VeilSide Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 Witam wszystkich.Mam spory problem, a wyglada on tak : na zimnym silniku przy ruszaniu strasznie szarpie i trzęsie !! przeczytalem wiele postów na ten temat i większość porad wskazywala na zużyte sprzęgło lub dwumas! ale w mojej rok temu było wymienione kompletne sprzęgło firmy sahs wraz z dwumasem!! dodam tylko ze podczas jazdy nie mam żadnych problemów z szarpaniem , trzęsieniem itp...autko trzesie tylko i wyłącznie wtedy,kiedy jest zimne podczas ruszania na pierwszym biegu!!
jarek3251 Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 tez tak mam a nie mam 2masa zrób test rano zatrzymaj sie zaciągnij ręczny daj 2 tys obrotów i przytrzymaj chwilkę na półsprzegle potem spróbuj normalnie juz ruszyć jak przejdzie to wina jest po stronie (tak mi sie wydaje) śniedziejącego docisku sprzęgła. tak jak wspomniałem tez tak mam i tylko jak zimny i jak zrobię taka operacje to przechodzi jak ręką odjął do następnego dnia
plochy Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 U mnie problem był podobny - okazało się że poduchy były kiepskie - ja zrobiłem komplet bo nie mam czasu na warsztat - wymieniłem poduchy pod silnikiem i pod skrzynia biegów (też były słabe). Mój znajomek miał to samo ale okazało się że przeguby miał do roboty (z jednej strony). Wiesz jak jest z tymi samochodami - co warsztat inna diagnoza - co model inny przypadek. DO warsztatu niech diagnozują.
VeilSide Opublikowano 12 Lipca 2009 Autor Opublikowano 12 Lipca 2009 jarek,zrobilem test tak jak mowiles i faktycznie pozniej nie telepal...czyli faktycznie bedzie to raczej wina od strony sprzegla ( docisk ) ...dzieki chlopaki za zainteresowanie tematem...w tygodniu postaram sie podskoczyc do mechanika i przynajmniej mniej wiecej wiem na czym stoje a on mnie nie zrobi w jajo ze trzeba wymieniac cholera wie ile czesci hehe . pozdro
jarek3251 Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 nie ma problemu, pochwal sie tylko jak usunąłeś ta "wadę" bo ja radze sobie z tym tak jak ci napisałem a tez kiedyś wymieniałem tarcze przy okazji wymiany skrzyni i po wymianie tak mi sie zaczęło właśnie dziać. lecz bladego pojęcia nie mam jak to usunąć na stałe
Rudi Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 Wtrącę tylko swoje 3 grosze. Jak wymiana sprzęgła to tylko LUK. Żadne inne! Chłopaki wymieniali na sachsy i musieli drugi raz wymieniać na LUK'a. Jest nawet opis wymiany na forum, chyba w warsztacie. Pozdro
odzim Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 Wtrącę tylko swoje 3 grosze. Jak wymiana sprzęgła to tylko LUK. Żadne inne! Chłopaki wymieniali na sachsy i musieli drugi raz wymieniać na LUK'a. Jest nawet opis wymiany na forum, chyba w warsztacie. Pozdro po co takie bzdury piszesz w luku pracujesz , spokojnie mozna sachsy zakładać , a u niego moze byc problem z poducha olejowa bo pewnie tylko po dlugim postoju tak sie dzieje czyli przewaznie po nocy bo w dzien tego nie ma , jak by był docisk to w korku wlasnie po nagrzaniu zacznie szarpac a nie na zimnym , pozdrawiam ps jarek3251 jak moze mu sniedziec nowy docisk chłopaki troche pomyslec zanim cos napiszecie
VeilSide Opublikowano 13 Lipca 2009 Autor Opublikowano 13 Lipca 2009 odzim jest dokladnie tak jak piszesz ! szarpanie zaczyna sie jesli samochod dluzej stoi...czyli juz jest nastepna rzecz do sprawdzenia hehe...zaraz poszukam dokladnych info na temat takiej poduchy i trzeba bedzie zaczac jak najszybciej z tym dzialac ... dzieki za podpowiedzi pozdrawiam !
