sianoz Opublikowano 3 Lipca 2009 Opublikowano 3 Lipca 2009 witam wszystkich, proszę o radę - motor po uruchomieniu, po kilku sekundach słychać stukanie, obijanie na wysokości łańcuszka wałka rozrządu. myślę że obija się o obudowę. tam jest łańcuszek , napinacz i nastwanik(1600!zł). pytanie czy muszę wymieniać wszystko czy wystarczy łąńcuch i napinacz? dodam ze najechalem 125tys. (przebieg sprawdzony) i nie wiem skad juz taka awaria. kto maiał podobny problem, proszę o radę pozdrawiam
mosquitosound Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 kolego ja robiłem ostatnio wymianę rozrządu i łańcuszka, ale bez napinacza[br]Dopisany: 10 Lipiec 2009, 10:29_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/silniki_benzynowe/b5_arg_wymiana_rozrzadu-t84093.0.html;new#new
ripper774 Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 jaki czas te stuki trwają?, jezeli tylko przez chwilę tuż po uruchomieniu , to masz luzy na zaworach co niejest niczym niepokojącym,
sianoz Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Opublikowano 14 Lipca 2009 po uruchomieniu po kilku sek. zaczyna stukac i nie przestaje
Mario Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 po uruchomieniu po kilku sek. zaczyna stukac i nie przestaje Minęło 10 dni i nie zdjąłeś pokrywy zaworów, w dalszym ciągu teoretyzujesz... Uszczelka kosztuje około 50 zeta
adamkr61 Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 mam identyczne objawy w moim A4, byłem w dwóch warsztatach specjalizujących sie w Audi i wstępna diagnoza - napinacz. Na naprawę jestem umówiony za dwa tygodnie po powrocie do Norwegii i wtedy się okaże co go naprawdę boli.
MARW Opublikowano 30 Lipca 2009 Opublikowano 30 Lipca 2009 Witam Niedawno przerabiałem ten sam temat, najpierw miałem stukanie przy odpalaniu rano, wymieniłem łańcuszek i napinacz stuki nadal były i do tego stukanie nie ustawało po odpaleniu. Padła nastawka i zawór sterujący który do niej wchodzi. Jak wyjmiesz nastawkę rozkręć śruby i zajrzyj do środka jest tam element ruchomy ,który blokuje mały sworzeń wchodząc w otwór w obudowie. Umnie ten otwór był wyślizgany .
sianoz Opublikowano 30 Lipca 2009 Autor Opublikowano 30 Lipca 2009 dzięki bardzo, to znaczy z czesci łańcuszek, napinacz, nastawnik, zawór i coś jeszcze? za nastawnik serwis zyczy sobie 1630...nie wiem czy są zamienniki czy tylko serwis?
MARW Opublikowano 30 Lipca 2009 Opublikowano 30 Lipca 2009 Nie wymieniaj odrazu wszystkiego ,bez pośpiechu postaraj się o dobrego mechanika który sprawdzi stan łańcuszka i napinacza . U mnie wymieniałem przy 140tyś z tego łancuszek był dobry i napinacz ale mechanik postawił na te cześci. Wymieniłem ale to nie było to, poleciała nastawka i zawór . Nastawka tylko serwis zapłaciłem 1250 zawór koło 750 . Napinacz też tylko serwis.
sianoz Opublikowano 30 Lipca 2009 Autor Opublikowano 30 Lipca 2009 dzięki bardzo za info. z dobrym mechanikiem mam kłopot w okolicy - znawcy teamtu rozkładali ręce osłuc**jąc silnik. ale jest forum:) i do wniosków mozna dojść samemu pojadę do "któregoś' i pokażę palcem co trzeba zrobić - może coś z tego wyjdzie...
kepasa Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 Napinacz też tylko serwis. niestety, ale nie ma tragedii cenowej jak poszukasz zniżek....
skrzyna Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 panowie a moze mi ktos powiedziec gdzie znajduje sie ta nastawka itd??? bo u mnie tez mam podobny problem jestem w trakcie wymiany napinacza i lancuszka tyle ze stare wygladaja dobrze....wiec jak moglby mi ktos troche objasnic to bede wdzieczny
Wandej Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 znacie przyczyne tej dolegliwosci?? to wada fabryczna czy jak?? Bo mam ALT 145tys nalatane i narazie nic nie slysze ale jak bym miał wywalić 2 tyś na taka pierdołe to ręce opadają
skrzyna Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 ja wymienilem lancuszek i napinacz i nie pomoglo:( tragedia ...a za 3 tyg jade w trase 1100 mil w jedna strone....i nie wiem co robic bo jezeli wymienie ta nastawke i okaze sie ze to tez nie to???
sianoz Opublikowano 15 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2009 witam, jestem po wymianie łańcuszka i napinacza. niec nie pomogło. pewnie nastawka. pytanie tylko jaki ma wpływ na przce silnika i czy poprostu nie mozna z tym jeżdić nie patrząc na klekotanie
meidzer Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 Odgrzeje troche temat... Czy kolego sianoz udało ci sie naprawić problem z klekotaniem? Ja mam podobny i u mnie jest odłamany kawałek tej prowadnicy łańcucha - mechanik mówił że to to własnie powoduje stukanie. Jezdze z tym juz ponad rok i czas sie w końcu za to zabrać.
risones Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 witam KLEKOTANIE to najlepsze okreslenie tego problemu u mnie najbardziej słychać rano po opaleniu i przy ostrym przyspieszaniu nie mam pojęcia co to może być ale czas to sprawdzić niedługo jade na wymianę rozrządu i może przy okazii, czy mógł by mi ktoś podpowiedzieć co to jest ta nastawka żebym nie wyszedł na durnia jak pojadę do mechaniora
gregorypeck Opublikowano 5 Marca 2010 Opublikowano 5 Marca 2010 nastawnik: 06B109088C nr 4 na zalaczonym obrazku:
sianoz Opublikowano 8 Marca 2010 Autor Opublikowano 8 Marca 2010 na klekotanie nastawanika nie ma wpływu obłamana prowadnica napinacza łańcuszka - ja wymienialem napinacz i łancuch - bez potrzeby bo nic to nie dało. nie wiem dokonca jak dziala nastawnik i czy mozna z tym jezdzic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się