wooojtus Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Witam, od jakiegoś czasu zauważyłem, że po wciśnięciu gazu, auto idzie zdecydowanie słabiej do przodu, bez względu na temperaturę silnika, przyśpiesza jakby falami, jakby przycina przy przyśpieszaniu. Dodatkowo chmura dymu (bardzo irytująca) przy agresywniejszym wciśnięciu gazu, czego do niedawna jeszcze nie było. Niby klasyczne objawy padającej turbiny, ale dym jest koloru ewidentnie czarnego (!) a nie niebieskawego. Ponadto znajomy stwierdził ściskając jakiś przewód w komorze silnika, że po przygazowaniu turbina daje ciśnienie i mówi, że gdyby nie działała, to przewód byłby miękki, a jest twardy. Panowie nie znam się na motoryzacji, tak jak bym chciał, więc proszę o każde wskazówki, bo lada chwili będą mi turbinę do regeneracji wykręcali. Dzięki z góry
seba1-2 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 może zawór EGR daje po d*pie, a tak na 100%
PAWEL69 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 bo lada chwili będą mi turbinę do regeneracji wykręcali. Dzięki z góry Witaj niczego nie wykręcaj.... sprawdź wszystkie węże gumowe oraz intercooler czy nie ma nieszczelności[to możesz zrobić bez vaga] wskazówką będą wycieki oleju w miejscu nieszczelności. przede wszystkim sprawdź wszystkie opaski zaciskowe na wężach dolotu[te grube]ale naprawdę wszystkie na mój rozum :>masz dziurę [stąd czarny dym] Pozdrawiam Paweł
wooojtus Opublikowano 12 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2009 sprawdź szczelność dolotu Sugerujesz więc, że problem nie tkwi bezposrednio w samej mechanice turbiny? dodam, że najbardziej podstawowe badanie kompem nie wskazało żadnych błedów... Owszem wybieram sie w najbliższym czasie na bardziej gruntowne i profesjonalne badanie, ale do poniedziałku muszę zdecydować czy oddać turbo po kosztach do regeneracji czy nie, później będe miał drożej, stad te prośby o wróżby... Dzięki[br]Dopisany: 12 Czerwiec 2009, 22:40_________________________________________________ sprawdź wszystkie węże gumowe oraz intercooler czy nie ma nieszczelności[to możesz zrobić bez vaga] wskazówką będą wycieki oleju w miejscu nieszczelności. przede wszystkim sprawdź wszystkie opaski zaciskowe na wężach dolotu[te grube]ale naprawdę wszystkie na mój rozum :>masz dziurę [stąd czarny dym] Dzięki Kolego, o takie właśnie wskazówki mi chodziło. Zrobię jak piszesz, pozdrawiam.
Kowi87 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 U mnie jak turbinka powiedziała papa, to na początku nie było praktycznie dymu ale samochód nie przyspieszał 120 to był max póżniej pojawił sie biały dym wiecej wiecej :gwizdanie: i już było wiadomo że to turbina. Całej tej przygodzie towarzyszył zapach spalanego oleju :gwizdanie: Wiec lepiej sprawdż wszelkie przewody zrób logi zanim popędzą cie w ślepe koszta
PAWEL69 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 stad te prośby o wróżby... Dzięki wróżek to tu nie ma to tylko sugestie... co Byś nie popadł w niepotrzebne koszty sprawdź wszystkie węże gumowe oraz intercooler czy nie ma nieszczelności[to możesz zrobić bez vaga]
boseron Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 stawiam na nieszczelność w dolocie lub węże podciśńienia ewentualnie zawór N75...... Vag i tyle, bedziesz wiedział.
zllew Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Obstawiam wąż od intercoolera. W sumie to dwoje moich znajomych tak miało, brał lewe powietrze, kopcił i był słaby...
Darev Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Ale to wszystko to nadal są wróżby i przypuszczenia... moja magiczna kula podpowiada mi: VAG-LOGI będzie najpewniej
wojtekce Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Obstawiam wąż od intercoolera. W sumie to dwoje moich znajomych tak miało, brał lewe powietrze, kopcił i był słaby... TDI nie za bardzo może ciągnąć lewe powietrze najwyżej to tracić ciśnienie w dolocie poprzez nieszczelność :gwizdanie:
Musashi Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 a to kasyno, ze tak wszyscy obstawiaja? obejrz dolot czy nie ma nieszczlnosci, jezeli nic nie znajdziesz zrob logi dynamiczne pod katem przeplywki i cisnienia doladowania w dolocie
Sysiek Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Mialem podobny problem, czarna chmura, auto wogole nie ciaglo ... Spadla rura od IC. Zalozylem spowrotem przykrecilem opaske porzadnie i frowa az milo Tak jak mowia koledzy, sprawdz sobie caly dolot czy jest wszystko ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się