amigancik Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 O czym świadczą te pomiary ? Czy przepustnica brudna, przycięła się czy jak ? Wstawiłem około rok temu, to zamiennik, znalazłem właśnie gwarancje 12mc 16 czerwiec 2009...wiec już po gwarancji nigdy nie było tak wysokiej wartości parametru niebieską czcionką (aż 90! cokolwiek to znaczy) http://azkomputery.neostrada.pl/PrzepustBlokiDanych.jpg http://azkomputery.neostrada.pl/PrzepustUstawieniaPierwotne.jpg
cobradd Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Jak sie nie chce zaadaptować to może być brudna. Co to za dziwnego programu używasz?
klema Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 VAG 4.9 w polskiej wersji Hej , po pierwsze przestań używać tego badziewia jaki jest polski vag ! czy kiedy kol wiek udało Ci się zrobić adaptacje tym programem , z tego co wiem to się nie da zrobić tym programem po drugie to przepustnica się sama adoptuje bez jakich kol wiek programów po trzecie jeśli nie chce się adaptować to jest uszkodzona lub zabrudzona (sterowanie na potencjometrze) wyjmij czyść dokładnie i spróbuj , jeśli nie pójdzie to przykro mi i na litość boska odpuść sobie ten program , ściągnij sobie VagCom 3.11
rotter Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 przepustnica sama się adoptuje - to prawda - potrzeba tylko zastosować odpowiednie kroki żeby adaptacja przebiegła prawidłowo i jest po zabiego - sam wielokrotnie przerabiałem temat i za każdym razem adaptacja manualna przechodziła bezbłędnie - co było sprawdzane potem komputerowo - przeprowadź manualnie adaptację i jak nie łapnie to znaczy że jest uszkodzona - niestety
amigancik Opublikowano 3 Lipca 2009 Autor Opublikowano 3 Lipca 2009 wciąż mam dwa błędy których nie mogę skasować 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-00 - - 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-00 - - Readiness: N/A a nie można przeprowadzić adaptacji póki nie wykasuję błędów
tomcio1600 Opublikowano 3 Lipca 2009 Opublikowano 3 Lipca 2009 Zrób autoadaptacje i po krzyku :] bez VAGa - zawsze sie sprawdza przynajmniej nigdy nie mialem problemów po autoadaptacji a te błędy własnie informują Cię o nieudanej adaptacji -złe ustawienie przepustnicy
amigancik Opublikowano 3 Lipca 2009 Autor Opublikowano 3 Lipca 2009 no kiedy właśnie nie adaptuje mi się ani sama, ani vag-iem, bo WCIĄŻ są błędy których nie mogę wykasować...
tomcio1600 Opublikowano 3 Lipca 2009 Opublikowano 3 Lipca 2009 no kiedy właśnie nie adaptuje mi się ani sama, ani vag-iem, bo WCIĄŻ są błędy których nie mogę wykasować... Wypinaj akumulator, niech wszystko zgubi podłacz ponownie, przekrecasz zapłon - czekasz 40 sekund - wyłączasz - odczekujesz minute - włączasz ponownie zapłon - czekasz 40 sekund - odpalasz silnik (bez dodania gazu), i niech zagrzeje sie na wolnych obrotach do 90stopni. - wyłaczasz silnik i powinno byc po problemie. Przy wszystkich operacjach masz powyłączane wszystkie inne odbiorniki prądu (bez swiateł, radia, nawiewu etc.)
amigancik Opublikowano 4 Lipca 2009 Autor Opublikowano 4 Lipca 2009 robiłem tak, błędy pozostają w komputerze, boję się że to jednak uszkodzona przepustnica kupiłem 16 czerwca 2008 na allegro od motomaximus takze jako gigantmoto jak zadzwoniłem powiedzieli że po gwarancji, do widzenia! poczytałem teraz komentarze, masa negatywów za to że sprzedają MAKSYMALNA chińska SZMIRĘ!! która często nie wytrzymuje roku dlatego obawiam się że to może być uwalona przepustnica, tylko czy mogę ją jeszcze jakoś na jakiś czas wskrzesić ?[br]Dopisany: 04 Lipiec 2009, 00:00_________________________________________________na noc odłączyłem dziś akumulator, nic to nie dało, nie zaadoptowała się "sama" po uruchomieniu adaptacji 098... przepustnica tylko brzęczy przez około 20 sekund i cisza, ale się nie adoptuje wciąż ten sam błąd czy można coś z tym zrobić oprócz wymiany na nową lub inną ?
duluki Opublikowano 4 Lipca 2009 Opublikowano 4 Lipca 2009 no kiedy właśnie nie adaptuje mi się ani sama, ani vag-iem, bo WCIĄŻ są błędy których nie mogę wykasować... Wypinaj akumulator, niech wszystko zgubi podłacz ponownie, przekrecasz zapłon - czekasz 40 sekund - wyłączasz - odczekujesz minute - włączasz ponownie zapłon - czekasz 40 sekund - odpalasz silnik (bez dodania gazu), i niech zagrzeje sie na wolnych obrotach do 90stopni. - wyłaczasz silnik i powinno byc po problemie. Przy wszystkich operacjach masz powyłączane wszystkie inne odbiorniki prądu (bez swiateł, radia, nawiewu etc.) Ja zrobiłem tak jak jest opisane i śmigam po adaptacji już prawie rok i nic się nie dzieje, po przekręceniu zapłonu usłyszysz charakterystyczny pisk i pyknięcie tzn przepustnica się ustawiła ,nic na siłę spróbuj jeszcze raz i powinno zaskoczyć [br]Dopisany: 04 Lipiec 2009, 20:39_________________________________________________i nie daj się porobić mechanikom,mnie też chciał zrobić w jajo powiedział mi ze padł moduł sterujący przepustnicą ,ale trzeba wymienić całą bo samego modułu nie dostanie .Tak więc próbój dalej wszystko ładnie jest opisane w dziale technicznym
amigancik Opublikowano 4 Lipca 2009 Autor Opublikowano 4 Lipca 2009 robiłem tak, nie daje się usunąć błąd, dwa razy pokazuje ten sam błąd wciąż 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-00 - - 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-00 - - ponad to wyskakiwały przygodnie: 17913 - Throttle Idle Switch (F60): Does not Close or Open Circuit P1505 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
fend18 Opublikowano 5 Lipca 2009 Opublikowano 5 Lipca 2009 Wyślij mi tą przepustnicę. Adres na PW. naprawiasz przepustnice? jesli tak to mam jedna oryginal do zrobienia
szogun0 Opublikowano 7 Lipca 2009 Opublikowano 7 Lipca 2009 Jeśli to jest przepustnica od twojego silnika i miała problem z adaptacją, to tak. Samego potencjometru nie zregeneruję. Możesz przesłać, zawsze można spróbować.
amigancik Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Opublikowano 8 Lipca 2009 szogun0 jak tam sprawy, czy to o co pytalem w liscie jest mozliwe z ta sprezarka klimy ?
fend18 Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 Jeśli to jest przepustnica od twojego silnika i miała problem z adaptacją, to tak. Samego potencjometru nie zregeneruję. Możesz przesłać, zawsze można spróbować. tak z mojego silnika, podejrzewam ze ma problem z potencjometrem, nie idzie na niej zrobic adaptacji vagiem, ale blad 16505 nie wyskakiwal, w jaki sposob regenerujesz przepustnice?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się