odzim Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 nie kupuj zamiennikow bo sa lipne wez moze od tego uzytkownika ma sprawdzony towar http://www.allegro.pl/item662314976_nowa_oryginalna_audi_a6_97_04r_poduszka_silnika.html
Rudi Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 Wtrącę tylko swoje 3 grosze. Jak wymiana sprzęgła to tylko LUK. Żadne inne! Chłopaki wymieniali na sachsy i musieli drugi raz wymieniać na LUK'a. Jest nawet opis wymiany na forum, chyba w warsztacie. Pozdro po co takie bzdury piszesz w luku pracujesz , spokojnie mozna sachsy zakładać , a u niego moze byc problem z poducha olejowa bo pewnie tylko po dlugim postoju tak sie dzieje czyli przewaznie po nocy bo w dzien tego nie ma , jak by był docisk to w korku wlasnie po nagrzaniu zacznie szarpac a nie na zimnym , pozdrawiam ps jarek3251 jak moze mu sniedziec nowy docisk chłopaki troche pomyslec zanim cos napiszecie Chcesz pomóc i proszę! Kolego odzim nie pracuje w luku i jest tak jak napisałem. Kolega wspomniał, że ma wymienione sprzęgło sachsa. Moje "3 grosze" zwracają uwagę na problem ze sprzęgłami firmy sachs. Pomyliłem tylko nazwę wątku. Nie ma tego w warsztacie tylko w dziale Układ napędowy. Przeczytaj może dowiesz się czegoś ciekawego lu link http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t41030.0.html;highlight=wymiana+sprz%C4%99g%C5%82a+afn. Może masz rację, że to nie sprzęgło. Nie wiem tylko na jakiej podstawie stwierdziłeś, że Ja twierdzę, że to sprzęgło!!! Z tekstu bynajmniej nic takiego nie wynika i nie chciałem żeby wynikało, dlatego dodałem na początku treść z 3 groszami :przebiegły:. Więc zanim napiszesz następnym razem, że ktoś pisze głupoty to dobrze się wczytaj w treść postu!!
odzim Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 no to chyba nie czytales calego watku bo tylko kolega ten co napisal potwierdzil swoja teorie o sachsie poprostu trafil bubel ktory tez moze zdazyc sie w luku zreszta jak napisal cuber to te dwa same sprzegla i zakladalem juz takie i takie i nigdy nic sie z nimi nie dzialo , u ojca w audi sachs juz zrobil 150 tys i chodzi wiec tyle na temat , ja sie odnioslem do twojej bzdurnej teorii ze sachs to be a Luk good i to jeszcze na podstawie kogos opinii niczym nie potwierdzonej jak narazie bo nie doczytałem jak gwarant sie do tego odniósł ,a co do sprzegła to napisałem w ps do kogo sie odnosze
Rudi Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 Odzim chodzi mi o to. że jak przeglądam wątki o sprzęgle to forumowicze polecają raczej Luk'a bo takie oryginalnie byłe zakładane. Fakt, kolega z linku powiedział, że "ja nie mam interesu w mówieniu, że SACHS zepsuł swoją robotę, a LUK jest dobry" Ale napisał, że ludzie z serwisu powiedzieli że z sachsem to już drugi raz wpadka a z Lukiem nie mieli takich problemów. Nie twierdzę, że tylko Luk bo to Luk. Po prostu jak przeglądałem forum odnośnie sprzęgieł ( bo musiałem wymienić u siebie) to forumowicze lepiej się wyrażali o Luk'u. Do sachsa mieli zastrzeżenia, bo natrafili wady fabryczne. Może i natrafił ktoś na bubla z Luk'a- ale ja nic takiego na forum nie znalazłem. Jeśli wiesz o jakiejś wadzie Luk"a to prześlij link- chętnie poczytam. A jak na razie to zdanie na temat sachsa mam jakie mam. I tak będę doradzał. Bo jeśli przez to zaoszczędzę komuś kasy i nerwów to będę tak radził OT- Bez urazy oczywiście .
odzim Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 Odzim chodzi mi o to. że jak przeglądam wątki o sprzęgle to forumowicze polecają raczej Luk'a bo takie oryginalnie byłe zakładane. Fakt, kolega z linku powiedział, że "ja nie mam interesu w mówieniu, że SACHS zepsuł swoją robotę, a LUK jest dobry" Ale napisał, że ludzie z serwisu powiedzieli że z sachsem to już drugi raz wpadka a z Lukiem nie mieli takich problemów. Nie twierdzę, że tylko Luk bo to Luk. Po prostu jak przeglądałem forum odnośnie sprzęgieł ( bo musiałem wymienić u siebie) to forumowicze lepiej się wyrażali o Luk'u. Do sachsa mieli zastrzeżenia, bo natrafili wady fabryczne. Może i natrafił ktoś na bubla z Luk'a- ale ja nic takiego na forum nie znalazłem. Jeśli wiesz o jakiejś wadzie Luk"a to prześlij link- chętnie poczytam. A jak na razie to zdanie na temat sachsa mam jakie mam. I tak będę doradzał. Bo jeśli przez to zaoszczędzę komuś kasy i nerwów to będę tak radził OT- Bez urazy oczywiście . ok :>
leoncjo Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 Witam Pozwolę dodac swoją dawną wypowiedź: No i się wyjaśniło. Problem szarpania przy ruszaniu zniknął . Mechanior wyjął skrzynię i okazało się, winą tych dolegliwości jest sprzęgło,..... miało luz na łożysku. Ale okazało się, że mój AHU nie ma dwumasa..... podobno pierwsze wypusty tak miały. więc pare złoty zostało w kieszeni. Mam autko z sierpnia 97. Zdemontowane sprzęgło miało znaczek i napis SACHS, widac, że nie tylko LUK wstawia ori elementy. . Jeżeli mogę : Odzim, ta poduszka z allegro jest na strone kierowcy ?? U siebie mam problem ruszania i wydaje mi sie że to bedzie poducha, solnik dość duży zakres drgań na wolnych obrotach, Czy w w obudwu poduchach jest olej ??
