mcm Opublikowano 9 Października 2009 Autor Opublikowano 9 Października 2009 no to potrzebna długa prosta
wuju Opublikowano 9 Października 2009 Opublikowano 9 Października 2009 no to potrzebna długa prosta to może na zwoleńskiej gdzieś machniemy jak będziemy wracać?
tomaszu Opublikowano 9 Października 2009 Opublikowano 9 Października 2009 kto będzie bo my chyba we 2 wpadniemy :gwizdanie: Nie wierzę karwa, dwóch wujów przyjedzie. Róbta zdjęcia. Dobra, idę się szykować na pożegnanie kawalerskiego stanu pana Karola.
mcm Opublikowano 9 Października 2009 Autor Opublikowano 9 Października 2009 no to potrzebna długa prosta to może na zwoleńskiej gdzieś mchniemy jak będziemy wracać? może ...
mcm Opublikowano 9 Października 2009 Autor Opublikowano 9 Października 2009 pod obi 4 zamknę beze mnie :gwizdanie:
wuju Opublikowano 9 Października 2009 Opublikowano 9 Października 2009 pod obi 4 zamknę beze mnie :gwizdanie: nie ufasz mi
odzim Opublikowano 9 Października 2009 Opublikowano 9 Października 2009 spoko wiem gdzie blisko mozna zrobic dynamiczne
wuju Opublikowano 9 Października 2009 Opublikowano 9 Października 2009 spoko wiem gdzie blisko mozna zrobic dynamiczne to ja sie juz zbieram powoli, fusiu mam płytę,, 30 po będę na małpim [br]Dopisany: 09 Październik 2009, 18:08_________________________________________________wielkie dzięki Marcin przyjdzie czas to
mcm Opublikowano 9 Października 2009 Autor Opublikowano 9 Października 2009 to który był który dziś, wuja poznałem , a który to fusiu i inne miasiaki
wuju Opublikowano 9 Października 2009 Opublikowano 9 Października 2009 ten co siedział z przodu to fusiu, a ten co go za kolano łapałes z tylu to musi kolega fusia znalazłem http://wiki.ross-tech.com/index.php/17664/P1256[br]Dopisany: 09 Październik 2009, 23:32_________________________________________________na tyle ile znam language to nie występują symptoms
mcm Opublikowano 9 Października 2009 Autor Opublikowano 9 Października 2009 :> 1. P1256 17664 (Silnik/Kody błędów) Czujnik G62 temperatury płynu chłodzącego. Przerwa lub zwarcie z potencjałem plus. [br]Dopisany: 09 Październik 2009, 23:40_________________________________________________ ten co siedział z przodu to fusiu, a ten co go za kolano łapałes z tylu to musi kolega fusia o ile wiem to on tobie uwagę zwracał żebyś go po plecach nie głaskał [br]Dopisany: 09 Październik 2009, 23:42_________________________________________________odzim zobacz jak moje turbo ładnie wstaje po wycięciu kata :>
wuju Opublikowano 9 Października 2009 Opublikowano 9 Października 2009 o ile wiem to on tobie uwagę zwracał żebyś go po plecach nie głaskał juz sie nie wykręcaj oj bo myślałem ze to twoje [br]Dopisany: 09 Październik 2009, 23:52_________________________________________________co daje wyciecie katalizatora?
mcm Opublikowano 9 Października 2009 Autor Opublikowano 9 Października 2009 o ile wiem to on tobie uwagę zwracał żebyś go po plecach nie głaskał juz sie nie wykręcaj oj bo myślałem ze to twoje [br]Dopisany: 09 Październik 2009, 23:52_________________________________________________co daje wyciecie katalizatora? daje to że szybciej (w)staje :polew:
Gość Adrian Matracki Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 Ktoś z klubu ogarnia rozrząd ? Po dzwonie mam kilka problemów auto nie reaguje na pedał gazu chodzi tylko na wolnych obrotach i telepie całym samochodem... Z tego co wyczytałem na forum częściowo winny jest błąd 777 czyli błąd położenia przepustnicy ale zastanawiam się co ma on do telepania całym samochodem na wolnych obrotach. Zastanawiam się czy nie jest to wina właśnie napinacza który bardzo dziwnie się zachowuje. Dla chętnych dziś spot u mnie w garażu będę tam siedział aż dojdę co i jak z furakiem może wy na coś wpadniecie.... Marcin jak byś miał chwilę czasu to wpadł byś ty dobrze ogarniasz temat może byś mi coś doradził bo aż strach wyjechać tym samochodem teraz żeby rozrządu nie uwalić Ma ktoś może nr telefonu do jakiegoś lotnego machera co możne podskoczyć i ocenić sytuację ?
mcm Opublikowano 10 Października 2009 Autor Opublikowano 10 Października 2009 to co nie dojechał do angoli - jebnąłeś :?: ja dziś nie za bardzo czasowo, może odzim albo Michał pomogą [br]Dopisany: 10 Październik 2009, 10:20_________________________________________________napisz konkretnie co się stało i jakie są objawy, zdało by się też VAGa podpiąć i błędy sczytać
Gość Adrian Matracki Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 Nawet nie masz pojęcia jakich problemów sobie narobiłem o 3 w nocy wyskoczył przede mnie szkop wystraszyłem sie go i dałem po helach nie wyhamowałem do tira i przywaliłem po belce zderzakowej rozszczelniło mi chłodnice ;( i wróciłem do domu dzięki pomocy Tomka i kolegi z a4klubu który mnie zwlekł z stamtąd lawetą Objawy: Bark reakcji na pedał gazu Czarna sadza z wydechu tylko niskie obroty i telepanie całym samochodem tak jak by na 3 cylindrach pracował ale wydaje mi się że to wina tego walniętego napinacza który powoduje wibracje.
mcm Opublikowano 10 Października 2009 Autor Opublikowano 10 Października 2009 a to już wiem czemu tomek lawety szukał czyli zonk i na razie auto zostaje u ciebie
Gość Adrian Matracki Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 Brat zabiera auto trzeba będzie po autocasco sie zgłosić i tyle... Ale szkoda furaka prawy błotnik lampa i maska chłodnica do wymiany Auto jest już poskładane do kupy i czas by było do lakiernika go zaprowadzić ale strach wyjechać z tym napinaczem Sam dzwon nie by duży al szkód narobił głownie przez te chłodnice bo nawet poduchy nie strzeliły
mcm Opublikowano 10 Października 2009 Autor Opublikowano 10 Października 2009 no lepiej nie ruszaj z miejsca
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się