Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Różnica w wielkości k03 a k04-015


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to może i j

Ceny mnie położyły muszę jeszcze trochę dozbierać :evil:

ro

Teraz sprowadzałem jednemu userowi K04-15 z usa i z wysyłką do PL w sumie wyszło 3372 zł

to moze i ja dozbieram......tak kwota którą podał poziek nie jest juz tak straszna.......poziu mój plan ma moda to k04-15,fimic i dawnpipe,co o tym myślisz (chyba 200km wypluje)?????..........pozdro

dołożysz wtryski i zazwyczaj wypluwa 220KM i około 380Nm

Opublikowano

200km wystarczy, a z ciekawości jakie to muszą być wtryski i jaki to koszt :)

Opublikowano

200km wystarczy, a z ciekawości jakie to muszą być wtryski i jaki to koszt :)

380ccm

zazwyczaj od 500 za używki do 800 za nowe

Opublikowano

Poziek,a 320 w jakim silniku wystepuja?

Opublikowano

Poziek,a 320 w jakim silniku wystepuja?

nie wiem czy czasem w AEB nie było :decayed:

Opublikowano

ja mysle nad k04-015 wtryski i przeplywka od s3 wydech przelot na koncowym mam nadzieje ze 230Km wyjdzie i oczywiście fmic od t5

Opublikowano

ja mysle nad k04-015 wtryski i przeplywka od s3 wydech przelot na koncowym mam nadzieje ze 230Km wyjdzie i oczywiście fmic od t5

przepływka zostaje seryjna

na 230KM potrzebujesz dobry FMIC, wtryski 380, test pipe 2,5", turbo inlet pipe z kwasówki lub samco, forge 007p

nie polecam robić całego wydechu bo nic to nie daje...

jedynie wyciąć kata

Opublikowano

no wyciac chce kata lub przewiercić i wywalić tylko środkowy reszta seria. Jeżeli mam taka przeplywke za darmo to nie szkodzi jej chyba założyć? Dv od tt lub s3 nie ogarnie? tip będzie wspawany z kwasówki. od t5 ic powinien chyba wystarczyć co o tym myślisz?

Opublikowano

no wyciac chce kata lub przewiercić i wywalić tylko środkowy reszta seria. Jeżeli mam taka przeplywke za darmo to nie szkodzi jej chyba założyć? Dv od tt lub s3 nie ogarnie? tip będzie wspawany z kwasówki. od t5 ic powinien chyba wystarczyć co o tym myślisz?

myślę, że trochę na siłę rzeźbisz...

przewiercić kata ?? bez sensu, będą się spaliny rozprężały potem znowu zwężka - głupota

to samo ze środkowym tłumikiem - głupota- patrz to co napisałem to nic ci nie da poza problemami w przyszłości i brzęczeniem i rezonansem...

Seryjna przepływka jest idealna do K04. Zmieniasz TUNEL przepływki jak idziesz grubo w GTRSa czy więcej...

DV - nie ma już DV od TT czy S3, że niby mocniejszy, teraz jest w sprzedaży jeden DV do wszystkich 1.8T co nie zmienia faktu, że najlepszy będzie forge 007p który jest raptem do kupienia za 350zł czyli równowartość 3 DV seryjnych które padają po pół roku...

FMIC- kup rdzeń pod wymiar i dospawaj aluminiowe boczki...nie baw się w rzeźbę z jakimś dizlowskim szmelcem :naughty:

Opublikowano

wiec tylko k04 wtryski i tip ok zapamietam. Czy jakbym dał oryginalny Tip to jakis dobry spawacz by mi go wykonał bez problemu? jesli tak to jakie bylyby koszta

Opublikowano

wiec tylko k04 wtryski i tip ok zapamietam. Czy jakbym dał oryginalny Tip to jakis dobry spawacz by mi go wykonał bez problemu? jesli tak to jakie bylyby koszta

k04, wtryski, tip i program to jakieś 210-215KM

k04, tryski, tip, wywalenie kata, fmic i program daj 230KM w górę

tip to koszt około 450zł ze złączkami samco

Opublikowano

Trochę tu się napisało :decayed:

No więc K04-15 to te same muszle co K03, inny jest jedynie wirnik. Kiedyś tam już było napisane na racingforum, że K04-15 ma tak samo małą d*pę co K03 i dlatego zastosowanie kolektora Hi folw nic nie daje.

