poziek Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 to może i j Ceny mnie położyły muszę jeszcze trochę dozbierać roTeraz sprowadzałem jednemu userowi K04-15 z usa i z wysyłką do PL w sumie wyszło 3372 zł to moze i ja dozbieram......tak kwota którą podał poziek nie jest juz tak straszna.......poziu mój plan ma moda to k04-15,fimic i dawnpipe,co o tym myślisz (chyba 200km wypluje)?????..........pozdro dołożysz wtryski i zazwyczaj wypluwa 220KM i około 380Nm
Maniusiek28 Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 200km wystarczy, a z ciekawości jakie to muszą być wtryski i jaki to koszt
poziek Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 200km wystarczy, a z ciekawości jakie to muszą być wtryski i jaki to koszt 380ccm zazwyczaj od 500 za używki do 800 za nowe
domjenick Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 Poziek,a 320 w jakim silniku wystepuja?
poziek Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 Poziek,a 320 w jakim silniku wystepuja? nie wiem czy czasem w AEB nie było
grubsor Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Opublikowano 25 Lipca 2009 ja mysle nad k04-015 wtryski i przeplywka od s3 wydech przelot na koncowym mam nadzieje ze 230Km wyjdzie i oczywiście fmic od t5
poziek Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 ja mysle nad k04-015 wtryski i przeplywka od s3 wydech przelot na koncowym mam nadzieje ze 230Km wyjdzie i oczywiście fmic od t5 przepływka zostaje seryjna na 230KM potrzebujesz dobry FMIC, wtryski 380, test pipe 2,5", turbo inlet pipe z kwasówki lub samco, forge 007p nie polecam robić całego wydechu bo nic to nie daje... jedynie wyciąć kata
grubsor Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Opublikowano 25 Lipca 2009 no wyciac chce kata lub przewiercić i wywalić tylko środkowy reszta seria. Jeżeli mam taka przeplywke za darmo to nie szkodzi jej chyba założyć? Dv od tt lub s3 nie ogarnie? tip będzie wspawany z kwasówki. od t5 ic powinien chyba wystarczyć co o tym myślisz?
poziek Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 no wyciac chce kata lub przewiercić i wywalić tylko środkowy reszta seria. Jeżeli mam taka przeplywke za darmo to nie szkodzi jej chyba założyć? Dv od tt lub s3 nie ogarnie? tip będzie wspawany z kwasówki. od t5 ic powinien chyba wystarczyć co o tym myślisz? myślę, że trochę na siłę rzeźbisz... przewiercić kata ?? bez sensu, będą się spaliny rozprężały potem znowu zwężka - głupota to samo ze środkowym tłumikiem - głupota- patrz to co napisałem to nic ci nie da poza problemami w przyszłości i brzęczeniem i rezonansem... Seryjna przepływka jest idealna do K04. Zmieniasz TUNEL przepływki jak idziesz grubo w GTRSa czy więcej... DV - nie ma już DV od TT czy S3, że niby mocniejszy, teraz jest w sprzedaży jeden DV do wszystkich 1.8T co nie zmienia faktu, że najlepszy będzie forge 007p który jest raptem do kupienia za 350zł czyli równowartość 3 DV seryjnych które padają po pół roku... FMIC- kup rdzeń pod wymiar i dospawaj aluminiowe boczki...nie baw się w rzeźbę z jakimś dizlowskim szmelcem
grubsor Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Opublikowano 25 Lipca 2009 wiec tylko k04 wtryski i tip ok zapamietam. Czy jakbym dał oryginalny Tip to jakis dobry spawacz by mi go wykonał bez problemu? jesli tak to jakie bylyby koszta
poziek Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 wiec tylko k04 wtryski i tip ok zapamietam. Czy jakbym dał oryginalny Tip to jakis dobry spawacz by mi go wykonał bez problemu? jesli tak to jakie bylyby koszta k04, wtryski, tip i program to jakieś 210-215KM k04, tryski, tip, wywalenie kata, fmic i program daj 230KM w górę tip to koszt około 450zł ze złączkami samco
