spanky Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 A jak ze sprzegłem seryjnym przy takich niutkach daje rade ....
Gość Michał Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 wlasnie, ciekawe co ze sprzeglem. Wszystko zalezy od jego kondycji
Adamv Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 pisalem do DynoSoftu. wedlug nich 150km i 350Nm nie jest mozliwe bez zmiany koncowek wtryskow, oczywiscie z turbo awx
Adamv Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 no wlasnie, hehe. nie przeczytalem, tylko spojrzalem
spanky Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Ale w tym przypadku jest 320Nm i to tylko przez chwile ...
zielony04 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 jaki jest sredni koszt takiego czipsa? chodzi mi o slask. planuje turbulum od awx'a, szukam, ale nie wiem jaki jest koszt programu. ZADZWOŃ DO ŻRUDŁA telefon zamieszczony na wykresie a co do kasy to może lepiej zapłacić raz więcej niż, płacic dwa razy, tuning tylko u ludzi którzy wiedzą co robią a nie tylko potrafią sklonować chipa :>
mirass Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 pisalem do DynoSoftu. wedlug nich 150km i 350Nm nie jest mozliwe bez zmiany koncowek wtryskow, oczywiscie z turbo awx nie sprzedajemy cyfr, a stroimy auta...wolę powiedzieć że wyjdzie mniej a później miło rozczarować, ale uwierz mi 150KM to rzadko się zrobi z 110 tki na pompie, ponieważ auto ma jakiś przebieg i sprawność końcówek spada i podając więcej paliwa pojawia się niepożądany dym a mocy brak pozdr Mirass
zielony04 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 nie sprzedajemy cyfr, a stroimy auta...wolę powiedzieć że wyjdzie mniej a później miło rozczarować, ale uwierz mi 150KM to rzadko się zrobi z 110 tki na pompie, ponieważ auto ma jakiś przebieg i sprawność końcówek spada i podając więcej paliwa pojawia się niepożądany dym a mocy brak Myślę ze to prawda u mnie na nowych oryginalnych wtryskach + turbo AWX + nadkole od S4 wyszło tyle http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_po_wizycie_u_witka-t41987.0.html warto powiedzieć ze auto przed chamownią miało już wymienioną turbinę (czyli program był nie dostrojony) a wyszły pokażne wartości momentu. Az strach pomyśleć co było wcześcniej. W każdym razie Witek nie był "zadowolony" z tego iż jest tylko wymienione nadkole a nie cały interkuler. Co do maksymalnych warości to też nie chciałem tworzyć papierowych koni, a i temperatura na tuning też nie była za dobra 30 stopni. Podsumowując nie da się ukryć iż czasami brakuje tego momentu przy 2000 obrotów, już przodu nie podnosiu do góry. Jednak ustały wszystkie dziwne dolegliwości silnika ( nierówna praca, dziwne drgania silnika samochodu i wiele innych dziwnych przypadłości) Wszystkie te przypadłości były bardzo delikatne - subtelne (a bardzo mnie denerwowały) w kadym razie na tym kończe tuning AFN-a i chyba trzeba zbierać na 3.0 tdi
castor Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Jakie przebiegi macie w tych furach ?? ?? Bo mam pewne wątpliwości czy taki afn machnięty na te 160-165 kuca dalej będzie taki pancerny i będzie robił koło 350-400 tysiaków bez większego pierdnięcia (oczywiście wymogi eksploatacyjne spełnione-bez zaniedbań) ??
pawelwor Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 Pytanko... Dzwoniłem do jakiegoś gościa co się prawie całe życie zajmuje tylko turbinami i powiedziałem, że chciałbym turbine od AWX'a, a ten powiedział mi że nie wystarczy wymienić samej turbiny i trzeba razem z nią cały osprzęt (kolektor i inne pierdółki). Miał rację? Czy tylko wymieniam samą turbinę, a reszta (przewody itd) zostaje z tej starej?
zielony04 Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 Dzwoniłem do jakiegoś gościa co się prawie całe życie zajmuje tylko turbinami i powiedziałem, że chciałbym turbine od AWX'a, a ten powiedział mi że nie wystarczy wymienić samej turbiny i trzeba razem z nią cały osprzęt (kolektor i inne pierdółki) Zmień mechanika a tak serio to tu masz wszystkie potrzebne części (do AFN) http://www.a4-klub.pl/smf/b5_avg_avgturbulum_awxczips-t15886.0.html Jak zmienisz samą "turbinkę" bez programu to może być ciut gorzej niż przed zmianą .
spanky Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 Jak zmienisz samą "turbinkę" bez programu to może być ciut gorzej niż przed zmianą . eee tam ... u mnie bylo lepiej ....
