stanley Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 ja w tamta zime oblatalem na aku 55Ah i palil bez problemu a teraz mam 72Ah i jakos tak dziwnie odpala czasy się zmieniają tak i wlasnie dlatego podejrzewac ze moze byc cos nietak z paliwem albo coś się zepsuło Audi sie nie psuje golf tak
Arturoo Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 ja w tamta zime oblatalem na aku 55Ah i palil bez problemu a teraz mam 72Ah i jakos tak dziwnie odpala może alernator nie potrafi go doładować :gwizdanie:
Kędzior Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 ja w tamta zime oblatalem na aku 55Ah i palil bez problemu a teraz mam 72Ah i jakos tak dziwnie odpala może alernator nie potrafi go doładować :gwizdanie: ladowanie jest dobre bo sprawdzalem
OKO Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 ja w tamta zime oblatalem na aku 55Ah i palil bez problemu a teraz mam 72Ah i jakos tak dziwnie odpala Kędzior zainwestuj w nowe kable do świec tak czytam co piszecie, zgadzam się ze Stanleyem bez świec żarowych da się traktor uruchomić Do odpalenia diesla potszebne jest dobre rozpylenie paliwa i porządna kompresja a diesel powinien zapalić, w dieslu z tego co pamiętam stopień sprężania to 1:25 w benzynie 1:10. Hub powie coś na temat fizyki Tylko ropę pod ciśnieniem można zapalić. Jeżeli jest słaba kompresja to i aku 1000Ah nie pomoże. Jeżeli aku kręci silnikiem przez 40s czy minutę i siada to normalna rzecz i świadczy o sprawnym aku, jak każda bateria akumlator ma swój maksymalny prąd który może zmagazynować i później wydać, prąd znamionowy akumlatora podawany jest dla temperatury 20 St.C. jeżeli nie ma pełnej mocy to świece będą się dłużej rozgrzewać i padnie po kilku obrotach silnikiem. Ja stawiam na wtryski, które nie robią mgły paliwowej dostatecznie rozpylonej aby można ją było zapalić i braku "fabrycznego" sprężania w silniku.
stanley Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 ja w tamta zime oblatalem na aku 55Ah i palil bez problemu a teraz mam 72Ah i jakos tak dziwnie odpala Kędzior zainwestuj w nowe kable do świec tak czytam co piszecie, zgadzam się ze Stanleyem bez świec żarowych da się traktor uruchomić Do odpalenia diesla potszebne jest dobre rozpylenie paliwa i porządna kompresja a diesel powinien zapalić, w dieslu z tego co pamiętam stopień sprężania to 1:25 w benzynie 1:10. Hub powie coś na temat fizyki Tylko ropę pod ciśnieniem można zapalić. Jeżeli jest słaba kompresja to i aku 1000Ah nie pomoże. Jeżeli aku kręci silnikiem przez 40s czy minutę i siada to normalna rzecz i świadczy o sprawnym aku, jak każda bateria akumlator ma swój maksymalny prąd który może zmagazynować i później wydać, prąd znamionowy akumlatora podawany jest dla temperatury 20 St.C. jeżeli nie ma pełnej mocy to świece będą się dłużej rozgrzewać i padnie po kilku obrotach silnikiem. Ja stawiam na wtryski, które nie robią mgły paliwowej dostatecznie rozpylonej aby można ją było zapalić i braku "fabrycznego" sprężania w silniku. :blink: skąd żeś to wkleił ??
OKO Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 ja w tamta zime oblatalem na aku 55Ah i palil bez problemu a teraz mam 72Ah i jakos tak dziwnie odpala może alernator nie potrafi go doładować :gwizdanie: ladowanie jest dobre bo sprawdzalem podejżewam że trzeba błędy na wagu skasować i zrobić strojenie przepustnicy albo poczekać do wiosny :decayed:[br]Dopisany: 05 Luty 2012, 23:51_________________________________________________ ja w tamta zime oblatalem na aku 55Ah i palil bez problemu a teraz mam 72Ah i jakos tak dziwnie odpala Kędzior zainwestuj w nowe kable do świec tak czytam co piszecie, zgadzam się ze Stanleyem bez świec żarowych da się traktor uruchomić Do odpalenia diesla potszebne jest dobre rozpylenie paliwa i porządna kompresja a diesel powinien zapalić, w dieslu z tego co pamiętam stopień sprężania to 1:25 w benzynie 1:10. Hub powie coś na temat fizyki Tylko ropę pod ciśnieniem można zapalić. Jeżeli jest słaba kompresja to i aku 1000Ah nie pomoże. Jeżeli aku kręci silnikiem przez 40s czy minutę i siada to normalna rzecz i świadczy o sprawnym aku, jak każda bateria akumlator ma swój maksymalny prąd który może zmagazynować i później wydać, prąd znamionowy akumlatora podawany jest dla temperatury 20 St.C. jeżeli nie ma pełnej mocy to świece będą się dłużej rozgrzewać i padnie po kilku obrotach silnikiem. Ja stawiam na wtryski, które nie robią mgły paliwowej dostatecznie rozpylonej aby można ją było zapalić i braku "fabrycznego" sprężania w silniku. :blink: skąd żeś to wkleił ?? wiem że nie wyglądam ale pisałem z głowy
danielom Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 w normalny, podlaczasz i sprawdzasz. Może w b7 ale nie b5 czy golfie bo tam czegoś takiego nie ma mialem zeszla zime 4 walniete i Vag ani nie beknal. [br]Dopisany: 05 Luty 2012, 23:52_________________________________________________ ladowanie jest dobre bo sprawdzalem z ciekawosci, mierzyleś tylko napiecie czy prad ladowania?
