emay Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Niedziela jest git. A w sobotę mogę iść na piwo do grande jakby ktoś listę robił.
Spartan_Wroc. Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Mordy jest problem... Dopierdalam do pieca to przy ok 3k rpm zaczyna szarpać i strzelać jakby w dolot cofało. Gajger wtedy skacze kilka razy 0.8-1.2b i po chwili ustępuje. O co kaman? Vag milczy, błedów brak. Silnik jaki, każdy wie
Gość cwiara Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Widzialem Cie z Ocą na swiatlach przy milenijnym
kaju Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Buntuje się, że chcesz sprzedać... Gazownie masz?
Spartan_Wroc. Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Widzialem Cie z Ocą na swiatlach przy milenijnym Ja Was również, Magda za fajerą... wyczuwam alkospot Na milenijnym testy się odbywały Buntuje się, że chcesz sprzedać... Gazownie masz?Chyba muszę na predkości to ogarnąć, w środę klient Żeby był porządek kieruję do odpowiedniego tematu Bo później "..." jest problem że bałagan http://a4-klub.pl/index.php?/topic/315187-dlubniete-18t-szarpie-strzela-gajger-wariuje/
szczuraz Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Arek rypnij dynamiczne bo wygląda to na zaolejony czujnik położenia wału albo letnie przesilenie [emoji6] Tapniete z HGW 2 Ja napisałem - grande pizza w tęczyZa moment będę w domu to podwieszę info. Na którą się ustawiamy ?Tapniete z HGW 2
Spartan_Wroc. Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Arek rypnij dynamiczne bo wygląda to na zaolejony czujnik położenia wału Nie ogarniam logów Ja z tych co wolą pracować młotkiem aaaa czujnik faktycznie może być zaolejony, kilka dni temu mi przetopiło gumowy trójnik który idzie do klawiatury a czujnik pod nim to mogło skapnąć. Bezproblemowo mogę go szarpać i myć ekstrakcyjną?
szczuraz Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Tak. Przemyj połączenie z konektorem i zobacz czy dalej takie cyrki robi Tapniete z HGW 2
Spartan_Wroc. Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Tak. Przemyj połączenie z konektorem i zobacz czy dalej takie cyrki robi Tapniete z HGW 2 będziem działać
musti Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Panowie i Panie z racji iż jadę do Was w odwiedziny niebawem potrzebował bym nocleg. Ktoś coś ?
Frankk Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 (edytowane) Kto się wczoraj w długołęce w maku opychał późnym popołudniem tak jak i ja? :-D Zajechala piękna srebrna B6 w kombi na wieloramoennych grafitowych felgach i klubowych ramkach :-) Przepiękna jest ;-) Edytowane 7 Kwietnia 2015 przez Frankk
Spartan_Wroc. Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Szczurku czujnik okazał się suchy jak pieprz... ale znalazłem winnych...
kaju Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Kto się wczoraj w długołęce w maku opychał późnym popołudniem tak jak i ja? :-D Zajechala piękna srebrna B6 w kombi na wieloramoennych grafitowych felgach i klubowych ramkach :-) Przepiękna jest ;-)na DOL? Adifek ale on ma bardziej grafitiwà jak srebrną
adifek Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 LY7J Obiecał że za Happy Meala umyje..... Jak już go zabrałem to nie było mu do śmiechu
szczuraz Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Szczurku czujnik okazał się suchy jak pieprz... ale znalazłem winnych... Patrz pan... taka niespodzianka. Ktoś tu za dużo na silownie chodzi i zamiast wypinac wtyczki to nadrywa kable [emoji6] Tapniete z HGW 2
emay Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Co z tą pizza w sobotę bo mi świąteczne żarcie już zbrzydlo.
p4ndp Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Daj znać, jak sprawdzisz VAGiem, które to silniczki 2 Faults Found: 00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Myślałem, że więcej będzie
nitroo Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Ten pierwszy silniczek to pikuś wymienić. Drugi jest gdzieś w konsoli środkowej.
p4ndp Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Ten pierwszy silniczek to pikuś wymienić. Drugi jest gdzieś w konsoli środkowej. Wg schematu zaraz obok generalnie wole te rozebrać i nasmarować oraz "kontaktem" potraktować Jeśli znalazłbyś czas to by było ekstra
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się