streetrace Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 ehhh... szkoda, że nie mam już B6-stki, pokazałbym, czym "kaczki wodę piją..."
oZiX Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 streetrace mnie nie musisz przekonywać tylko weź tu znajdź s4 w przyzwoitym stanie... ---------- Post dopisany at 14:31 ---------- Poprzedni post napisany at 14:27 ---------- swoją drogą ciekawe ile kosztuje takie dodatnie turbo do b6 i jak się spisuje...
moskal Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 ehhh... szkoda, że nie mam już B6-stki, pokazałbym, czym "kaczki wodę piją..." :grin::grin: Michał wszystko ładnie pięknie nam opisałeś ale z jednym punktem nie moge sie zgodzić : "ale patrząc i porównując B6 do B5 trzeba przyznać wizualnie, to trochę inna epoka" -- w zyciu nie zamieniłbym B5 na B6 ale to oczywiście kwestia gustu
oZiX Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 o s4 b5 tez myslalem ale właśnie te turbo... i sentyment do b6 chyba najlepsze autko jakie miałem do tej pory
moskal Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 o s4 b5 tez myslalem ale właśnie te turbo... i sentyment do b6 chyba najlepsze autko jakie miałem do tej pory eee tam turbo srurbo. Jak padnie turbo to przynajmniej jest okazja zeby wymienic poduszki pod silnikiem ,nie trzeba drugi raz motoru opuszczac. BTW sa tez plusy uturbionych , mniej paliwozerny od wolnossaka bo tym drugim czy jedziesz spokojnie czy wariujesz i tak bierze 16-18 , a w TT lecisz 120-130 i schodzi do dychy
oZiX Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 o s4 b5 tez myslalem ale właśnie te turbo... i sentyment do b6 chyba najlepsze autko jakie miałem do tej pory eee tam turbo srurbo. Jak padnie turbo to przynajmniej jest okazja zeby wymienic poduszki pod silnikiem ,nie trzeba drugi raz motoru opuszczac. BTW sa tez plusy uturbionych , mniej paliwozerny od wolnossaka bo tym drugim czy jedziesz spokojnie czy wariujesz i tak bierze 16-18 , a w TT lecisz 120-130 i schodzi do dychy I dźwięk z telefonu puszczony na głośniki;)
streetrace Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 :grin::grin: Żeby się śmiać - trzeba najpierw byłoby turbiny zrobić w Twoim :grin::grin: Michał wszystko ładnie pięknie nam opisałeś ale z jednym punktem nie moge sie zgodzić : "ale patrząc i porównując B6 do B5 trzeba przyznać wizualnie, to trochę inna epoka" -- w zyciu nie zamieniłbym B5 na B6 To jest Twoja opinia i Twój gust. Mi również bardziej podoba się np.Porsche 911 - 993 niż np.996, jest wiele takich przykładów, które absolutnie wyglądają świetnie i dziś - ale, to całkiem inna epoka. Jestem z zawodu architektem i jestem wrażliwy na sztukę i estetykę - kanony piękna w motoryzacji zmieniają się, a czasem nowy model dla wielu nie jest wcale ładniejszy, ani bardziej ergonomiczny czy funkcjonalny. Jednak zawsze faktem jest, że gdy wychodzi nowy model - poprzedni - zwyczajnie z dnia na dzień się starzeje. Nawet taka drobna rzecz jak B5 przed liftem i po - sam kwinto jest pod wrażeniem, jak mocno odmłodził samochód zakładając mu poliftowe lampy - dlatego S4 B6, to inna epoka - bi-xenon, dach z bateriami słonecznymi, w 2004 roku navi RNS-E z mapą 3d czy nawet kolorowy fis, sprawia że czujesz, że jedziesz autem młodszym. Pomijam już kwestie, którą zacząłem na początku, że linia samochodu jest nowocześniejsza - w tych latach BMW e46 po lifcie, Mercedes C W203, czy właśnie Audi starały się "wpisać lampy w kształt lub charakter samochodu, dlatego zdają się być one wszystkie z innej epoki. Tak jak przód audi 80 jesteś w stanie zrobić photoshopem lub nawet paint'em na B5 look w 5s, tak w relacji B5 - B6 już nie jest tak łatwo.
