Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problem z uciekającym tyłem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Kupiłem wczoraj audi A4 B5 AFN avant i mam pewien problem.....

Samochód ma strasznie miękkie zawieszenie - myślałem ze niemieckie samochody mają je raczej twarde....

I przy przekdościach rzędu 100 km/h ucieka mi tył samochodu wchodzac w łagodny zakręt z prędkościa ok 60-70 mam wrażenie ze zaraz zrobie 180 stopni....

Co to może być? sory jeżeli jest to jakis banał typu amorki do wymiany ale jestem jak na narazie zielony w tym temacie:)

Z góry dzięki za odp.

Opublikowano

Było na forum wiele razy na ten temat. Zacznij od wymiany amorków na nowe, szczególnie z tyłu :thumbdown:

Opublikowano

ok dzięki za odpowiedz. Sory ale tak na szybko szukałem w szukajce i nic nie znalazłem więc założyłem nowy temat.

Opublikowano

sprawdź tuleje tylnej belki, jak one sa wybite to tył wyprzedza przód na zakrętach

Opublikowano

Zacznij od wizyty na stacji diagnostycznej: sprawdź zużycie amorków + stan tulei + sprężyny (czy czasami nie pękła).

Opublikowano

byłem dzisiaj na wymianie opon bo przyjechalem na zimówkach. Mechanik tylko zdjął koło i powiedział że amorki do wymiany wiec to chyba to. POjade do mechanika na wymiane amorków i przy okazji jak bedza te tuleje do wymiany to wymienie

Opublikowano

sprawdź też czy nie ma nadmiernego luzu w tylnych łożyskach

Opublikowano

jak ucieka to raczej amorki będą

Opublikowano

może popatrz na zbieżność... po przy 100km/h nie powinien uciekać... :no:

Opublikowano

u mnie uciekał tył i to była wina tuleji tylnej belki , amorki raczej mają mniejszy wpływ na "pływanie" tyłu na zakrętach chociaż mogą mieć z tym coś wspólnego . Ale co do takiego zjawiska maja sprężyny ?? :mysli:edmondo jak możesz to rozwiń swoją konkluzje bo jestem ciekaw ? Łożyska też raczej niewiele maja z tym wspólnego - tak myslę.

Opublikowano

Miałem to samo po kupnie A4.

Po wymienie amorów tył i prawego łozyska + ustawienia zbieznosci auto super trzyma sie drogi :)

Opublikowano

Ja miałem podobnie myslałem ze to amory kupiłem bez konsultacji z mechanikie.Podczas naprawy okazało sie ze to silent blocki i łozyska sie rozsypały.[br]Dopisany: 31 Lipiec 2009, 00:15_________________________________________________

u mnie uciekał tył i to była wina tuleji tylnej belki , amorki raczej mają mniejszy wpływ na "pływanie" tyłu na zakrętach chociaż mogą mieć z tym coś wspólnego . Ale co do takiego zjawiska maja sprężyny ?? :mysli:edmondo jak możesz to rozwiń swoją konkluzje bo jestem ciekaw ? Łożyska też raczej niewiele maja z tym wspólnego - tak myslę.

Moim zdaniem maja.Bo jezeli łozyska sa wyrypane to koło ma luzy podczas wchodzenia w zakret i jest to napewno odczuwalne dla wprawionego kierowcy.

Opublikowano

jak zbieżność tyłu ustawiacie w A4(B5) ??

Amorki przy płynnej jeździe i równej drodze mają bardzo mały wpływ na uciekanie tyłu.

Przy dziurach i owszem.

Najbardziej: tuleje belki, łożyka (luz można regulować) bo w A4 jest starodawny porzadny system dwóch niezlaeżnych łożysk z tyłu, no i belka sama może też być wygięta (wtedy chyba wymiana belki)

Opublikowano

zmienilem amorki i wszytsko gra:)

Też tak miałem w innym samochodzie, auto pływało i tył i przód. A winą były zużyte amortyzatory.

Jak wozi to w pierwszej kolejności trzeba sprawdzać amortyzatory.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...