Gość Murzyn Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Opublikowano 22 Kwietnia 2007 wystarczylo spojrzec tylko na laczenia węży turbiny AJM mial na opaski a AWH a szybko złacza a co to da jak silnik nie jest ori, tylko jest swap? turbo jest mniejsze od AJM ale to malo prawdo podobne AFN, AWX i AJM maja takie same turbiny (z wygladu) GT17V (GT17VA dla AWX'a) ps.Kolego uzywaj znakow interpunkcyjnych, b strasznie zle to sie czyta
bartek213 Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Opublikowano 22 Kwietnia 2007 nie prawda kolego, AWX ma turbo na szybko złacza a AJM ma na zwykłe opaski. Chciałem zmienic turbo na wieksze przy swojej niuni wiec przerabiałem ten temat dokladnie. A co do swapa to wyraznie w temacie jest proźba o stwierdzenie czy silnik jest ori.W A4 do poczatku 2001r nie byl montowany orginalnie AWX czyli turbo nie jest na zlaczki tylko na opaski i sprawa wyjasniona czy silnik jest ori czy swap wystarczy tylko zerknąc na turbo.
Gość Murzyn Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Chciałem zmienic turbo na wieksze co to znaczy wieksze wyraznie w temacie jest proźba o stwierdzenie czy silnik jest ori.poczytaj dokladnie od poczatku. Kolega mial miec AHU
bartek213 Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Opublikowano 22 Kwietnia 2007 na takie od AWX ma większa średnice czytałem od poczatku.To że to nie jest AHU to widac na pierwszy rzut oka ale dalej nie bylo wiadomo ilu konny silnik jest zamontowany w tym audi
ptasiekm Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Chłopaki więc jaką moc ma mój motorek ? Doszliście że to AWX jeśli okrągły znaczek na bloku mówi o wieku silnika jako 2002 r. to chyba nie jest tak żle. ??
marewel Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Nie jest zle,a nawet stwierdzę ze jest bardzo dobrze cale 130KM powinno być.
Gość MorgothDBMA Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 hamownia prawdę Ci powie
spanky Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 skompletuj silnik do oryginalnego stanu i ciesz sie moca AWX w A4 (B5) .... :twisted: .....albo sprzedaj .... ...
marewel Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 W sumie brak zaworu recyrkulacji spalin to chyba mały problem.
Gość Murzyn Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 marewel, nie brakuje EGR'u tylko pompki do "przepustnicy" lagodnego gaszenia auta
ptasiekm Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Leko mi ulżyło, mechanior (ZNAWCA disli) uzupełnił motorek o brakującą pompkę podłączył pozostałe zaślepione kabelki i rurki, dokonał gruntownego sprawdzenia poduch, silnika, zawieszenia itp, wymienił filtr paliwa..... i stwierdził że silnik jest w super stanie... rano padł mi tylko centralny zamek (buuuu.... nie mam jak nalać paliwa) muszę jutro lecieć do elektryka niech coś zaradzi...
Tukan Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 No to sie cieszymy ze wkoncu doszedles co to za motorek Zycze milego i bezawaryjnego uzywania motorka Pozdro
spanky Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 zmien kolektor ssacy napisz cos wiecej .... np.dlaczego ...
ctv Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 dlatego ze ma mala kiszke ze 115,w awx sa wieksze kanaly
spanky Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 dlatego ze ma mala kiszke ze 115,w awx sa wieksze kanaly czyli wychodzi na to ze ma hybryde AJM/AWX ...
ctv Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 auto nalezy zawiesc do specjalisty,zeby doprowadzil do prawdziwej seri awx,sprawdzic jakie pompki sa,jakie turbulum
ptasiekm Opublikowano 1 Maja 2007 Autor Opublikowano 1 Maja 2007 Witam Pilnie potrzebuję moduł centralnego zamka (moduł komfortu) do Audi A4 1999r. 1,9 TDI oznaczenie 8DO 862 257 C padł mi w nim silniczek od centralnego zamka (wysypał się proszek grafitowy i nie żyje) http://www.fotosik.pl/pok...a9c92539ec.html http://www.fotosik.pl/pok...d54d4bf86d.html [ Komentarz dodany przez: Murzyn: 01-05-2007, 10:10 ] polecam temat zamiescic w dziale kupie [ Dodano: 01-05-2007, 11:46 ] Wczoraj sprawdzałem temperaturę cieczy chłodzącej w klimatroniku na kanale 51C po przejechaniu 3 km doszło do 90 stC i tak stało, dzis przejechałem 5 km i doszło do 33 stC co jest grane ?? Na jakim kanale sprawdze temperaturę oleju ? i jakie są prawidłowe wskazania w Celcjuszach dla rozgżanego oleju ? [ Dodano: 01-05-2007, 11:49 ] """""rozgrzanego"""" ups... pojechałem z rozpędu aż mnie zakłuło w oczy
Tukan Opublikowano 1 Maja 2007 Opublikowano 1 Maja 2007 kanal 49 tem.plynu chlodzacego. Na klimatronicku nie ma tep.oleju chyba ze sie myle
Gość Murzyn Opublikowano 1 Maja 2007 Opublikowano 1 Maja 2007 oleju nie ma. po II lifcie temp plynu jest na 49 kanale. Na 51 jest temp nagrzewnicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się