Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WROCŁAWSKIE -> Info ostatnie posty.


szczuraz

Rekomendowane odpowiedzi

oddzwoniłeś Karol jak c**j... Jakbym umierał to już byś po kwiatki biegał :facepalm:

Jakie logi robi sie statyczne a jakie dynamiczne dla tego śmierdzącego gnojojada ?

Mam jakiś błąd na silniku powracający ale wg vaga sporadyczny "1237 zawór odcinający paliwo -N109 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY"

co to za gówno gdzie to jest i dlaczego powraca ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 32.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • szczuraz

    4607

  • hornet

    3524

  • kaju

    3181

  • Spartan_Wroc.

    1873

Top użytkownicy w tym temacie

oddzwoniłeś Karol jak c**j... Jakbym umierał to już byś po kwiatki biegał :facepalm:

Jakie logi robi sie statyczne a jakie dynamiczne dla tego śmierdzącego gnojojada ?

Mam jakiś błąd na silniku powracający ale wg vaga sporadyczny "1237 zawór odcinający paliwo -N109 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY"

co to za gówno gdzie to jest i dlaczego powraca ?

Na VP:

b5pompawtryskowagk5.png

---------- Post dopisany at 21:23 ---------- Poprzedni post napisany at 21:23 ----------

Jak powraca to jest yebnięty, pewnie fure masz w trybie awaryjnym i nie jedzie? Jak kasujesz i wraca, to yebnięty i do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie koszta ? i czy trzeba robić całą pompę czy tylko to gówno ? sam to wymienię czy to wyższa szkoła druciarstwa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam to wymienisz :wink: kumpel jak wymieniał, to zamiennik brał coś po około 60zeta, gdzie ori bosch kosztował około 150 zeta, także :git: a roboty nie pamiętam, coś około jednego-dwóch browarów, powrót od pompy odłączasz i powinien bez oporów się dać wykręcić :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra napisze temat w dziale diesel może ktoś będzie miał jakiś opis bo ja diesla jeszcze nie rozkręcał. Co to może pierdzielić oprócz trybu awaryjnego którego raczej nie mam ?

---------- Post dopisany at 23:42 ---------- Poprzedni post napisany at 23:41 ----------

Jakie logi robi sie statyczne a jakie dynamiczne w AFN ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra napisze temat w dziale diesel może ktoś będzie miał jakiś opis bo ja diesla jeszcze nie rozkręcał. Co to może pierdzielić oprócz trybu awaryjnego którego raczej nie mam ?

---------- Post dopisany at 23:42 ---------- Poprzedni post napisany at 23:41 ----------

Jakie logi robi sie statyczne a jakie dynamiczne w AFN ?

Przy odpalaniu obroty Ci powinny pierdolnąć do 2k, nie wspominam już o zasłonie z tyłu. Zachciało Ci się 1,9 :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obroty mam 819 po odpaleniu stałe a dym jest tylko jak pedał spotka się z dywanem :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obroty mam 819 po odpaleniu stałe a dym jest tylko jak pedał spotka się z dywanem :eusathink:

Czyli obroty masz w normie, dymienie też - zobacz, czy Ci się wtyczka nie poluzowała... Odepnij, przeczyść, wepnij, skasuj błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja to musze najpierw maske otworzyć :decayed: raz ją już otwierałem to potem zamknąc nie mogłem chyba poczekam aż od blacharza i lakiernika wróci wtedy bedzie łatwiej :grin:

---------- Post dopisany at 00:05 ---------- Poprzedni post napisany at 00:03 ----------

Jest jeszcze kwestia logów bo nie wiem czy mam wtrysków szukać czy pompy a może są ok a to po prostu 130 konny diesel w quattro i dlatego nie jedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja to musze najpierw maske otworzyć :decayed: raz ją już otwierałem to potem zamknąc nie mogłem chyba poczekam aż od blacharza i lakiernika wróci wtedy bedzie łatwiej :grin:

---------- Post dopisany at 00:05 ---------- Poprzedni post napisany at 00:03 ----------

Jest jeszcze kwestia logów bo nie wiem czy mam wtrysków szukać czy pompy a może są ok a to po prostu 130 konny diesel w quattro i dlatego nie jedzie.

AFN 130 konny? Czyli grype złapał, tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oddzwoniłeś Karol jak c**j... Jakbym umierał to już byś po kwiatki biegał :facepalm:

Jakie logi robi sie statyczne a jakie dynamiczne dla tego śmierdzącego gnojojada ?

Mam jakiś błąd na silniku powracający ale wg vaga sporadyczny "1237 zawór odcinający paliwo -N109 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY"

co to za gówno gdzie to jest i dlaczego powraca ?

Przecież dzwoniłem to numer nie odpowiadał... nie dostałeś smsa że dzwoniłem ? Zmień sieć... bo ja mogę Ci pokazać rejestr telefonu że dzwoniłem. Dokładnie 20,41 była

---------- Post dopisany at 07:53 ---------- Poprzedni post napisany at 07:51 ----------

Diagnostyka VAG Proszę bardzo :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak po kompocie dostał grypy :wink:

ciekaw jestem co tam kompoty narobily, zrob

statyczne:

000,001,003,013,004

BS

000, 011,003

Dynamiczne

001,003,008,011,004

...i wrzuć tutaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekaw jestem co tam kompoty narobily, zrob

Ja też...

---------- Post dopisany at 08:06 ---------- Poprzedni post napisany at 08:05 ----------

Coś mnie się wydaje, że dopiero koszta z tym autem się pojawią :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekaw jestem co tam kompoty narobily,

kupe dymu z tyłu i mało mocy :grin:

---------- Post dopisany at 08:40 ---------- Poprzedni post napisany at 08:38 ----------

Coś mnie się wydaje, że dopiero koszta z tym autem się pojawią :kwasny:

lepiej nie bo wstawie tam 1.8T :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej nie bo wstawie tam 1.8T :naughty:

Też będą koszta i to jeszcze większe... :grin:

---------- Post dopisany at 08:44 ---------- Poprzedni post napisany at 08:43 ----------

Robi tutaj moc... nie ma dymu bez ognia :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz już sie troche odetkała jak nią poganiałem ale na poczatku to był mega osiołek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

A ja dalej bez autka :facepalm:

Panowie, jestem niezdecydowany...

A3 2.0 TDI 170KM, czy może Leon II z tym samym silnikiem? Golfa nie chcę... Fajnie to jeździ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz brać 2.0 TDI to łykaj 2,0 TDI 140 BMM To taki sam silnik jak 1,9 BXE tylko zmieniony tłok i skrzynia 6. Jaka wada to turbina mała (jak w BXE) i mały przyrost po sofcie... w mieście spali jakieś 6,8 - 7l ale za to w trasie zejdziesz do 5,3- 5,5 :decayed: Softem zrobisz 160-170PS

---------- Post dopisany at 10:29 ---------- Poprzedni post napisany at 10:25 ----------

W A3 będzie trochę więcej miejsca z tyłu niż w leonie

---------- Post dopisany at 10:30 ---------- Poprzedni post napisany at 10:29 ----------

Jak się nie psuje to jeździ ale jak zacznie się sypać.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko po jakimś czasie zacznie sie sypać także na to bym nie patrzył :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...