hipppek Opublikowano 5 Lipca 2009 Opublikowano 5 Lipca 2009 do Częstochowy mam jakieś 75 km. nie dojade. leje tak, że litr płynu na dolewki starczy na 20 km.
Grzegorz76 Opublikowano 5 Lipca 2009 Autor Opublikowano 5 Lipca 2009 do Częstochowy mam jakieś 75 km. nie dojade. leje tak, że litr płynu na dolewki starczy na 20 km. Hmmm, ciężka sprawa. Ja znam tylko tamten zakład. A może na holu?
dritzdeurden Opublikowano 5 Lipca 2009 Opublikowano 5 Lipca 2009 do Częstochowy mam jakieś 75 km. nie dojade. leje tak, że litr płynu na dolewki starczy na 20 km. Mi też lało dość sporo z magla ale zauważyłem pewną prawidłowość że na trasie nic mi nie ubywało dopiero jak odstawiałem samochód więc może też tak być u ciebie że na małych odcinkach jak odstawiasz samochód to dopiero ci schodzi płyn.
Grzegorz76 Opublikowano 5 Lipca 2009 Autor Opublikowano 5 Lipca 2009 do Częstochowy mam jakieś 75 km. nie dojade. leje tak, że litr płynu na dolewki starczy na 20 km. Mi też lało dość sporo z magla ale zauważyłem pewną prawidłowość że na trasie nic mi nie ubywało dopiero jak odstawiałem samochód więc może też tak być u ciebie że na małych odcinkach jak odstawiasz samochód to dopiero ci schodzi płyn. To zrozumiałe, na trasie nie będzie uciekać bo magiel nie pracuje Z tym, że w przypadku hipppka to musi być jakiś mega przeciek skoro na 20km 1L ubywa. Może cholera jakiś przewód ma pęknięty?
hipppek Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 Leje z maglownicy, z lewej strony. I wierzcie mi, to wcale nie jest fajne, kombinować jak dojechać z punktu a do b tak by było najmniej skrętów.
NYNA Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 W Tarnowskich Górach bardzo dobrze regenerują maglownice.
domelq Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 Leje z maglownicy, z lewej strony. I wierzcie mi, to wcale nie jest fajne, kombinować jak dojechać z punktu a do b tak by było najmniej skrętów. dasz radę, ja miałem en sam dylemat Lało się z lewej strony. Przejechałem 115 km, 2 razy dolałem plynu
Grzegorz76 Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Opublikowano 6 Lipca 2009 Leje z maglownicy, z lewej strony. I wierzcie mi, to wcale nie jest fajne, kombinować jak dojechać z punktu a do b tak by było najmniej skrętów. A zrób tak... zdejmij koło od kierowcy i zdejmij plastikową osłonkę magla 2 kołeczk i 1 nakrętka. I zobaczysz dokładnie z czego to leci, może któryś przewód puszcza na łączeniu z maglem?
Reeno Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Ja swoją regenerowałem w Łodzi, ale tam też masz kawałek. Osobiscie zakład polecam, regeneracja trwała 3 godziny i dostałem rok gwarancji. Jest też możliwosć wyjęcia magla na miejscu tylko trzeba się wczesniej umówić..
Grzegorz76 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Ja swoją regenerowałem w Łodzi, ale tam też masz kawałek. Osobiscie zakład polecam, regeneracja trwała 3 godziny i dostałem rok gwarancji. Jest też możliwosć wyjęcia magla na miejscu tylko trzeba się wczesniej umówić.. Ile sobie zawinszowali za regenerację?
iglako Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 http://maglownice.polskareklama.pl/ pozdr regenerowalem maglownice u nich miesiac temu i musze znow do nich jechac reklamowac bo mi plyn ubywa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się