piotrus110 Opublikowano 24 Marca 2007 Opublikowano 24 Marca 2007 witam! Wie ktoś może jakie napięcie powinno być podane na cewkę w czasie pracy? Sama cewka pracuje bo ja ją odłączyłem to pokazał mi się błąd( brak cewki) jak podłączyłem to zniknął. Dalej nie chce autko odpalić i mam komunikat 1177 moduł silnika bład sporadyczny. [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 16-04-2007, 18:57 ] wydzielony z Warsztat - Immobilizer [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 16-04-2007, 18:58 ] Piotrek, przywitaj się najpierw w dziale Newbie
kaszub36 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 witam! Wie ktoś może jakie napięcie powinno być podane na cewkę w czasie pracy? Sama cewka pracuje bo ja ją odłączyłem to pokazał mi się błąd( brak cewki) jak podłączyłem to zniknął. Dalej nie chce autko odpalić i mam komunikat 1177 moduł silnika bład sporadyczny. a moze ktos by pociągnął ten temat jakie błedy pokazuje vag moja sprawa wygląda tak ze odpalam Niunie a ona gasnie po chwili i mruga dioda od ima styki wyczyszczone i dalej to samo i tylko kodzik wyskakuje 1177 i co ja mam począć
Gość spedyt Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 a moze ktos by pociągnoł ten temat jakie błedy pokazuje vag A to już chyba w dziale Diagnostyka VAG
demoralizator Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Gdzieś czytałem że jak występuje ten błąd (1177) a równocześnie w sterowniku silnika błąd nr 17978 to należy ponownie zaadaptowac immo do sterownika silnika
adamq Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Przeskanujcie wszystkie sterowniki. Mogą być powiązania jeden z drugim...
kaszub36 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Przeskanujcie wszystkie sterowniki. Mogą być powiązania jeden z drugim... a moze tak troszke wiecej tresci
pre_pl Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 a moze tak troszke wiecej tresci Dołączył: 15 Paź 2006 No jesteś od dawna na forum, o takich rzeczach pisaliśmy wiele razy. Podłącz pod komputer (vag-com na przykład) i zrób auto-scan
adamq Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Podłącz pod komputer (vag-com na przykład) i zrób auto-scan Dokładnie o to chodzi!
szogun0 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Gdzieś czytałem że jak występuje ten błąd (1177) a równocześnie w sterowniku silnika błąd nr 17978 to należy ponownie zaadaptowac immo do sterownika silnika Pisałem o tym wielokrotnie. 1177 oznacza brak komunikacji między ECU a Immo. Adaptacja na kanale 00 w Immobilizerze powinna pomóc.
kaszub36 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Gdzieś czytałem że jak występuje ten błąd (1177) a równocześnie w sterowniku silnika błąd nr 17978 to należy ponownie zaadaptowac immo do sterownika silnika Pisałem o tym wielokrotnie. 1177 oznacza brak komunikacji między ECU a Immo. Adaptacja na kanale 00 w Immobilizerze powinna pomóc. znalazłem ten opis Masz autko z 1994 roku? To serwis w takim przypadku jest do D.PY. W tym roczniku jeśli jest zanotowany w silniku błąd 17978 i w Immobolizerze jest 1177, to wystarczy dopasować bez LOGIN-u. Czyli: Immo (25) Adaptacja (10) Kanał 00 Jeśli pyta o nową wartość to wpisać wartość 0 Zatwierdzić. juterko sprawdze moze zadziała [ Dodano: 17-04-2007, 10:28 ] Gdzieś czytałem że jak występuje ten błąd (1177) a równocześnie w sterowniku silnika błąd nr 17978 to należy ponownie zaadaptowac immo do sterownika silnika Pisałem o tym wielokrotnie. 1177 oznacza brak komunikacji między ECU a Immo. Adaptacja na kanale 00 w Immobilizerze powinna pomóc. szogun0 jestes wielki zadziałało :biggrin: dzieki bardzo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się