Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ceny zawieszenia przedniego do B5 w ASO


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hehe, jestem w malym szoku :)) znajomy niemiec poprosil mnie z ciekawosci zebym sprawdzil cene przedniego zawieszenia w ASO w Polsce. jestem wlasnie po rozmowie z ASO w szczecinie, gdzie pan nie wiedzial nawet ze audi ma tyle wahaczy... :| dodatkowo chcial mi wcisnac tuleje do kazdego hehehe, ja mowie ze sa czescia wahacza i raczej nie praktykuje sie wymiany samej tuleji, a nawet jak- to kupujac wahacz tuleja juz tam jest- troche sie pan zdziwil, ale pozniej przyznal mi racje... tak czy inaczej, ceny wygladaja nastepujaco:

GORA, przod 2x 351 PLN

GORA, tyl 2x 407 PLN

DOL, prosty 2x 650 PLN

DOL, banan 2x 742 PLN

Koncowka drazka 2x 220PLN

Lacznik stab. 2x 167PLN

teraz tez dobry hit- zeby miec gwarancje (2 lata) trzeba to zamontowac u nich- koszta to jedyne 1400 pln. hehe.

SUMA: 6474 PLN.

czy to jest normalne?!!?!?

na dniach bede mial cene z niemieckiego ASO dla porownania.

pozdrawiam!

Opublikowano
SUMA: 6474 PLN.

idioci w tym ASO :rotfl:

Opublikowano
SUMA: 6474 PLN.

idioci w tym ASO :rotfl:

i to najgorsi... kiedys tez mi humor poprawili jak chcialem wtyczke do lamp zespolonych valeo, to powiedzieli ze nie sa sprzedawane oddzielnie, tylko w komplecie z reflektorem (cena cos powyzej 1k PLN z tego co pamietam) nie rozumiem jak tacy ludzie trafiaja do ASO?!

Opublikowano

a gwarancja to jest na montaż jak u nich sie montuje na towar i tak powinna być...

ceny mają chore na większośc rzeczy.

To samo rozrząd - mi krzyknęli za czesci koło 2000 - rany julek kupuje pasek + napinacze za 300 ileż ta robota kosztuje u nich...

Ale np spinki do tapicerki, i takie tam to potrafią mieć w normalnych cenach. Dziwnie po prostu.

W niemczech może być taniej.

Co więcej znalazłem w necie chyba neimiecka firme co robi zwiachy do A4

w wersji HD (stworznie są większe, tuleje nie hydrauliczne tylko gumowe), końcówki drążków też większej średnicy i całośc wychodzi 1000 PLN - niestety przesyłka do Polski niemile droga ale jak ktoś ma stacje odbioru w Niemczech to kusząca propozycja :)

Opublikowano

tak dokładnie to - nazwa mi wyleciała z pamięci ;).

Ma ktoś u nas doświadczenie z tymi elementam, bo mi się szykuje

przed zimą kompletna zawiecha (albo prawie kompleta co i tak się skończy kompletną)

i sie poważnie nad tym rozwiązaniem zastanawiam.

Opublikowano

pytalem w ASO w Rybniku o zarowki xenonowe.........720zl sztuka, na allegro kupilem 1 sztuke za 55zl swieca juz 1,5 roku i wszystko gra :) tyle na temat :)

Opublikowano

Dobre, dobre nic tlyko brać - fajowe ceny :rotfl:

No cóż skoro o cenach to... zaślepka zamiast włącznika świateł przeciwmgłowych (po lifcie) - 95zł :eek:

Opublikowano

Ja z końcem lutego wymienialem wszystkie przednie wahacze, tzn regeneracja wszystkich 8 wahaczy + nowe drazki kierownicze wyszla mnie 660 zl do tego robocizna 250 zl wiec na gotowo wyszlo 910 zl. Zawieszenie teraz jest idealne, wczesniej odzywaly sie wahacze z prawej strony i byly lekkie luzy na lewych, wkurzalo mnie to trzaskanie, a ze robie auto pod siebie bo chce nim dluzej pojezdzic to postanowilem wymienic komplet. Teraz to moge powiedziec co to jest komfort jazdy, wszystko cichutko, auto trzyma sie drogi jak przyklejone, poprostu inna jazda :biggrin:

Jak ktos chce namiary na firme regenerującą wahacze i inne elementy zawieszenia (w katowicach) to pisac na pw

Opublikowano

a ile tys. już zrobiłes na tych regonerowanych?