odzim Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 ten gosc ma chyba wszystkie z obu stron to link przykladowy , tak obie sa olejowe wygladaja tak samo ale maja rozna twardosc dlatego trzeba podac która strona ,...... a to powyżej niech Rudi sobie przeczyta bo wlasnie tez mi sie tak wydawalo ale nie bylem na 100% pewny , a teraz jestem
marcin6622 Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 koledzy podlacze sie pod temat moje a4 tez nieraz szarpie podczas ruszania z 1 ,zwlaszcza w korkach jak jest nagrzany i trzeba co chwile podjezdzac z 1 ,na zimnym czy nawet jak sie zatrzymam jednorazowo to tez tego niema,dzieje sie tak tylko w miescie gdy czesto uzywam sprzegla i 1 biegu,, czy to sprzeglo?? jaki jest koszt wymiAny?
alex181266 Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 koledzy podlacze sie pod temat moje a4 tez nieraz szarpie podczas ruszania z 1 ,zwlaszcza w korkach jak jest nagrzany i trzeba co chwile podjezdzac z 1 ,na zimnym czy nawet jak sie zatrzymam jednorazowo to tez tego niema,dzieje sie tak tylko w miescie gdy czesto uzywam sprzegla i 1 biegu,, czy to sprzeglo?? jaki jest koszt wymiAny? zrób tak jak kolega wcześniej napisał zrób test rano zatrzymaj sie zaciągnij ręczny daj 2 tys obrotów i przytrzymaj chwilkę na półsprzegle potem spróbuj normalnie juz ruszyć jak przejdzie to wina jest po stronie (tak mi sie wydaje) śniedziejącego docisku sprzęgła
kalik Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 koledzy podlacze sie pod temat moje a4 tez nieraz szarpie podczas ruszania z 1 ,zwlaszcza w korkach jak jest nagrzany i trzeba co chwile podjezdzac z 1 ,na zimnym czy nawet jak sie zatrzymam jednorazowo to tez tego niema,dzieje sie tak tylko w miescie gdy czesto uzywam sprzegla i 1 biegu,, czy to sprzeglo?? jaki jest koszt wymiAny? Takie objawy daje uszkodzone koło dwumasowe. Koszty wymiany kompletu około 2 tys. zł. Poszukaj, na forum dużo na ten temat było.
Kowi87 Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 koledzy podlacze sie pod temat moje a4 tez nieraz szarpie podczas ruszania z 1 ,zwlaszcza w korkach jak jest nagrzany i trzeba co chwile podjezdzac z 1 ,na zimnym czy nawet jak sie zatrzymam jednorazowo to tez tego niema,dzieje sie tak tylko w miescie gdy czesto uzywam sprzegla i 1 biegu,, czy to sprzeglo?? jaki jest koszt wymiAny? Ja własnie jestem w trakcie wymiany sprzegła i dwumasa, zamówiłem u Tom77 na forum zestawik Sachsa, wymiana bedzie mnie kosztowała ok 300zł, a cała szopka zmieści sie w 2tys :gwizdanie: U mnie objawy były takie że sprzegło ślizgało sie jak tylko pedał w podłoge dałem, to nie było mowy o jakimkolwiek przyspieszeniu tylko obroty gwałtownie wchodziły, ale to daltego że mam nieco wiecej niutków
odzim Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 koledzy podlacze sie pod temat moje a4 tez nieraz szarpie podczas ruszania z 1 ,zwlaszcza w korkach jak jest nagrzany i trzeba co chwile podjezdzac z 1 ,na zimnym czy nawet jak sie zatrzymam jednorazowo to tez tego niema,dzieje sie tak tylko w miescie gdy czesto uzywam sprzegla i 1 biegu,, czy to sprzeglo?? jaki jest koszt wymiAny? kolego pisalem wczesniej juz ze takie objawy to konczący sie docisk i nie musi to byc dwumas ale jak wyjmiesz skrzynie to sprawdzisz orazu stan dwumasa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się