Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WROCŁAWSKIE -> Info ostatnie posty.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
hej

były jakies 2,5 tdi w A4 b5 które nie były awaryjne ? Bo kolega się ze mną sprzecza że ten silnik Audi A4 2.5 TDI **Umweltplakette Grün** als Limousine in Neuss

nie jest awaryjny ze to inne 2,5 były awaryjne...:eusathink:

powiedz kolesiowi, żeby to odstawił. te były najbardziej. jest opcja wyeliminowania wycierania wałków, ale VP przy 320-350kkm jebnie i nie ma dyskusji, że nie. to tyle, dziękuję za uwagę:hi:

---------- Post dopisany at 15:24 ---------- Poprzedni post napisany at 15:21 ----------

hej

były jakies 2,5 tdi w A4 b5 które nie były awaryjne ? Bo kolega się ze mną sprzecza że ten silnik Audi A4 2.5 TDI **Umweltplakette Grün** als Limousine in Neuss

nie jest awaryjny ze to inne 2,5 były awaryjne...:eusathink:

nie wiem co wy macie z do tych dwa i pół, przeca to nie jest awaryjne. dopóki nie padnie pompa albo wałki:whistling:

ten silnik do którego dałeś linka jest z tym niby awaryjnym, te super NIE awaryjne były montowane w a6 c4, i t4 ale to były rzędowe 5 cylindrowki i mialy 115 i 140koni;)

silniki z dwóch totalnie innych epok... R5 a V6 to dwie odmienne historie. V6TDI było pierwszym silnikiem diesla w układzie V, w dodatku inżynierowie w tej kwestii mocno raczkowali i dopiero po kilku latach produkcji się do tego potrafili przyznać, ale jednocześnie znaleziono obejście co do wałków. Pompa niestety - czy przed 2003 czy po 2003 (tak tak, nastąpiła modyfikacja) aż do 2005 roku, gdzie zakończono wkładać te motory do aut - jebnie i koniec, nie ma co drążyć. Jak ktoś nie ma pojęcia jak tym jeździć, to niech się za to nawet nie zabiera, bo będzie płakał, jakie to dwa i pół jest złe :hi:

  • Odpowiedzi 32.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • szczuraz

    4607

  • hornet

    3524

  • kaju

    3181

  • Spartan_Wroc.

    1873

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dzięki Panowie :hi:więc miałem racje 2,5 to zło :wink:

Opublikowano
hej

były jakies 2,5 tdi w A4 b5 które nie były awaryjne ? Bo kolega się ze mną sprzecza że ten silnik Audi A4 2.5 TDI **Umweltplakette Grün** als Limousine in Neuss

nie jest awaryjny ze to inne 2,5 były awaryjne...:eusathink:

powiedz kolesiowi, żeby to odstawił. te były najbardziej. jest opcja wyeliminowania wycierania wałków, ale VP przy 320-350kkm jebnie i nie ma dyskusji, że nie. to tyle, dziękuję za uwagę:hi:

---------- Post dopisany at 15:24 ---------- Poprzedni post napisany at 15:21 ----------

hej

były jakies 2,5 tdi w A4 b5 które nie były awaryjne ? Bo kolega się ze mną sprzecza że ten silnik Audi A4 2.5 TDI **Umweltplakette Grün** als Limousine in Neuss

nie jest awaryjny ze to inne 2,5 były awaryjne...:eusathink:

nie wiem co wy macie z do tych dwa i pół, przeca to nie jest awaryjne. dopóki nie padnie pompa albo wałki:whistling:

ten silnik do którego dałeś linka jest z tym niby awaryjnym, te super NIE awaryjne były montowane w a6 c4, i t4 ale to były rzędowe 5 cylindrowki i mialy 115 i 140koni;)

silniki z dwóch totalnie innych epok... R5 a V6 to dwie odmienne historie. V6TDI było pierwszym silnikiem diesla w układzie V, w dodatku inżynierowie w tej kwestii mocno raczkowali i dopiero po kilku latach produkcji się do tego potrafili przyznać, ale jednocześnie znaleziono obejście co do wałków. Pompa niestety - czy przed 2003 czy po 2003 (tak tak, nastąpiła modyfikacja) aż do 2005 roku, gdzie zakończono wkładać te motory do aut - jebnie i koniec, nie ma co drążyć. Jak ktoś nie ma pojęcia jak tym jeździć, to niech się za to nawet nie zabiera, bo będzie płakał, jakie to dwa i pół jest złe :hi:

Ty sie do Inglostad wybierz to CI mgr-a z 2,5 przyznajo :grin:

Opublikowano

najpierw z szybą musiałbym blanta zajarać, żeby z kałachem tam pojechać :grin:

Opublikowano

zepsuję wam głowy.

:polew::polew:

Opublikowano

Wieczorak!

Pany, znajomek niedługo jedzie autem do Polski, pod Wrocław gdzieś... Audi A4 1.8T 2003 rok jakoś (B6), w auto. Skrzynia mu poszarpuje. Kto ogarnie temat w miarę sensownie? Może tylko olej i adaptacja skrzyni? Może coś poważniejszego?

Dziękuję i pozdrawiam! :hi:

Opublikowano

Ja mialem zalozona nowa pompe i walki przy 180tys wg wydrukow z serwisu jakos w 2010. Teraz mam 290. Ciekawe za ile mi jebnie...

Opublikowano
Ja mialem zalozona nowa pompe i walki przy 180tys wg wydrukow z serwisu jakos w 2010. Teraz mam 290. Ciekawe za ile mi jebnie...

gdzie te wałki miałeś zakładane? ja ze swojej osobiście fabryczne wałki wyciągałem przy 650kkm. akurat mi poszła druga pompa (pierwsza za niemca przejechała 320kkm)

Opublikowano

Poprzedni wlasciciel( szwagier) wymienial w aso w hiszpani kiedy byl w delegacji. Firma pokryla koszty wiec dorzucil komplet walkow i hydraulike cos kolo 3kola ojro. Ty koksowales be piec w 2.5?

Opublikowano

186/399 z katem z małym bąkiem przy zamykaniu na 1 biegu, co zdarzało się jak ktoś nie ogarnięty siadał za fajere. tak czysto z wydechu i moment od ~1,6k dostępny

Opublikowano

No to recajro na przyszly sezon;)

Opublikowano

fajne miałem b5... teraz skromne 155ps z leniwcem, ale nie wróciłbym już do b5.

Opublikowano

Widzialem te be pic. B6 duzo lepsze?

Opublikowano

moje b5? b6 to już inna jazda jest zupełnie. wyciszenie, precyzja prowadzenia - totalna przepaść.

Opublikowano
moje b5? b6 to już inna jazda jest zupełnie. wyciszenie, precyzja prowadzenia - totalna przepaść.

No w koncu cos madrego napisal :decayed:

Opublikowano

Chyba laguna nie jezdziles;D tak twoje to z erenesem i klapa us;)

Opublikowano
moje b5? b6 to już inna jazda jest zupełnie. wyciszenie, precyzja prowadzenia - totalna przepaść.

No w koncu cos madrego napisal :decayed:

w dupe Cie dawno nikt nie kopnął? guza szukasz? :decayed:

Chyba laguna nie jezdziles;D tak twoje to z erenesem i klapa us;)

widzę, że lekcje odrobiłeś :wink:

Opublikowano

Raczej nie inaczej wszystkich was przeswietlilem;D

Opublikowano

ce be eś albo skarbówka kuźwa :grin:

Opublikowano

A szczuraza be pic w 1.8T na bixie srebrna nawet ostatnio macal w srodzie slaskiej. :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...