Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Katowice i okolice


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja w tamta zime oblatalem na aku 55Ah i palil bez problemu :cool1: a teraz mam 72Ah i jakos tak dziwnie odpala :mysli:

czasy się zmieniają :)

tak i wlasnie dlatego podejrzewac ze moze byc cos nietak z paliwem

albo coś się zepsuło :decayed:

Audi sie nie psuje :cool1:

golf tak :decayed:

  • Odpowiedzi 154.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • stanley

    18907

  • Kędzior

    14855

  • Miszka82

    14549

  • akjam

    13789

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ja w tamta zime oblatalem na aku 55Ah i palil bez problemu :cool1: a teraz mam 72Ah i jakos tak dziwnie odpala :mysli:

może alernator nie potrafi go doładować :gwizdanie:

Opublikowano

ja w tamta zime oblatalem na aku 55Ah i palil bez problemu :cool1: a teraz mam 72Ah i jakos tak dziwnie odpala :mysli:

może alernator nie potrafi go doładować :gwizdanie:

ladowanie jest dobre bo sprawdzalem
Opublikowano

ja w tamta zime oblatalem na aku 55Ah i palil bez problemu :cool1: a teraz mam 72Ah i jakos tak dziwnie odpala :mysli:

Kędzior zainwestuj w nowe kable do świec :wink4:

:rolleyes:

tak czytam co piszecie, zgadzam się ze Stanleyem bez świec żarowych da się traktor uruchomić :wink4:

Do odpalenia diesla potszebne jest dobre rozpylenie paliwa i porządna kompresja a diesel powinien zapalić, w dieslu z tego co pamiętam stopień sprężania to 1:25 w benzynie 1:10. Hub powie coś na temat fizyki :wink4: Tylko ropę pod ciśnieniem można zapalić. Jeżeli jest słaba kompresja to i aku 1000Ah nie pomoże.

Jeżeli aku kręci silnikiem przez 40s czy minutę i siada to normalna rzecz i świadczy o sprawnym aku, jak każda bateria akumlator ma swój maksymalny prąd który może zmagazynować i później wydać, prąd znamionowy akumlatora podawany jest dla temperatury 20 St.C. jeżeli nie ma pełnej mocy to świece będą się dłużej rozgrzewać i padnie po kilku obrotach silnikiem.

Ja stawiam na wtryski, które nie robią mgły paliwowej dostatecznie rozpylonej aby można ją było zapalić i braku "fabrycznego" sprężania w silniku.

Opublikowano

ja w tamta zime oblatalem na aku 55Ah i palil bez problemu :cool1: a teraz mam 72Ah i jakos tak dziwnie odpala :mysli:

Kędzior zainwestuj w nowe kable do świec :wink4:

:rolleyes:

tak czytam co piszecie, zgadzam się ze Stanleyem bez świec żarowych da się traktor uruchomić :wink4:

Do odpalenia diesla potszebne jest dobre rozpylenie paliwa i porządna kompresja a diesel powinien zapalić, w dieslu z tego co pamiętam stopień sprężania to 1:25 w benzynie 1:10. Hub powie coś na temat fizyki :wink4: Tylko ropę pod ciśnieniem można zapalić. Jeżeli jest słaba kompresja to i aku 1000Ah nie pomoże.

Jeżeli aku kręci silnikiem przez 40s czy minutę i siada to normalna rzecz i świadczy o sprawnym aku, jak każda bateria akumlator ma swój maksymalny prąd który może zmagazynować i później wydać, prąd znamionowy akumlatora podawany jest dla temperatury 20 St.C. jeżeli nie ma pełnej mocy to świece będą się dłużej rozgrzewać i padnie po kilku obrotach silnikiem.

Ja stawiam na wtryski, które nie robią mgły paliwowej dostatecznie rozpylonej aby można ją było zapalić i braku "fabrycznego" sprężania w silniku.

:blink: :blink:

skąd żeś to wkleił :decayed: ??

