grubsor Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 Witam mam pytanie czy te sprężarki różnią się obudowami? Czy może tylko jedna rzecz jaka je różni jest wirnik?
domjenick Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 Witam mam pytanie czy te sprężarki różnią się obudowami? Czy może tylko jedna rzecz jaka je różni jest wirnik? jesli masz na mysli-czy mozna je zamienic,bez przerobek-to obudowa nie rozni sie niczym-wyjmujesz K03 i wkladasz K04
grubsor Opublikowano 19 Lipca 2009 Autor Opublikowano 19 Lipca 2009 właśnie o to mi chodziło czy obudowa jest tej samej wielkości dzieki[br]Dopisany: 19 Lipiec 2009, 18:18_________________________________________________Pytanie mam jeszcze jedno czy można dostać gdzies sam wirnik?
Maniusiek28 Opublikowano 21 Lipca 2009 Opublikowano 21 Lipca 2009 http://moto.allegro.pl/item687644658_tuningturbina_audi_passat_1_8_t_k03_przerob_na_k04.html montował ktoś taki twór od karambola???
fantastic Opublikowano 21 Lipca 2009 Opublikowano 21 Lipca 2009 http://moto.allegro.pl/item687644658_tuningturbina_audi_passat_1_8_t_k03_przerob_na_k04.html montował ktoś taki twór od karambola??? gdzie ta turbina ma tabliczkę znamionową ? coś mi tu śmierdzi chinami !
grubsor Opublikowano 21 Lipca 2009 Autor Opublikowano 21 Lipca 2009 możliwe ze podczas piaskowania obudowy usunęli ja. Chyba jednym z lepszych wyjść będzie SP51
Maniusiek28 Opublikowano 21 Lipca 2009 Opublikowano 21 Lipca 2009 możliwe ze podczas piaskowania obudowy usunęli ja. Chyba jednym z lepszych wyjść będzie SP51 a co to jest SP51???
kepasa Opublikowano 21 Lipca 2009 Opublikowano 21 Lipca 2009 coś takiego wygrzebałem w sieci... ale wolałbym chyba K04.... <b>ScrollProducts ma cos dla Ciebie Upgrade"SP51" jest to turbo glowica z kolem Kompresji 51mm wspolpracujaca z Twoim K03 / K04 Po kilku miesiacach badan i testow ScrollProducts doszedl do wniosku iz glowica z kolem kompresji 51mm z konfiguracja ostrzy 6 na 6 daje duzo leprze rezultaty mocy i przyspieszenia niz seryine K03 / K04 przy zachowaniu tych samych obrotow walka. Fabryczny limit dla K03 to 210hp 11-15psi K04 225hp 15-17psi powyzej tego punktu obroty walka zostana przekroczone co spowoduje uszkodzenie turbiny....</b> http://pl.youtube.com/watch?v=-nbr0vepBkA
grubsor Opublikowano 21 Lipca 2009 Autor Opublikowano 21 Lipca 2009 ale porównując koszt k04 z tym to jest przepaść.
poziek Opublikowano 24 Lipca 2009 Opublikowano 24 Lipca 2009 Nikt w PL nie zrobi ci takiego składanego turba k03/k04 jakim jest KKK k04-15 hybrydy ba czipie pochodzą pół roku i do regeneracji....
grubsor Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Opublikowano 25 Lipca 2009 To w takim razie gdzie moge dostac k04-015?
domjenick Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 jak juz chcesz kupic nowe i wieksze turbo to masz tu linka- GARRETT GT2X ELIMINATOR a tu masz K04 KKK K04-15
poziek Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 nie pamiętam dokładnie ale któraś część jest większa chyba część gorąca ale nie jestem pewny
grubsor Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Opublikowano 25 Lipca 2009 Ceny mnie położyły muszę jeszcze trochę dozbierać
poziek Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 Ceny mnie położyły muszę jeszcze trochę dozbierać Teraz sprowadzałem jednemu userowi K04-15 z usa i z wysyłką do PL w sumie wyszło 3372 zł
poziek Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 no to i tak niemalo poczekaj do końca wakacji jak $ spadnie...zawsze spada
grubsor Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Opublikowano 25 Lipca 2009 dzięki za rade. Do końca wakacji pewnie jakoś dorobię. kilkadziesiąt rozrządów się zrobi i będzie git
Maniusiek28 Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 Ceny mnie położyły muszę jeszcze trochę dozbierać roTeraz sprowadzałem jednemu userowi K04-15 z usa i z wysyłką do PL w sumie wyszło 3372 zł to moze i ja dozbieram......tak kwota którą podał poziek nie jest juz tak straszna.......poziu mój plan ma moda to k04-15,fimic i dawnpipe,co o tym myślisz (chyba 200km wypluje)?????..........pozdro
Rekomendowane odpowiedzi