Wtrysków 320CC nie było w żadnym AEB. W AEB były stosowane wtryski 280CC i regulator ciśnienia paliwa 3Bar, lub wtryski 210CC i regulator 4Bar.

Jeśli mowa o K04- 15 to seryjna przepływka styka, jeśli byłaby mowa o prawdziwnym K04 takim jakie było w TT lub S3 to przepływka z AEB już nie starczy raczej. Po co robić sobie schody i wstawiać 3" przepływkę pod tylko K04-15 i kalibrować cały soft pod większą przepływkę jeśli nie jest to konieczne. Do ilu mierzy seryjna przepływka z AEB wszystko jest opisane w moim projekcie.

Powiedzcie mi tylko jedno, skąd przy K04-15 bierze się 380Nm. To porażający moment jak na benzynę z tak małą turbiną :blink:

Opublikowano

jaką mają wydajność 280 przy 4bar ?? :decayed:

Opublikowano

nie polecam robić całego wydechu bo nic to nie daje...

jedynie wyciąć kata

Poziek, nie zapominaj, że AEB to nie w B6 i nie ma tam podwójnego wypasionego wydechu, a jedynie marna jedna rurka o średnicy ZEW. 48mm. Więc nie można powiedzieć, że w AEB wymiana wydechu na przelotowy nic nie daje.[br]Dopisany: 25 Lipiec 2009, 15:48_________________________________________________

jaką mają wydajność 280 przy 4bar ?? :decayed:

280CC na 4 barach to 320CC, ale pisząc że w AEB były wtryski 320CC jest nie prawdą bo nie było :decayed:

A jeśli miało się wtryski 280CC to miało się regulator 3Bar i tak się go musi wymienić na 4 Bar jeśli się chce mieć te 320CC i nie musi wtrysków zmieniać.

SP51 bym sobie odpuścił, bo marne efekty to daje, a nie wiadomo ile to pochodzi, jak Poziek wspomniał.

Opublikowano

Dominik ma u siebie 4 barowy regulator a wtryski w AVJ nominalnie mają 209ccm przy 3 barach wiec jak wsadzi wtryski od AEB będzie miał upragnione 320 :decayed:

A tu rezanie Elba i wykresy

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=39338&hl=K04

sprawa całkowicie dziwna bo u mnie doszło 10KM i 15Nm natomiast nic nie dał wymiana wydechu na przelotowy :decayed:

Opublikowano

wiec tylko k04 wtryski i tip ok zapamietam. Czy jakbym dał oryginalny Tip to jakis dobry spawacz by mi go wykonał bez problemu? jesli tak to jakie bylyby koszta

k04, wtryski, tip i program to jakieś 210-215KM

k04, tryski, tip, wywalenie kata, fmic i program daj 230KM w górę

tip to koszt około 450zł ze złączkami samco

ale mówisz o tipie robionym przez jakiegoś rzemieślnika czy jakiejś firmówce?
Opublikowano

ale mówisz o tipie robionym przez jakiegoś rzemieślnika czy jakiejś firmówce?

o takim:

dolocik.jpg

Opublikowano

to az taki koszt wychodzi wyspawania tego? coraz bardziej sie załamuje :shocked:

kwasówka około 80-100 zł

złączki samco: 29 i 29 i 15 i 15

robocizna 150

wysyłka kilka zł

reszte pochłania marketing :decayed::naughty: i know how

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...