Kędzior Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Akjam, masz zdjęcia fury na 18" i 1BA ? co chcesz sie posmiac Pajda chce zmienic swoje 1BV na 1BE chce mu pokazac jak to bedzie wygladało przegość :polew:
akjam Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Akjam, masz zdjęcia fury na 18" i 1BA ? Nie wiem, muszę poszukać ale chyba gdzieś coś mam... Akjam, masz zdjęcia fury na 18" i 1BA ? co chcesz sie posmiac Akjam, masz zdjęcia fury na 18" i 1BA ? co chcesz sie posmiac Pajda chce zmienic swoje 1BV na 1BE chce mu pokazac jak to bedzie wygladało 1BV od 1BE nie różni się niczym jeżeli chodzi o wysokość . Różni się tylko twardością.
Pucek Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Akjam, 1BE to -20, 1BV to -30 i twardszy amor
stanley Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Akjam, masz zdjęcia fury na 18" i 1BA ? Nie wiem, muszę poszukać ale chyba gdzieś coś mam... Akjam, masz zdjęcia fury na 18" i 1BA ? co chcesz sie posmiac Akjam, masz zdjęcia fury na 18" i 1BA ? co chcesz sie posmiac Pajda chce zmienic swoje 1BV na 1BE chce mu pokazac jak to bedzie wygladało 1BV od 1BE nie różni się niczym jeżeli chodzi o wysokość . Różni się tylko twardością. wydaje mi się, że 1BV jest -30 a 1BE -20mm
akjam Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Akjam, 1BE to -20, 1BV to -30 i twardszy amor Nie Pucek! Tak jest dopiero w B8.
Pucek Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Akjam, 1BE to -20, 1BV to -30 i twardszy amor Nie Pucek! Tak jest dopiero w B8. to dlaczego Miron tak miał w B6? to dlaczego wtedy mając 1BV auto siedziało extra a teraz mając 1BE stoi wysoko jak koza?
akjam Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 [...] wydaje mi się, że 1BV jest -30 a 1BE -20mm Akjam, 1BE to -20, 1BV to -30 i twardszy amor Nie Pucek! Tak jest dopiero w B8. to dlaczego Miron tak miał w B6? to dlaczego wtedy mając 1BV auto siedziało extra a teraz mając 1BE stoi wysoko jak koza? Na 100% różni się tylko twardością. Natomiast wysokość jest taka sama.
akjam Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 no jestem innego zdania A Ja wiem, że jest tak jak mówię.
Kędzior Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 no jestem innego zdania A Ja wiem, że jest tak jak mówię. niemożemy porozmawiac o czyms normalnym??
stanley Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 no jestem innego zdania A Ja wiem, że jest tak jak mówię. niemożemy porozmawiac o czyms normalnym?? mógłbyś sie bardziej postarać
akjam Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 no jestem innego zdania A Ja wiem, że jest tak jak mówię. niemożemy porozmawiac o czyms normalnym?? mógłbyś sie bardziej postarać
Kędzior Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 mógłbyś sie bardziej postarać nie prowokuj
stanley Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Akjam, 1BE to -20, 1BV to -30 i twardszy amor Nie Pucek! Tak jest dopiero w B8. 1BA = standard suspension/shock absorption 1BE/1BV = sports suspension/shock absorption 1BE: - 20mm (montowane jako sportowe) 1BV: - 30mm (zawieszenie montowane w S-line)) Twardość: 1BA - miękkie - 1BE średnie - 1BV - twarde[br]Dopisany: 31 Styczeń 2011, 21:56_________________________________________________wydaje mi się, ze dotyczy to B6/B7 bo w B5 nie było 1BV :gwizdanie:
Pucek Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 dokładnie Stasiu, w B5 nie ma 1BV Akjam, jak Ty nie miałeś B7 to ja już to miałem w głowie [br]Dopisany: 31 Styczeń 2011, 21:58_________________________________________________a w B8 znowu pozmieniali ale tym już się nie interesowałem
stanley Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 BTW dla mnie 1BV to już twarde w ciul
Pucek Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 a tak w ogóle Kędzior, nie wiem co to za laski [br]Dopisany: 31 Styczeń 2011, 22:00_________________________________________________ BTW dla mnie 1BV to już twarde w ciul no twarde, ale za to fajnie się pomyka w zakrętach
Maxito Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 stasiu i wszystko jasne, a nie się będą przekomarzać
akjam Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Akjam, 1BE to -20, 1BV to -30 i twardszy amor Nie Pucek! Tak jest dopiero w B8. 1BA = standard suspension/shock absorption 1BE/1BV = sports suspension/shock absorption 1BE: - 20mm (montowane jako sportowe) 1BV: - 30mm (zawieszenie montowane w S-line)) Twardość: 1BA - miękkie - 1BE średnie - 1BV - twarde[br]Dopisany: 31 Styczeń 2011, 21:56_________________________________________________wydaje mi się, ze dotyczy to B6/B7 bo w B5 nie było 1BV :gwizdanie: No do jakiegoś czasu tak wszyscy myśleli i żyli w nieświadomce. Ale ktoś to już sprawdził i potwierdził, że 1BV względem 1BE róż się tylko twardością. BTW Gdzie to znalazłeś? dokładnie Stasiu, w B5 nie ma 1BV Akjam, jak Ty nie miałeś B7 to ja już to miałem w głowie [br]Dopisany: 31 Styczeń 2011, 21:58_________________________________________________a w B8 znowu pozmieniali ale tym już się nie interesowałem No nie macie racji ale uparcie si sprzeczacie. Tak czy tak to powiedz Pajdzie, że wymiana to nie jest taka prosta sprawa. Trafić z kategoriami wagowymi (żeby ładnie/równo) usiadło to jest masakara! Nikt nie wie dlaczego tak siędzieje ale jest sporo przypadków na forum gdzie mimo dobrze dobranych kategorii waowych autko krzywo się układa - przód względem tyłowi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się