gregory Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 Trochę tu się napisało No więc K04-15 to te same muszle co K03, inny jest jedynie wirnik. Kiedyś tam już było napisane na racingforum, że K04-15 ma tak samo małą d*pę co K03 i dlatego zastosowanie kolektora Hi folw nic nie daje. Wtrysków 320CC nie było w żadnym AEB. W AEB były stosowane wtryski 280CC i regulator ciśnienia paliwa 3Bar, lub wtryski 210CC i regulator 4Bar. Jeśli mowa o K04- 15 to seryjna przepływka styka, jeśli byłaby mowa o prawdziwnym K04 takim jakie było w TT lub S3 to przepływka z AEB już nie starczy raczej. Po co robić sobie schody i wstawiać 3" przepływkę pod tylko K04-15 i kalibrować cały soft pod większą przepływkę jeśli nie jest to konieczne. Do ilu mierzy seryjna przepływka z AEB wszystko jest opisane w moim projekcie. Powiedzcie mi tylko jedno, skąd przy K04-15 bierze się 380Nm. To porażający moment jak na benzynę z tak małą turbiną
grubsor Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Opublikowano 25 Lipca 2009 ale mówisz o tipie robionym przez jakiegoś rzemieślnika czy jakiejś firmówce?
gregory Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 nie polecam robić całego wydechu bo nic to nie daje... jedynie wyciąć kata Poziek, nie zapominaj, że AEB to nie w B6 i nie ma tam podwójnego wypasionego wydechu, a jedynie marna jedna rurka o średnicy ZEW. 48mm. Więc nie można powiedzieć, że w AEB wymiana wydechu na przelotowy nic nie daje.[br]Dopisany: 25 Lipiec 2009, 15:48_________________________________________________ jaką mają wydajność 280 przy 4bar ?? 280CC na 4 barach to 320CC, ale pisząc że w AEB były wtryski 320CC jest nie prawdą bo nie było A jeśli miało się wtryski 280CC to miało się regulator 3Bar i tak się go musi wymienić na 4 Bar jeśli się chce mieć te 320CC i nie musi wtrysków zmieniać. SP51 bym sobie odpuścił, bo marne efekty to daje, a nie wiadomo ile to pochodzi, jak Poziek wspomniał.
poziek Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 Dominik ma u siebie 4 barowy regulator a wtryski w AVJ nominalnie mają 209ccm przy 3 barach wiec jak wsadzi wtryski od AEB będzie miał upragnione 320 A tu rezanie Elba i wykresy http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=39338&hl=K04 sprawa całkowicie dziwna bo u mnie doszło 10KM i 15Nm natomiast nic nie dał wymiana wydechu na przelotowy
grubsor Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Opublikowano 25 Lipca 2009 wiec tylko k04 wtryski i tip ok zapamietam. Czy jakbym dał oryginalny Tip to jakis dobry spawacz by mi go wykonał bez problemu? jesli tak to jakie bylyby koszta k04, wtryski, tip i program to jakieś 210-215KM k04, tryski, tip, wywalenie kata, fmic i program daj 230KM w górę tip to koszt około 450zł ze złączkami samco ale mówisz o tipie robionym przez jakiegoś rzemieślnika czy jakiejś firmówce?
poziek Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 ale mówisz o tipie robionym przez jakiegoś rzemieślnika czy jakiejś firmówce? o takim:
grubsor Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Opublikowano 25 Lipca 2009 to az taki koszt wychodzi wyspawania tego? coraz bardziej sie załamuje
poziek Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 to az taki koszt wychodzi wyspawania tego? coraz bardziej sie załamuje kwasówka około 80-100 zł złączki samco: 29 i 29 i 15 i 15 robocizna 150 wysyłka kilka zł reszte pochłania marketing i know how
Rekomendowane odpowiedzi