Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wykres z hamowni - opinie


Gość Kaziu_Wichura

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A co z tym odcięciem?

No coz najlatwiej to wyjedz gdzies na kawalek pustej drogi wrzuc 2 i do odciecia i bedziesz wiedzial, wydaje mi sie ze powinno byc na ok 6500tys no ale reki sobie nie dam uciac :cool: .

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano

pomiaru dokonuje się na czwartym biegu więc lepiej wrzucić 4. W niedzielę jadę w trasę to może odetnę (w mieście trochę przypałowo by było :lol: ).

[ Dodano: 19-04-2007, 17:06 ]

PS.

kurcze przydałoby żebym sobie w końcu opony na letnie zmienił... . Ale mi się nie chce wyciągać ich z piwnicy i jechać do wulkanizatora :rolleyes: leń niesamowity mnie dopadł

Opublikowano

Ja w 1.6 mam przy 6700 RPM, coś to 7,5k mi pasuje raczej do japończyka, a nie do :audi:

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano

kolejny uparty :twisted: mogę się założyć, że odcina przy 7500 na pierwszym biegu. O flaszkę :lol:

Opublikowano

Może się wskazówka wychylić dalej, niż są rzeczywiste obroty, spróbuj utrzymać stałe obr 7k. Ale może i prawda, że odcina przy 7,5k :rolleyes:

Gość MorgothDBMA
Opublikowano

No to ostro, mi diesel odcina przy około 5000 RPM

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano
mi diesel odcina przy około 5000 RPM

bo to dieselek. Przy 5 tys obr/min benzyniak dopiero się rozkręca :twisted:

Kurcze żebym znalazł temat, w którym kiedyś toczyła się dyskusja na temat odcięcia. Niektórzy mieli przy 7500 a niektórzy przy 6800

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano

nie, niestety inny. Kilka osób tam też pisało, że ma przy 7500 obr odcięcie.

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano

ooooo super! Dzięki! No widzicie - czyli hamownia pokazała odcięcie tak jak dane techniczne wskazują. Może jakieś przekłamanie obrotomierza? Ale, że aż prawie o tys obrotów... . Dziwna sprawa. Może to przez jakieś modyfikacje?

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano

Ma ktoś z was pomysł skąd ta różnica w odcięciach ?

Opublikowano

Zwykle falowanie momentu to kucająca już przepływka

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano

no właśnie nie wiem teraz czy to wina zimówek czy przepływomierza. Narazie samochód jeździ bez zarzutu. Zobaczymy z czasem jak to się rozwinie.

Opublikowano

tak turbo pali mniej niz 1.8 oczywiscie mowa o racjonalniej jeżdzie a zwiazane jest to z tym ze 1.8T ma duzy momet obrotowy przy relatywnie niskich obrotach, w moim przy jezdzie z predkoscia 90-100km/h spala mi srednio 6.2L ;) Niestety kupujac turbo trzeba liczyc sie z kosztem turbiny, moja miala przejechane 150tys i padla turbina- regeneracja z roczna gwarancja w olesnicy 1000zl ;)

Gość MorgothV8
Opublikowano

6.2

Toż to 1.8T ekonomiczniejszy od 1.9 TDI :D :D

Ludzie sprzedajta swoje diesle..... :thumbup:

Opublikowano

JA NIE WIEM ILE TRZEBA OBROTÓW ALE , POWYŻEJ 100KM/H ODZCINA MNIE ZONA :bicz3: I TAK PRZYTYM CHAŁASUJE ZE....

TO JES NAJLEPSZY ANTYRADAR JAKI LUDZKOŚ WYMIŚLIŁA.

przypominam sobie wtedy jak nasi dziadowie furmankami pomykali i wszędzie dojechali..... :drunk:

A cakiem powiarznie przy jężdzie po równym terenie na tempomacie 95km/h komputer po przejechaniu 600km pokazywał srednie zyżycie 5,7 l. na stacji to się prawie potwiedziło. ale gdy wiechałem w góry to zuzycie średnie poszło do 8l ;(

Opublikowano

Panowie a gdzie w Katowicach i okolicach można zrobić taki pomiar ? :drool:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...