siemian Opublikowano 5 Grudnia 2009 Opublikowano 5 Grudnia 2009 w 3.0 kłopotem jest za krótka skrzynia podobno i nie chcą się turlać jakoś żwawo powyżej 250...
miron78 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2009 w 3.0 kłopotem jest za krótka skrzynia podobno i nie chcą się turlać jakoś żwawo powyżej 250... a automat poleci szybciej czy wręcz przeciwnie
Korzeń Opublikowano 5 Grudnia 2009 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Miron, a nie ma blokady? Moja poleciała 250...
miron78 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2009 blokady nie ma na 100% - tyle poprostu poleci i basta Jakoś specjalnie mnie to nie martwi - bardziej przejęła mnie masa własna. Człowiek sie niby cieszy bo 280 kucy to wcale nie mało ale przy 1800kg wychodzi 15,5 kucy na 100kg masy auta to już nie jest zadowalający wynik Wychodzi na to że przecietna fura o masie 1500kg i mocy 220ps ma ten sam przelicznik PS/100kg masy np. B5 1.8TQ wystrojona na ok 220 kucy ma taki sam przelicznik jak moja prawda wygląda następująco - wszystko ładnie wygląda ( a najlepiej na papierku z hamowni niestety )
Flyer Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 To tylko cyferki. oniak (275PS) z norbim (kolo 320PS) szli praktycznie rowno.
miron78 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2009 To tylko cyferki. oniak (275PS) z norbim (kolo 320PS) szli praktycznie rowno. i tego właśnie nie umiem zrozumieć matematycznie nie da się tego wyjaśnić a osobiście z seryjną S4 jechałem równo - chyba że Oniak swoje B7 ma w jakiejś wersji light [br]Dopisany: 06 Grudzień 2009, 14:22_________________________________________________Michał - S4 ma przyśpieche w serii 5,7 - czyli takie S4 + soft powinno wciągać 3.0 każdorazowo ( powinno )
poziek Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 To tylko cyferki. oniak (275PS) z norbim (kolo 320PS) szli praktycznie rowno. co ?? Norbi go objechał, że hoho
miron78 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2009 To tylko cyferki. oniak (275PS) z norbim (kolo 320PS) szli praktycznie rowno. co ?? Norbi go objechał, że hoho koledzy - ustalcie prawdziwą wersję ( bo strzele po kropku ) :gwizdanie:
poziek Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 akurat siedziałem u oniaka w aucie i nagrywałem filmik nawet był gdzieś na forum
miron78 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2009 akurat siedziałem u oniaka w aucie i nagrywałem filmik nawet był gdzieś na forum dzięki za wyjaśnienie 3.0tdi+soft & S4+soft - to jak dla mnie wynik jednoznaczny (S4 górą) z nie małym zapasem bym nawet powiedział
ono Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Miron moja poleciała troche za licznik , czyli ponad licznikowe 260 i to po pierwszym modzie na 250 KM , a z Norbim to na 2 go lekko brałem na 3 on mnie a na 4 równo ,całą przewagę zrobił na 3 biegu , nie wiem czemu .
miron78 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2009 Miron moja poleciała troche za licznik , czyli ponad licznikowe 260 i to po pierwszym modzie na 250 KM , a z Norbim to na 2 go lekko brałem na 3 on mnie a na 4 równo ,całą przewagę zrobił na 3 biegu , nie wiem czemu . dzięki Oniak - czyli Twoja zdecydowanie szybciej poleciała niż moja - widać sztuka sztuce nie równa widać Twoja wyjątkowo udana lub moja dziwnie ciężka
ono Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Tak prawdę mówiąc to wydaje mi sie że lepiej mi jechała po modzie u Mastersa na 250 niż teraz 275 , ale może to tylko przyzwyczajenie. A składałeś lusterka ? Bez tego uj , hyhyhy
miron78 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2009 fakt - zapomniałem ciekawe jaką różnice w V-max mogą zrobić koła ( np. 19 )[br]Dopisany: 06 Grudzień 2009, 15:40_________________________________________________ Tak prawdę mówiąc to wydaje mi sie że lepiej mi jechała po modzie u Mastersa na 250 niż teraz 275 , ale może to tylko przyzwyczajenie. A składałeś lusterka ? Bez tego uj , hyhyhy to jadę na korekte programu ( na 250 )
variocustoms Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Panowie TDI na wysokich nie ma już tej mocy co benzyniak inna sprawa to nasze paliwo, Miron jedź do DE i tam zatankuj V-Power diesel to może przekroczysz magiczne zegarowe 250 BTW mój klekot po czipsie nie chciał jechać więcej niż zegarowe 230 a na YT widziałem zwykłe 140tki i jechały zegarowe 240 i gdzie tu sens ? jedynie skrzynia biegów, kiedys miałem AR 155 TS 2.0 zoraną trochę, na polskim paliwie licznik zatrzymywał się na 240 a na niemieckim 260
rex Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 ciekawe jaką różnice w V-max mogą zrobić koła ( np. 19 )[br] W V-Max niewielką, ale w przyspieszaniu dość sporą. Dla przykładu, moja B6 rozpędzała się na 16'' do 100 w 7.0 a na 18'' w 7.2
poziek Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 znalazłem http://poziek.wrzuta.pl/film/9294wd42o0o/dscn3432
rex Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Mmmmm... głos komentatora... taki powabny, romantyczny, SEKSOWNY :kox: A na poważnie, różnica za***iście duża... ale Norbi oszukiwał na początku!!!!
poziek Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Mmmmm... głos komentatora... taki powabny, romantyczny, SEKSOWNY :kox: A na poważnie, różnica za***iście duża... ale Norbi oszukiwał na początku!!!! fakt wyjechał koło do przodu ale 3 bieg zrobił różnicę
miron78 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2009 ten filmik jak najbardziej pokazuje różnicę w mocy i wadze fur i chyba jest daleki od stwierdzenia, że fury idą równo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się