Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WROCŁAWSKIE -> Info ostatnie posty.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
j**ane ciapate nie maja co z kasa robić

I wiecznie płaczo, że im mało

  • Odpowiedzi 32.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • szczuraz

    4607

  • hornet

    3524

  • kaju

    3181

  • Spartan_Wroc.

    1873

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

U mnie na złomie:grin:

Oooo to to to. Cipciak melduj chłopakom gdzie mi wtedy odbierałeś do kumpla gofera?

Napaćkane z japca kaja

Ja kupowałem na Kromera, ale Amir też ma dobre ceny:wink: Panowie ma ktoś zniżki w sklepie motoryzacyjnym?

Opublikowano
Panowie ma ktoś zniżki w sklepie motoryzacyjnym?

Ja mam dostęp do hurtowni :wink:

Opublikowano

U mnie na złomie:grin:

Oooo to to to. Cipciak melduj chłopakom gdzie mi wtedy odbierałeś do kumpla gofera?

Napaćkane z japca kaja

Ja kupowałem na Kromera, ale Amir też ma dobre ceny:wink: Panowie ma ktoś zniżki w sklepie motoryzacyjnym?

no jeszcze Oca69 ma zniżki w inter carsie

Opublikowano

Już po zabawie, wysyłam sprzęgło do Radzikowskiego:wink:

Opublikowano

Pany w A6 C5 2,5 TDI w którym roku poprawili ten felerny silnik ? kumpel chce kupić C5 ale w Quattro a w ogóle nie idzie tego znaleźć z 1,9 w jakiejś dobrej konfiguracji żeby miał mniej niż 300 tysi naklepane

jest w ogóle sens kupowania tego 2,5 ?

Opublikowano
:hi:
Opublikowano
Pany w A6 C5 2,5 TDI w którym roku poprawili ten felerny silnik ? kumpel chce kupić C5 ale w Quattro a w ogóle nie idzie tego znaleźć z 1,9 w jakiejś dobrej konfiguracji żeby miał mniej niż 300 tysi naklepane

jest w ogóle sens kupowania tego 2,5 ?

Koniecznie musi być diesel?

Opublikowano
Pany w A6 C5 2,5 TDI w którym roku poprawili ten felerny silnik ? kumpel chce kupić C5 ale w Quattro a w ogóle nie idzie tego znaleźć z 1,9 w jakiejś dobrej konfiguracji żeby miał mniej niż 300 tysi naklepane

jest w ogóle sens kupowania tego 2,5 ?

w 1,9 w C5 nie było Q. Niech kupuje zalatane 2,5Q i robi swapa na 1,9

Opublikowano

Ja tam bym się nie bał 2.5 :decayed: Zadbane v6, zalane dobrą oliwą potrafi się odwdzięczyć :thumbup1:

Opublikowano

A ja bym się nie pier**lił w tańcu, tylko wrzucał 2,7 BiT:kox:

Opublikowano
A ja bym się nie pier**lił w tańcu, tylko wrzucał 2,7 BiT:kox:

O to to to :kox::banan:

Tylko po co wrzucać, jak w C5 też szły 2,7Bit :kox:

Opublikowano

Jak mowa o swapie, to już pajacuje ze swapem. Jak C5 to 2,7 BiT w gazie. Jeździsz taniej niż dieslem:wink:

Opublikowano

I po za***rdalać można :banan::kox:

btw Tymczasem idę poupalać kuzynowe zx10r '07r :whistling: może się do Kawy przekonam :whistling::grin:

Opublikowano
Pany w A6 C5 2,5 TDI w którym roku poprawili ten felerny silnik ? kumpel chce kupić C5 ale w Quattro a w ogóle nie idzie tego znaleźć z 1,9 w jakiejś dobrej konfiguracji żeby miał mniej niż 300 tysi naklepane

jest w ogóle sens kupowania tego 2,5 ?

w 1,9 w C5 nie było Q. Niech kupuje zalatane 2,5Q i robi swapa na 1,9

dużo pieprzenia bedzie z tym ? bo ktoś kiedyś mówił że po którymś roku poprawili to 2,5 tdi ?

Opublikowano
Pany w A6 C5 2,5 TDI w którym roku poprawili ten felerny silnik ? kumpel chce kupić C5 ale w Quattro a w ogóle nie idzie tego znaleźć z 1,9 w jakiejś dobrej konfiguracji żeby miał mniej niż 300 tysi naklepane

jest w ogóle sens kupowania tego 2,5 ?

w 1,9 w C5 nie było Q. Niech kupuje zalatane 2,5Q i robi swapa na 1,9

dużo pieprzenia bedzie z tym ? bo ktoś kiedyś mówił że po którymś roku poprawili to 2,5 tdi ?

nie... chyba nawet skrzyni nie ruszasz tylko sam motor, wiązka, ecu( przy manualu)

Opublikowano
Pany w A6 C5 2,5 TDI w którym roku poprawili ten felerny silnik ? kumpel chce kupić C5 ale w Quattro a w ogóle nie idzie tego znaleźć z 1,9 w jakiejś dobrej konfiguracji żeby miał mniej niż 300 tysi naklepane

jest w ogóle sens kupowania tego 2,5 ?

w 1,9 w C5 nie było Q. Niech kupuje zalatane 2,5Q i robi swapa na 1,9

dużo pieprzenia bedzie z tym ? bo ktoś kiedyś mówił że po którymś roku poprawili to 2,5 tdi ?

nie... chyba nawet skrzyni nie ruszasz tylko sam motor, wiązka, ecu( przy manualu)

tylko trza by znaleźć teraz dobry motor 1,9 , a czytałem , że koleś kupił niby taki miał być za***isty , a sie okazało że pompowtrysków nie miał bo oczywiście handlarz polski wszystko wymontuje i później musiał swoich pompek na alledrogo szukać i wywalać kolejne siano :facepalm:

a mamy kogoś sprawdzonego z forum kto by taki silnik w dobrym stanie ogarnął ?

Opublikowano

w przypadku 1,9 kupuje się goły słupek i składa samemu.. wiesz wtedy co masz a nie kombinacje, że coś się wysra.

Opublikowano
Pany w A6 C5 2,5 TDI w którym roku poprawili ten felerny silnik ? kumpel chce kupić C5 ale w Quattro a w ogóle nie idzie tego znaleźć z 1,9 w jakiejś dobrej konfiguracji żeby miał mniej niż 300 tysi naklepane

jest w ogóle sens kupowania tego 2,5 ?

w 1,9 w C5 nie było Q. Niech kupuje zalatane 2,5Q i robi swapa na 1,9

dużo pieprzenia bedzie z tym ? bo ktoś kiedyś mówił że po którymś roku poprawili to 2,5 tdi ?

mój znajomy robi takie swapy. Jak chcesz podam Ci namiar powołasz się na mnie i się dowiesz co i jak. Sprzedawał jakiś czas temu a4b6 cabrio 1.9 tdi to zeszła jak świeża bułeczka i nikt nawet nie zapytał ocb jak była jedyna na alledrogo.

---------- Post dopisany at 17:18 ---------- Poprzedni post napisany at 17:16 ----------

a co do 2.5 tdi to może wystarczy zapytać sprzedającego o kod silnika. Wtedy bedzie jasne czy to już poprawione czy nie. Ja tam się na tej motorowni nie znam ale o ucho mi się obiło że te 180 konne już były ok. Chyba że to też od jakiegoś rocznika. :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...