Czy pierwszy raz wstawiałes te regenerowane?

Powiem szczerze,ze miałbym opory dać 900zł za to,wolałbym 1200 i mieć całe febi nówkę!!!

rzecz przekonań i gustu!!

pozdro

:a4fan:

Opublikowano
a ile tys. już zrobiłes na tych regonerowanych?

Czy pierwszy raz wstawiałes te regenerowane?

Powiem szczerze,ze miałbym opory dać 900zł za to,wolałbym 1200 i mieć całe febi nówkę!!!

rzecz przekonań i gustu!!

pozdro

:a4fan:

na regenerowanych narazie zrobiłem 2,5 tyś km, ale mechanik który mi to wszystko zakładał mówił ze on na regenerowanych w passacie B5 juz śmiga 2,5 roku i nic sie nie dzieje a rocznie robi 25 tyś km

mnie wyszlo te 910 z robocizną a Ty piszesz 1200 same wahacze, ale tak jak napisałeś każdy montuje to co chce i na co go stać :wink:

Opublikowano

"...narazie zrobiłem 2,5 tyś km, ale mechanik który mi to wszystko zakładał mówił ze on na regenerowanych w passacie B5 juz śmiga 2,5 roku i nic sie nie dzieje a rocznie robi 25 tyś km ..."

szczerze...?

nie wierze temu mechanikowi,pojeździsz sam,napisz po ilu padły,to bedzie cenna informacja.Tyle to nie jeżdzą nawet czasami febi itd.????ja miałem już przygody z regenerowanym zawieszeniem,nie w audi,ale wierz mi były żałosne,zresztą na forum tez cos jest na ten temat.

życzę conajmniej 100tys. km na nim,ale nie załozyłbym tego i nie narażałbym swojego życie i życia swoich pasażerów/tym bardziej, że wożę dziecko/,poza tym podobno maja tego zabronić, bo to nie spełnia niekiedy norm wytrzymałosciowych.czy widziałeś,jak to jest robione?jesli masz troszke zmysłu technicznego to musiałes sie nad tym chyba zastanawiać?Tuleje,to jeszcze mogłbym przeżyć,wprasować i tyle,ale sworznie???NO WAY!!!

Nie miej do mnie żalu,ze tak ostro o tym napisałem,twoja decyzja,ale takie jest moje zdanie a forum jest od tego aby je upublicznić!!

pozdro :a4fan:

Opublikowano

Wojtek75 nie mam żalu ani nic bo jak napisałeś od tego jest forum by wyrażać swoje opinie, pojeżdżę rok to dam znać czy sie coś dzieje z tym zawieszeniem, ja rocznie robie max 13 tys km, auto mam zamiar potrzymać jeszcze z trzy latka wiec wydaje mi sie ze te 40 tys km powinno wytrzymać bez problemów... ale sie zobaczy i oceni, a następnie podzielę sie z klubowiczami swoją opinią i spostrzeżeniami

Pozdrawiam :a4fan:

Opublikowano

z regenerowanymi różnie może być - raz do malca trafiłem takie końcówki co śmigały jak ori (czyli 20kkm :P ) a raz taką co po 5 miałą dosyć.

CO do zawiechy w audi to bardzo mi sie ona z tech punktu widz nie podoba, nie ta że wachacze się łamią, ale że sworzeń potrafi wyskoczyć (główka z siedziska) i to jeszcze nawet wtedy gdy za bardzo nie hałasuje.

Co do ceny to fakt 200 zeta różnicy w zakupie by mnie nie przekonało na regenerację.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...