MARCIN607 Opublikowano 9 Lipca 2011 Opublikowano 9 Lipca 2011 Polecam bardzo S3 8l. Sam jeżdże już trzecia i wcale nie dlatego, że poprzednie skasowałem. Ma nadmuchane nadkola, wchodzą naprawde konkretne koła, spokojnie 19-20 cali. sam jezdze na 19 i gwincie kw. Ma piekną sylwetke i wiele pola do popisu przy modyfikacjach. Dla mnie sylwetka OK ale bez szalu Chodzi mi bardziej o przyzwoite osiagi i stosunkowo niewielkie spalanie i koszty eksploatacji. Pancerne zawieszenie, ktore kosztuje grosze tez mi odpowiada Tylko jak ogladam ogloszenia aut w Polsce to same pazdzierze... i cena jest masakryczna- 100k za taką pierdółkę
Nowak_zg Opublikowano 9 Lipca 2011 Opublikowano 9 Lipca 2011 i cena jest masakryczna- 100k za taką pierdółkę kolego .... s3 8l chodza po 18-35 tys zl Wojtek_a4 najlepiej szukaj S3 o kodzie silnika BAM
Wojtek_A4 Opublikowano 9 Lipca 2011 Autor Opublikowano 9 Lipca 2011 i cena jest masakryczna- 100k za taką pierdółkę kolego .... s3 8l chodza po 18-35 tys zl Wojtek_a4 najlepiej szukaj S3 o kodzie silnika BAM Jasne, ze wolalbym BAM ale tutaj chodzi bardziej o stan techniczny. Wczoraj jezdzilem jedna sztuka. Co ciekawe quattro sie wysralo i zrobila sie oska ;(
reniek Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 silnik AMK to jest identyko co BAM tylko ma slabszy soft 209 PS
Wojtek_A4 Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Opublikowano 11 Lipca 2011 silnik AMK to jest identyko co BAM tylko ma slabszy soft 209 PS jestes w 100% pewien?
antonio Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 Wojtek za ile wystawiasz a4 i z jakim wyposażeniem?
reniek Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 silnik AMK to jest identyko co BAM tylko ma slabszy soft 209 PS jestes w 100% pewien? Jak bum cyk cyk jestem pewien. W pierwszych esach był jeszcze silnik APY tez miał 209 PS ale ten model nie miał zmiennych faz rozrządu i w kilku innych drobiazngach się różnił. Także szukaj silników AMK i BAM. One siedziały już w poliftowych budach.
Wojtek_A4 Opublikowano 30 Lipca 2011 Autor Opublikowano 30 Lipca 2011 Kupilem nowe fele. 20 cali z opona 225/30/20 Nie wiem jeszcze w jakim beda siedziec aucie bo do A4 chyba sie nie odwaze. Trzeba jednak przyznac, ze na cabrio wygladały dobrze Co myslicie?
Ponior Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 Opony to tu jest tyle, że było by to samo jak bys owinął felge ze dwa razy taśmą izolacyjną Ale felgi w tym rozmiarze robią robote, tylko z jazdą masakra pewnie
MARCIN607 Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 Wojtek podoba mi się Twoje zmienianie auta Koło klasa- obstawiam że przy weekendzie koło wpadnie na auto chociażby dla celów naukowych i dla radości właściciela
Wojtek_A4 Opublikowano 30 Lipca 2011 Autor Opublikowano 30 Lipca 2011 Auto raczej zmienie. Fele trafily sie to kupilem. Jedna musze wyprostowac ale poza tym fele jak z salonu mimo takiego naciagu. Najmniejszego zadziora nie ma Poprostu mega koty
MAGIC87 Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 koło raczej do ,, Lansu'' na codzine bałbym sie jezdzic na takim profilu ale robią mega robote
Wojtek_A4 Opublikowano 30 Lipca 2011 Autor Opublikowano 30 Lipca 2011 koło raczej do ,, Lansu'' na codzine bałbym sie jezdzic na takim profilu ale robią mega robote Nie ma opcji jazdy na tym w tygodniu. Zona by mi je zajechala. Raczej weekendowe jak juz
Wojtek_A4 Opublikowano 30 Lipca 2011 Autor Opublikowano 30 Lipca 2011 Wojtek podoba mi się Twoje zmienianie auta Koło klasa- obstawiam że przy weekendzie koło wpadnie na auto chociażby dla celów naukowych i dla radości właściciela Najgorsze, ze gwint podniesiony do gory i auto w tej chwili na 17
Rekomendowane odpowiedzi