Opublikowano

ja w tamta zime oblatalem na aku 55Ah i palil bez problemu :cool1: a teraz mam 72Ah i jakos tak dziwnie odpala :mysli:

może alernator nie potrafi go doładować :gwizdanie:

ladowanie jest dobre bo sprawdzalem

podejżewam że trzeba błędy na wagu skasować i zrobić strojenie przepustnicy :polew:

albo poczekać do wiosny :decayed: :decayed:[br]Dopisany: 05 Luty 2012, 23:51_________________________________________________

ja w tamta zime oblatalem na aku 55Ah i palil bez problemu :cool1: a teraz mam 72Ah i jakos tak dziwnie odpala :mysli:

Kędzior zainwestuj w nowe kable do świec :wink4:

:rolleyes:

tak czytam co piszecie, zgadzam się ze Stanleyem bez świec żarowych da się traktor uruchomić :wink4:

Do odpalenia diesla potszebne jest dobre rozpylenie paliwa i porządna kompresja a diesel powinien zapalić, w dieslu z tego co pamiętam stopień sprężania to 1:25 w benzynie 1:10. Hub powie coś na temat fizyki :wink4: Tylko ropę pod ciśnieniem można zapalić. Jeżeli jest słaba kompresja to i aku 1000Ah nie pomoże.

Jeżeli aku kręci silnikiem przez 40s czy minutę i siada to normalna rzecz i świadczy o sprawnym aku, jak każda bateria akumlator ma swój maksymalny prąd który może zmagazynować i później wydać, prąd znamionowy akumlatora podawany jest dla temperatury 20 St.C. jeżeli nie ma pełnej mocy to świece będą się dłużej rozgrzewać i padnie po kilku obrotach silnikiem.

Ja stawiam na wtryski, które nie robią mgły paliwowej dostatecznie rozpylonej aby można ją było zapalić i braku "fabrycznego" sprężania w silniku.

:blink: :blink:

skąd żeś to wkleił :decayed: ??

wiem że nie wyglądam ale pisałem z głowy :naughty::decayed:

Opublikowano

w normalny, podlaczasz i sprawdzasz.

Może w b7 ale nie b5 czy golfie bo tam czegoś takiego nie ma :) mialem zeszla zime 4 walniete i Vag ani nie beknal. [br]Dopisany: 05 Luty 2012, 23:52_________________________________________________

ladowanie jest dobre bo sprawdzalem

z ciekawosci, mierzyleś tylko napiecie czy prad ladowania?

Opublikowano

w normalny, podlaczasz i sprawdzasz.

Może w b7 ale nie b5 czy golfie bo tam czegoś takiego nie ma :) mialem zeszla zime 4 walniete i Vag ani nie beknal.

świece w b5 się sprawdza tak:

wsiadasz do samochodu przekręcasz kluczyk i jak lampka delikatnie przygasa to grzeją :wink4:

jest jescze metoda z ohmomierzem ale już trzeba się pobrudzić :gwizdanie:

Opublikowano

OKO :kox:

kopalnia wiedzy :naughty:

Opublikowano

OKO :kox:

kopalnia wiedzy :naughty:

:gwizdanie:

Opublikowano

w normalny, podlaczasz i sprawdzasz.

Może w b7 ale nie b5 czy golfie bo tam czegoś takiego nie ma :) mialem zeszla zime 4 walniete i Vag ani nie beknal.

świece w b5 się sprawdza tak:

wsiadasz do samochodu przekręcasz kluczyk i jak lampka delikatnie przygasa to grzeją :wink4:

jest jescze metoda z ohmomierzem ale już trzeba się pobrudzić :gwizdanie:

Nie zwrociłem uwagi :good: za to widze na voltomierzu ze przysiada wiec jest pobór. Tak czy inaczej VAG j**nietych swiec nie wykarze.

Opublikowano

ohmomierz w łapki i heja :wink4:

Opublikowano

z ciekawosci, mierzyleś tylko napiecie czy prad ladowania?

prad ladowania chyba :decayed:

Oko zmien forum :decayed:

podejżewam że trzeba błędy na wagu skasować i zrobić strojenie przepustnicy :polew:

juz sie wytlumaczylem wtedy ze o przeplywomierz mi chodzilo (jesli akurat bijesz do tej ostatniej sytuacji) :decayed:
Opublikowano

w normalny, podlaczasz i sprawdzasz.

