Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKE] Recaro plus nowe gifty str. 64


Wojtek_A4

Rekomendowane odpowiedzi

mega zakupy ostatnie :kox: ale ten chrom ja bym zostawił :rolleyes:

dokladnie do tego jaies dobre felel w chromie :D

B ? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie nie bedzie nigdy 3.0 bo zona na waciki by nie zarobila jezdzac tym do pracy ;(

a ja mam sluzbowe, w ktorym siedze caly tydzien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2,7 ośka w C6 :gwizdanie:

to by był bardzo dobry wybór, ale nie będę tu ojca uczył dzieci robić :tongue4:

ja też szukałem kompromisu pomiędzy osiągami, kulturą pracy i spalaniem w C6 i wybrałem 2,7 BPP. Średnie spalanie z ostatnich 3 tys km mam na poziomie 8,5 L ( ostatnio minimalnie wzrosło, z racji temperatur z rana, bo w lato było ok 7,8-8,1 L). Wątpię, aby 2,0 w C6 paliło 4,7 L bo to nie lekka krowa jest. Może nie mam Q, tipa itd. ale ten pomruk silnika każdego dnia napawa mnie dobrym humorem i nie wyobrażam sobie tu znowu tego kle kle :). Ostatnio przewiózł mnie kumpel R4 i wydawało mi się tam tak głośno :chytry: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no 2.0 przeciez pisalem.

Chociaz szwagier tez sprzedaje 2.7 ale on ma w automacie czyli srednie zawsze ok 10 litr :confused4:

Dla mnie to duzo :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no 2.0 przeciez pisalem.

Chociaz szwagier tez sprzedaje 2.7 ale on ma w automacie czyli srednie zawsze ok 10 litr :confused4:

Dla mnie to duzo :confused4:

Nie no jasne, rozumiem Cię, bo też sporo jeżdżę i nawet 1l/100km różnicy x 40 000 rocznie x 5,5 zł/litr ON daje ponad 2k więcej na samo paliwo, tyle, że mnie 2,0 TDI nauczyło innego spojrzenia na świat( inna sprawa, że to był pacjent umysłowo chory czyli BRD i tam nie było mądrych jak jeb.nął wtrysk i 2k od ręki na wymianę), w innych 2,0 (BLB, BRE, BPW) pomagają różne mniej kapitałochłonne naprawy i w efekcie wychodzi całkiem niezły silnik, więc może nie będzie tak źle :wink4:

A tak poza silnikiem, to jakiś wypasik będzie ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no 2.0 przeciez pisalem.

Chociaz szwagier tez sprzedaje 2.7 ale on ma w automacie czyli srednie zawsze ok 10 litr :confused4:

Dla mnie to duzo :confused4:

Nie no jasne, rozumiem Cię, bo też sporo jeżdżę i nawet 1l/100km różnicy x 40 000 rocznie x 5,5 zł/litr ON daje ponad 2k więcej na samo paliwo, tyle, że mnie 2,0 TDI nauczyło innego spojrzenia na świat( inna sprawa, że to był pacjent umysłowo chory czyli BRD i tam nie było mądrych jak jeb.nął wtrysk i 2k od ręki na wymianę), w innych 2,0 (BLB, BRE, BPW) pomagają różne mniej kapitałochłonne naprawy i w efekcie wychodzi całkiem niezły silnik, więc może nie będzie tak źle :wink4:

Ja po prostu nie lubie wydawac duzo kasy na paliwo.

Wole w dom, wycieczki lub inne przyjemnosci np. Recaro i takie tam, ktore bez problemu pozniej odsprzedam...tak juz mam :embarrassed:

filip a powiedz w jakim trybie auto pali ci tak jak podales wyzej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 nie jest wcale taki tragiczny zmienisz turbine na caha + iC i ponad 200 KM masz

a spalanie po trasie jest smieszne >

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 nie jest wcale taki tragiczny zmienisz turbine na caha + iC i ponad 200 KM masz

a spalanie po trasie jest smieszne >

W trasie to spalanie 3 litrowego silnika mnie tak nie boli.

Tylo, ze moje auto a wlasciwie zony jezdzi glownie po miescie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...