OKO Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 w normalny, podlaczasz i sprawdzasz. Może w b7 ale nie b5 czy golfie bo tam czegoś takiego nie ma mialem zeszla zime 4 walniete i Vag ani nie beknal. świece w b5 się sprawdza tak: wsiadasz do samochodu przekręcasz kluczyk i jak lampka delikatnie przygasa to grzeją jest jescze metoda z ohmomierzem ale już trzeba się pobrudzić :gwizdanie:
danielom Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 w normalny, podlaczasz i sprawdzasz. Może w b7 ale nie b5 czy golfie bo tam czegoś takiego nie ma mialem zeszla zime 4 walniete i Vag ani nie beknal. świece w b5 się sprawdza tak: wsiadasz do samochodu przekręcasz kluczyk i jak lampka delikatnie przygasa to grzeją jest jescze metoda z ohmomierzem ale już trzeba się pobrudzić :gwizdanie: Nie zwrociłem uwagi za to widze na voltomierzu ze przysiada wiec jest pobór. Tak czy inaczej VAG j**nietych swiec nie wykarze.
Kędzior Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 z ciekawosci, mierzyleś tylko napiecie czy prad ladowania? prad ladowania chyba Oko zmien forum podejżewam że trzeba błędy na wagu skasować i zrobić strojenie przepustnicy juz sie wytlumaczylem wtedy ze o przeplywomierz mi chodzilo (jesli akurat bijesz do tej ostatniej sytuacji)
OKO Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 w normalny, podlaczasz i sprawdzasz. Może w b7 ale nie b5 czy golfie bo tam czegoś takiego nie ma mialem zeszla zime 4 walniete i Vag ani nie beknal. świece w b5 się sprawdza tak: wsiadasz do samochodu przekręcasz kluczyk i jak lampka delikatnie przygasa to grzeją jest jescze metoda z ohmomierzem ale już trzeba się pobrudzić :gwizdanie: Nie zwrociłem uwagi za to widze na voltomierzu ze przysiada wiec jest pobór. Tak czy inaczej VAG j**nietych swiec nie wykarze. ja nie mam woltomierza na blacie ;( VAG pokazuje wprost proporcjonalnie do ilości spożytego alkoholu przez użytkownika, dużo wypiłeś wszystko zvagujesz
OKO Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 z ciekawosci, mierzyleś tylko napiecie czy prad ladowania? prad ladowania chyba Oko zmien forum podejżewam że trzeba błędy na wagu skasować i zrobić strojenie przepustnicy juz sie wytlumaczylem wtedy ze o przeplywomierz mi chodzilo (jesli akurat bijesz do tej ostatniej sytuacji) kędzior równolegle mierzymy napięcie w szereg mierzymy prąd Jak mierzyłeś na zaciskach + - to mierzyłeś tylko napięcie nie natężenie
danielom Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 z ciekawosci, mierzyleś tylko napiecie czy prad ladowania? prad ladowania chyba Pytam bo to malo prawdopodobne zebyś zrobił to w domu majac miernik, jedynie profesjonalne narzedzia do tego potrafia ocenic. zwykly miernik mierzy do 10A[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 00:05_________________________________________________ ohmomierz w łapki i heja zadna regula, moze byc przebicie na mase a swieca nadal grzac nie bedzie
Kędzior Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 kumpel mi to sprawdzal i mowil ze ladowanie jest wiec niewiem z ciekawosci, mierzyleś tylko napiecie czy prad ladowania? prad ladowania chyba Oko zmien forum podejżewam że trzeba błędy na wagu skasować i zrobić strojenie przepustnicy juz sie wytlumaczylem wtedy ze o przeplywomierz mi chodzilo (jesli akurat bijesz do tej ostatniej sytuacji) kędzior równolegle mierzymy napięcie w szereg mierzymy prąd Jak mierzyłeś na zaciskach + - to mierzyłeś tylko napięcie nie natężenie grozisz mi?? pamietaj ze wiem gdzie mieszkasz
danielom Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 kumpel mi to sprawdzal i mowil ze ladowanie jest wiec niewiem wiec sprawdzał Ci napiecie ładowania a te mozesz miec prawidłowe, ale jesli bedziesz mial slaby alternator to bedzie dawal napiecie ok ale prad ladowania bedzie slabiutki i nie zdarzy naladowac aku wiekszego niz poprzednio.
OKO Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 kumpel mi to sprawdzal i mowil ze ladowanie jest wiec niewiem z ciekawosci, mierzyleś tylko napiecie czy prad ladowania? prad ladowania chyba Oko zmien forum podejżewam że trzeba błędy na wagu skasować i zrobić strojenie przepustnicy juz sie wytlumaczylem wtedy ze o przeplywomierz mi chodzilo (jesli akurat bijesz do tej ostatniej sytuacji) kędzior równolegle mierzymy napięcie w szereg mierzymy prąd Jak mierzyłeś na zaciskach + - to mierzyłeś tylko napięcie nie natężenie grozisz mi?? pamietaj ze wiem gdzie mieszkasz czuje się bezpieczny, do mnie musiałbyś zatankować za więcej niż 50 :gwizdanie: :decayed:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się