Może w b7 ale nie b5 czy golfie bo tam czegoś takiego nie ma :) mialem zeszla zime 4 walniete i Vag ani nie beknal.

świece w b5 się sprawdza tak:

wsiadasz do samochodu przekręcasz kluczyk i jak lampka delikatnie przygasa to grzeją :wink4:

jest jescze metoda z ohmomierzem ale już trzeba się pobrudzić :gwizdanie:

Nie zwrociłem uwagi :good: za to widze na voltomierzu ze przysiada wiec jest pobór. Tak czy inaczej VAG j**nietych swiec nie wykarze.

ja nie mam woltomierza na blacie ;(

VAG pokazuje wprost proporcjonalnie do ilości spożytego alkoholu przez użytkownika, dużo wypiłeś wszystko zvagujesz :decayed:

Opublikowano
:decayed:
Opublikowano

z ciekawosci, mierzyleś tylko napiecie czy prad ladowania?

prad ladowania chyba :decayed:

Oko zmien forum :decayed:

podejżewam że trzeba błędy na wagu skasować i zrobić strojenie przepustnicy :polew:

juz sie wytlumaczylem wtedy ze o przeplywomierz mi chodzilo (jesli akurat bijesz do tej ostatniej sytuacji) :decayed:

kędzior równolegle mierzymy napięcie

w szereg mierzymy prąd :wink4:

Jak mierzyłeś na zaciskach + - to mierzyłeś tylko napięcie nie natężenie :tongue4:

Opublikowano

z ciekawosci, mierzyleś tylko napiecie czy prad ladowania?

prad ladowania chyba :decayed:

Pytam bo to malo prawdopodobne zebyś zrobił to w domu majac miernik, jedynie profesjonalne narzedzia do tego potrafia ocenic. zwykly miernik mierzy do 10A[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 00:05_________________________________________________

ohmomierz w łapki i heja :wink4:

zadna regula, moze byc przebicie na mase a swieca nadal grzac nie bedzie :wink4:

Opublikowano

kumpel mi to sprawdzal i mowil ze ladowanie jest wiec niewiem

z ciekawosci, mierzyleś tylko napiecie czy prad ladowania?

prad ladowania chyba :decayed:

Oko zmien forum :decayed:

podejżewam że trzeba błędy na wagu skasować i zrobić strojenie przepustnicy :polew:

juz sie wytlumaczylem wtedy ze o przeplywomierz mi chodzilo (jesli akurat bijesz do tej ostatniej sytuacji) :decayed:

kędzior równolegle mierzymy napięcie

w szereg mierzymy prąd :wink4:

Jak mierzyłeś na zaciskach + - to mierzyłeś tylko napięcie nie natężenie :tongue4:

grozisz mi?? pamietaj ze wiem gdzie mieszkasz :decayed:
Opublikowano

kumpel mi to sprawdzal i mowil ze ladowanie jest wiec niewiem

wiec sprawdzał Ci napiecie ładowania a te mozesz miec prawidłowe, ale jesli bedziesz mial slaby alternator to bedzie dawal napiecie ok ale prad ladowania bedzie slabiutki i nie zdarzy naladowac aku wiekszego niz poprzednio.

Opublikowano

kumpel mi to sprawdzal i mowil ze ladowanie jest wiec niewiem

z ciekawosci, mierzyleś tylko napiecie czy prad ladowania?

prad ladowania chyba :decayed:

Oko zmien forum :decayed:

podejżewam że trzeba błędy na wagu skasować i zrobić strojenie przepustnicy :polew:

juz sie wytlumaczylem wtedy ze o przeplywomierz mi chodzilo (jesli akurat bijesz do tej ostatniej sytuacji) :decayed:

kędzior równolegle mierzymy napięcie

w szereg mierzymy prąd :wink4:

Jak mierzyłeś na zaciskach + - to mierzyłeś tylko napięcie nie natężenie :tongue4:

grozisz mi?? pamietaj ze wiem gdzie mieszkasz :decayed:

czuje się bezpieczny, do mnie musiałbyś zatankować za więcej niż 50 :gwizdanie: :decayed: :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...