Piotrek98igo Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 mazda mx5 wciagnieta jak szmata :polew: pomarancz z bialymi pasami ala viper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 mazda mx5 wciagnieta jak szmata czyli jak rumunka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 jak kulawa rumunka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 sysiek ale kopcisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 a gdzie jest pan anusek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 a mi znowu sie turbo zawiesiło. Dobrze ze na trasie a nie przy wyprzedzaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 a mi znowu sie turbo zawiesiło. Dobrze ze na trasie a nie przy wyprzedzaniu to dopiero poczatek twoich zwiech :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 podobna sytuacja jak wtedy jak odjeżdzalismy spod Galerii, temp ok 80C, pedał w podłogę... zmiana na 5tke i d*pa, Octavia 1.6 mnie objechała :polew: Po ponownym odpaleniu wszystko ok. [br]Dopisany: 05 Listopad 2010, 11:02_________________________________________________Do tego trochę mi oleju wpiernicza, Zalane ok 4,3l przy wymianie 10tys km temu, pol litra na 10tys km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 0.5l na 10tys to jest standard Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 aha, to nie wiem czemu mi się to turbo pierniczy.. Przecież nie jeżdże jak emeryt ... nic to, trzeba zacząć Bogusia moletsować o turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 moze ze starosci,swoje juz przerobilo uszczelnienia pewnie cos puszczaja i efekt jaki jest to widzisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 uszczelnienia w turbinie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 uszczelnienia w turbinie? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 a co masz uszczelnienie do chwilowego braku mocy? ja się nie znam tylko się pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 to ze olej sie zbiera na kierownicach w turbinie,do tego osad ze spalin,tworzy sie fajny mix, ktory blokuje kierownice w turbinie w jednej pozycji max doladowania,kolega herbata wyjezdza na trase,daje pedal w podloge turbo pompuje 1,5bara na wymgane 1,1 ECU to wychwytuje i wprowadza notlaufa...tak to wyglada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leman Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 to ze olej sie zbiera na kierownicach w turbinie,do tego osad ze spalin,tworzy sie fajny mix, ktory blokuje kierownice w turbinie w jednej pozycji max doladowania,kolega herbata wyjezdza na trase,daje pedal w podloge turbo pompuje 1,5bara na wymgane 1,1 ECU to wychwytuje i wprowadza notlaufa...tak to wyglada kto ci uwierzy... :kox: :gwizdanie: sam jesteś mix :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 a do paszczy chcesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leman Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 możesz chapnać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 temu panu juz dziekujemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysiek Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 A tu jak zwykle besztanie Magic, chcial bym miec ta moc co on ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się