ze na trasie a nie przy wyprzedzaniu
Piotrek98igo Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 a mi znowu sie turbo zawiesiło. Dobrze ze na trasie a nie przy wyprzedzaniu to dopiero poczatek twoich zwiech :gwizdanie:
MrTea Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 podobna sytuacja jak wtedy jak odjeżdzalismy spod Galerii, temp ok 80C, pedał w podłogę... zmiana na 5tke i d*pa, Octavia 1.6 mnie objechała :polew: Po ponownym odpaleniu wszystko ok. [br]Dopisany: 05 Listopad 2010, 11:02_________________________________________________Do tego trochę mi oleju wpiernicza, Zalane ok 4,3l przy wymianie 10tys km temu, pol litra na 10tys km
Piotrek98igo Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 0.5l na 10tys to jest standard
MrTea Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 aha, to nie wiem czemu mi się to turbo pierniczy.. Przecież nie jeżdże jak emeryt ... nic to, trzeba zacząć Bogusia moletsować o turbo
Piotrek98igo Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 moze ze starosci,swoje juz przerobilo uszczelnienia pewnie cos puszczaja i efekt jaki jest to widzisz
Piotrek98igo Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 uszczelnienia w turbinie? tak
Tomasz Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 a co masz uszczelnienie do chwilowego braku mocy? ja się nie znam tylko się pytam
Piotrek98igo Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 to ze olej sie zbiera na kierownicach w turbinie,do tego osad ze spalin,tworzy sie fajny mix, ktory blokuje kierownice w turbinie w jednej pozycji max doladowania,kolega herbata wyjezdza na trase,daje pedal w podloge turbo pompuje 1,5bara na wymgane 1,1 ECU to wychwytuje i wprowadza notlaufa...tak to wyglada
Leman Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 to ze olej sie zbiera na kierownicach w turbinie,do tego osad ze spalin,tworzy sie fajny mix, ktory blokuje kierownice w turbinie w jednej pozycji max doladowania,kolega herbata wyjezdza na trase,daje pedal w podloge turbo pompuje 1,5bara na wymgane 1,1 ECU to wychwytuje i wprowadza notlaufa...tak to wyglada kto ci uwierzy... :kox: :gwizdanie: sam jesteś mix :polew:
Sysiek Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 A tu jak zwykle besztanie Magic, chcial bym miec ta moc co on ma
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się