moskal Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Żeby się śmiać - trzeba najpierw byłoby turbiny zrobić w Twoim :grin::grin: spokojnie , nie wszystko naraz ---------- Post dopisany at 15:17 ---------- Poprzedni post napisany at 15:15 ---------- B6 już nie jest tak łatwo. kanciasta
oZiX Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Oj Panowie Panowie każdy ma swój gust mi osobiście jak miałem b6 nie podobała się wersja avant a teraz się podoba bardziej niż sedan a b5-b6 to można powiedzieć ze inny wiek je dzieli (XX-XXI);]
moskal Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Oj Panowie Panowie każdy ma swój gust oczywiście ze tak
mokom69 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Wtrącając się w dyskusję B5 ma swój urok, B6 na chwilę obecna kozak. B7 moim zdaniem tandeta mimo że jest jeszcze nowsza. Dopiero B8 zaczyna sie podobać...
oZiX Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Wtrącając się w dyskusję B5 ma swój urok, B6 na chwilę obecna kozak. B7 moim zdaniem tandeta mimo że jest jeszcze nowsza. Dopiero B8 zaczyna sie podobać... bardzo dobrze napisane:)
Kali S4 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 w B5 podoba mi się jakość wykończenia, plastiki etc. w B6 kupa jak chooj:naughty:
Armi Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Wtrącając się w dyskusję B5 ma swój urok, B6 na chwilę obecna kozak. B7 moim zdaniem tandeta mimo że jest jeszcze nowsza. Dopiero B8 zaczyna sie podobać... Też tak mówiłem. Zmienię B5 dopiero na B8. Ale B5 jest już starym samochodem, jezdzi ich tyle co 80 parę lat temu. Opatrzyły się. B6 na wypasie to jest to. Tak jak streetracer napisał - masz wrażenie, że jeździsz dużo młodszym autem. Moi znajomi pytając o rocznik nie są w stanie uwierzyć, że ten samochód ma 10lat. Jak im powiem: strzelaj, ktory to rocznik - najczęściej pada odpowiedz 2007-2008. O czymś to świadczy. Wsiadając do B7, jezdzac B6 nie ma wow bo to podobne auta. Dopiero B8 robi wrazenie. Ja jestem bardzo zadowolony z przesiadki. Chociaż B5 zawsze będzie mi się podobać. Ten samochód wyprzedził swoją epokę. Stylistycznie.
tomaszu Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Oziu, a umiesz jeździć? Pytam, bo szukasz S4, a tak naprawdę to nigdy nie widziałem Cię w akcji. Może do nauki jazdy i sprawnego przemieszczania się wybierzesz wolnossące 3.0 Q z jasną tapicerką od pana sędziego? I to nie prawda, że przy spokojnej jeździe pali 16 l., bo ja spokojnie schodzę do 10 l. A dźwięk V6 również robi swoje.
oZiX Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Oziu, a umiesz jeździć? Pytam, bo szukasz S4, a tak naprawdę to nigdy nie widziałem Cię w akcji. Może do nauki jazdy i sprawnego przemieszczania się wybierzesz wolnossące 3.0 Q z jasną tapicerką od pana sędziego? I to nie prawda, że przy spokojnej jeździe pali 16 l., bo ja spokojnie schodzę do 10 l. A dźwięk V6 również robi swoje. właśnie nie umie;/ ale spokojnie tomaszu będę trzymał ją w garażu i odpalał tylko żeby posłuchać v8, a jak już się nasłucham to zgaszę silnik przetrę autko szmateczką i przykryje pokrowcem. a jak się paliwo skończy to spokojnie stacje mam bardzo blisko więc pochodzę z karnistrem
tomaszu Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Tak myślałem. W takim razie zastrzegam sobie prawo pierwokupu, jak już Ci się to V8 znudzi.
moskal Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 właśnie nie umie;/ nie musisz , Q wybacza duzo błędów - prostujesz koła i bucior w podłoge
oZiX Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Tak myślałem. W takim razie zastrzegam sobie prawo pierwokupu, jak już Ci się to V8 znudzi. też chcesz sobie słuchać dźwięku v8 do poduszki:>?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się