kaju Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 hejbyły jakies 2,5 tdi w A4 b5 które nie były awaryjne ? Bo kolega się ze mną sprzecza że ten silnik Audi A4 2.5 TDI **Umweltplakette Grün** als Limousine in Neuss nie jest awaryjny ze to inne 2,5 były awaryjne... powiedz kolesiowi, żeby to odstawił. te były najbardziej. jest opcja wyeliminowania wycierania wałków, ale VP przy 320-350kkm jebnie i nie ma dyskusji, że nie. to tyle, dziękuję za uwagę ---------- Post dopisany at 15:24 ---------- Poprzedni post napisany at 15:21 ---------- hejbyły jakies 2,5 tdi w A4 b5 które nie były awaryjne ? Bo kolega się ze mną sprzecza że ten silnik Audi A4 2.5 TDI **Umweltplakette Grün** als Limousine in Neuss nie jest awaryjny ze to inne 2,5 były awaryjne... nie wiem co wy macie z do tych dwa i pół, przeca to nie jest awaryjne. dopóki nie padnie pompa albo wałki:whistling: ten silnik do którego dałeś linka jest z tym niby awaryjnym, te super NIE awaryjne były montowane w a6 c4, i t4 ale to były rzędowe 5 cylindrowki i mialy 115 i 140koni;) silniki z dwóch totalnie innych epok... R5 a V6 to dwie odmienne historie. V6TDI było pierwszym silnikiem diesla w układzie V, w dodatku inżynierowie w tej kwestii mocno raczkowali i dopiero po kilku latach produkcji się do tego potrafili przyznać, ale jednocześnie znaleziono obejście co do wałków. Pompa niestety - czy przed 2003 czy po 2003 (tak tak, nastąpiła modyfikacja) aż do 2005 roku, gdzie zakończono wkładać te motory do aut - jebnie i koniec, nie ma co drążyć. Jak ktoś nie ma pojęcia jak tym jeździć, to niech się za to nawet nie zabiera, bo będzie płakał, jakie to dwa i pół jest złe
kiciafirerek Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Dzięki Panowie :hi:więc miałem racje 2,5 to zło
arre Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 hejbyły jakies 2,5 tdi w A4 b5 które nie były awaryjne ? Bo kolega się ze mną sprzecza że ten silnik Audi A4 2.5 TDI **Umweltplakette Grün** als Limousine in Neuss nie jest awaryjny ze to inne 2,5 były awaryjne... powiedz kolesiowi, żeby to odstawił. te były najbardziej. jest opcja wyeliminowania wycierania wałków, ale VP przy 320-350kkm jebnie i nie ma dyskusji, że nie. to tyle, dziękuję za uwagę ---------- Post dopisany at 15:24 ---------- Poprzedni post napisany at 15:21 ---------- hejbyły jakies 2,5 tdi w A4 b5 które nie były awaryjne ? Bo kolega się ze mną sprzecza że ten silnik Audi A4 2.5 TDI **Umweltplakette Grün** als Limousine in Neuss nie jest awaryjny ze to inne 2,5 były awaryjne... nie wiem co wy macie z do tych dwa i pół, przeca to nie jest awaryjne. dopóki nie padnie pompa albo wałki:whistling: ten silnik do którego dałeś linka jest z tym niby awaryjnym, te super NIE awaryjne były montowane w a6 c4, i t4 ale to były rzędowe 5 cylindrowki i mialy 115 i 140koni;) silniki z dwóch totalnie innych epok... R5 a V6 to dwie odmienne historie. V6TDI było pierwszym silnikiem diesla w układzie V, w dodatku inżynierowie w tej kwestii mocno raczkowali i dopiero po kilku latach produkcji się do tego potrafili przyznać, ale jednocześnie znaleziono obejście co do wałków. Pompa niestety - czy przed 2003 czy po 2003 (tak tak, nastąpiła modyfikacja) aż do 2005 roku, gdzie zakończono wkładać te motory do aut - jebnie i koniec, nie ma co drążyć. Jak ktoś nie ma pojęcia jak tym jeździć, to niech się za to nawet nie zabiera, bo będzie płakał, jakie to dwa i pół jest złe Ty sie do Inglostad wybierz to CI mgr-a z 2,5 przyznajo
kaju Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 najpierw z szybą musiałbym blanta zajarać, żeby z kałachem tam pojechać
Ksiadz Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Wieczorak! Pany, znajomek niedługo jedzie autem do Polski, pod Wrocław gdzieś... Audi A4 1.8T 2003 rok jakoś (B6), w auto. Skrzynia mu poszarpuje. Kto ogarnie temat w miarę sensownie? Może tylko olej i adaptacja skrzyni? Może coś poważniejszego? Dziękuję i pozdrawiam!
kozunia13 Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Ja mialem zalozona nowa pompe i walki przy 180tys wg wydrukow z serwisu jakos w 2010. Teraz mam 290. Ciekawe za ile mi jebnie...
kaju Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Ja mialem zalozona nowa pompe i walki przy 180tys wg wydrukow z serwisu jakos w 2010. Teraz mam 290. Ciekawe za ile mi jebnie... gdzie te wałki miałeś zakładane? ja ze swojej osobiście fabryczne wałki wyciągałem przy 650kkm. akurat mi poszła druga pompa (pierwsza za niemca przejechała 320kkm)
kozunia13 Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Poprzedni wlasciciel( szwagier) wymienial w aso w hiszpani kiedy byl w delegacji. Firma pokryla koszty wiec dorzucil komplet walkow i hydraulike cos kolo 3kola ojro. Ty koksowales be piec w 2.5?
kaju Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 186/399 z katem z małym bąkiem przy zamykaniu na 1 biegu, co zdarzało się jak ktoś nie ogarnięty siadał za fajere. tak czysto z wydechu i moment od ~1,6k dostępny
kaju Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 fajne miałem b5... teraz skromne 155ps z leniwcem, ale nie wróciłbym już do b5.
kaju Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 moje b5? b6 to już inna jazda jest zupełnie. wyciszenie, precyzja prowadzenia - totalna przepaść.
Gość cwiara Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 moje b5? b6 to już inna jazda jest zupełnie. wyciszenie, precyzja prowadzenia - totalna przepaść. No w koncu cos madrego napisal
kozunia13 Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Chyba laguna nie jezdziles;D tak twoje to z erenesem i klapa us;)
kaju Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 moje b5? b6 to już inna jazda jest zupełnie. wyciszenie, precyzja prowadzenia - totalna przepaść. No w koncu cos madrego napisal w dupe Cie dawno nikt nie kopnął? guza szukasz? Chyba laguna nie jezdziles;D tak twoje to z erenesem i klapa us;) widzę, że lekcje odrobiłeś
kozunia13 Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Raczej nie inaczej wszystkich was przeswietlilem;D
kozunia13 Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 A szczuraza be pic w 1.8T na bixie srebrna nawet ostatnio macal w srodzie slaskiej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się