Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Czy silnik padł?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Po odpaleniu silnika auto na wolnych obrotach strasznie sie trzęsie nie chce sie przełaczyc na gaz i dusi i szarpie przy przyspieszaniu. Podczas dignozy mechanik stwierdziłe że to cewka zapłonowa, kupiłem drugą jednak dalej jest to samo przy pracującym silniku podcxzas odpiecia przewodów od cewki od 2 cylindra praca silnika pozostaje niezmieniona. zamieniłem cewke i świece z 1 i drugiego cylindra i sytuacja sie powtarza czyli dalej silnik podczas pracy przy sciagnieciu przewodu z cewki na 2 cylindrze nic sie nie dzieje. niedługo umowiłem sie na mierzenie spręzania wiecie może jakie są wartosci graniczne dla tego silnika i co może byc przyczyną takiego stanu rzeczy, padnieta głowica, pękniety pierścien?

Opublikowano

Sprawdzales VAG?

U mnie takie szapranie bylo jak przeplywka padala. po kilku km auta nie dalo sie wogole odpalic

Opublikowano

Vag nie pokazał żadnych błedów najlepsze jest to że auto bardzo ładnie trzyma wolne obroty i odpala za każdym razem..... :mysli: :mysli:

Opublikowano

Mam ten sam problem. Jutro będę sprawdzał silnik, pozamieniam cewki u siebie. VAG też nie wykazał mi żadnych błędów. Jak czytałem to w B6 pokazuje "missfire" czy coś takiego. To możliwe żeby VAG w B5 tego nie wykrywał??

Opublikowano

aaaaaaaaaaaaaaaa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...