zielony04 Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 a u mnie gorzej ( tylko ja miałem najpierw program a później turbina i dopiero Witek) teraz jest spoko ( ale dalej mało ) :polew: :polew: :polew: :naughty:
pawelwor Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 Dzięki nastepnie do przekładki potrzebne nam sa dodatkowe graty:-uszczelka (olej powrót) 028 145 757 -sruby szt.2 M6X16 n905 927 03 -rurka olejowa (zasilajaca) 028 145 771 BF -pierścień uszczelniający 3C0 145 117 -przejsciówka (turbo/IC) wyrób do dostania u lokalnych tunerów Czy podając te numerki w ASO będą wiedzieć o co chodzi, czy to nie są części oryginalne i trzeba pytać w sklepach zajmujących się tuningiem? Te przejściówki są gotowe do kupienia? Dużo pytań, ale boję się wydać kupę kasy w coś co może nie działać, albo tego mogę nie dostać w sklepie lub aso...
zielony04 Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 Czy podając te numerki w ASO będą wiedzieć o co chodzi Tak to oryginały z ASO -jak chcesz wiedzieć z jakich konkretnie (modeli silnika ) to zobacz w programie ETKA -rurka olejowa (zasilajaca) 028 145 771 BF ja chyba tej rurki nie wymieniałem ( mechanik wyczyścił starą) -przejsciówka (turbo/IC) wyrób do dostania u lokalnych tunerów - kupiłem u kolegi "Kowicz" -napisz do niego prywatną wiadomość ( widziałem też go na allegro) i najważniejsze idz do zaufanego mechanika ( aby to co mu przyniesiesz znalazło się na pewno w twoim samochodzie) - również warto zwrócić uwagę aby przy zmianie czipa ( w afn trzeba wymienić czipa-pamięć na programowalną ) tuner wlutował ci podstawkę pod układ i dopiero w to wsadził czipa ) przy następnym grzebaniu nie będzie potrzeby lutowania. Wyjmniesz czipa i wsadzisz drugiego (można łatwo wrócić do serii) Witek tak robi . :rolleyes:
pawelwor Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 Dziękuję Od ojca właśnie się dowiedziałem, że turbinę od AFN fachowcy mogą ustawić tak, że będzie ona pompować ciśnienie nawet większe niż AWX, poprzez jakieś przestawienie łopatek i dla nich to nie jest problem, bo siedząw tym naprawdę długo, a regenerowaną z taką modyfikacją można mieć u nich już za ok. 1000 zł (dając swoją w zamian zwracają 300-400 zł). To prawda, czy kit? Ci specjaliści wystawiają turbiny m.in. na allegro z 12 miesięczną gwarancją, np.: http://moto.allegro.pl/item543248924_turbosprezarka_toyota.html Jest tu też numer, pod którym można te informacje usłyszeć na własne uszy
zielony04 Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 Od ojca właśnie się dowiedziałem, że turbinę od AFN fachowcy mogą ustawić tak, że będzie ona pompować ciśnienie nawet większe niż AWX Moim zdaniem zanim zaczniecz swój tuning (to trochę jeszcze poczytaj) abyś nie musiał robić dwóch tiningów tak jak ja. Dokładnie nie znam wartości (doładowania) ale na pewno tak może być ze tubina podkręcona od AFN będzie dawała ciśnienie większe od normalnej AWX (tylko czy w całym zakresie) i jakie będą efekty specjalne (chyba spanky pisał kiedyś o tych ciśnieniach) Co do ceny to ja kupiłem nową od AWX za (1100 - 1300zł) dokładnie nie pamiętam ( co regenerowanych to mam mieszane uczucia) jak nie ma innego wyjścia i brak czasu to może ( ja swoją 6 miesięcy szukałem)
Rogalotti Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 Jeżeli ktoś "podkreci sztange", czyli skróci jej długośc to efektem tego bedzie wiekszy OB, a jeżeli zrobi to w bardzo duzym stopniu to bedzie ładowac wiecej w całym zakresie, ale wtedy OB bedzie tak duży że turbo rozpadnie sie po jednym dniu jazdy. Dochodzi sprawa w postaci mechanicznej wytrzymałości materiałowej gdzie turbo od 130ki jest przygotowane na wiecej i kolejna rzecz to wtdajnosc danego wirnika. To że bedzie krecił sie szybciej nie oznacza ze bedzie dostarczał większy ładunek powietrza. Na koniec prosta zasada diesla bez paliwa nie ma mocy wiec podnoszenie samego doładowania nie przyniesie efektów. Nie mówiac o tym że sterownik silnika nadal bedzie wymagał 1950mbar i limitował wszystko co wyjdzie poza ta granice. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się