Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN++]Silver limousine by Bulczas 167KM & 340Nm...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

brd bez 11ki hmmm

A w czym to przeszkadza :mysli:

poza ograniczeniem potencjału to niczym

Jeśli obecna pompa nie padnie na pewno nie będę nic kombinował. Za duże koszty. I tak już wpakowałem połowę wartości auta w mody :wallbash:
Opublikowano

to brd było średnim wyborem, późno wstaje, przy pompie AFN lepszym rozwiązaniem jest awx, według mnie

Opublikowano

Ale brd jest bardziej rozwojowe :wink4: to że teraz nie będzie pompki 11 nie znaczy że nigdy jej nie będzie. Mając do wyboru turbo BRD i AWX w podobnej cenie, proste że wybór padnie na BRD[br]Dopisany: 21 Listopad 2010, 11:06_________________________________________________BTW Bulczas jakie masz ET i szerokość tych zimówek na fotach?

Opublikowano

jeśli będą dalsze mody to owszem... myślałem że to koniec :wink4:

Opublikowano

O widze ze kolejny projekcik mocowy sie rozwija :kox:

dobrze ze masz juz program, po zmianie turbo prawdopodobnie unikniesz notlaufów :good:

Opublikowano

jeśli będą dalsze mody to owszem... myślałem że to koniec :wink4:

tzn ja nie wiem jak właściciel, ale ja wychodzę z takiego założenia :gwizdanie:

Turbo BRD, 0,230 i seryjna pompka póki wytrzyma... jak padnie to wtedy 11 :gwizdanie:

Opublikowano

jeśli będą dalsze mody to owszem... myślałem że to koniec :wink4:

tzn ja nie wiem jak właściciel, ale ja wychodzę z takiego założenia :gwizdanie:

Turbo BRD, 0,230 i seryjna pompka póki wytrzyma... jak padnie to wtedy 11 :gwizdanie:

odrazu wstawiaj 11ke :gwizdanie: 10ka do tych gratów to jak zderzak S4 w serii :polew: skutecznie ograniczy potencjał paliwa :decayed:

Opublikowano

jeśli będą dalsze mody to owszem... myślałem że to koniec :wink4:

tzn ja nie wiem jak właściciel, ale ja wychodzę z takiego założenia :gwizdanie:

Turbo BRD, 0,230 i seryjna pompka póki wytrzyma... jak padnie to wtedy 11 :gwizdanie:

odrazu wstawiaj 11ke :gwizdanie: 10ka do tych gratów to jak zderzak S4 w serii :polew: skutecznie ograniczy potencjał paliwa :decayed:

pisałem już w tej sprawie do mikołaja :decayed:

Opublikowano

Ale brd jest bardziej rozwojowe :wink4: to że teraz nie będzie pompki 11 nie znaczy że nigdy jej nie będzie. Mając do wyboru turbo BRD i AWX w podobnej cenie, proste że wybór padnie na BRD[br]Dopisany: 21 Listopad 2010, 11:06_________________________________________________BTW Bulczas jakie masz ET i szerokość tych zimówek na fotach?

Zimówki to felgi z VW 7x16 Et 37 z oponą 205/55. Tak jak piszesz. AWX są mocno wysłużone i jeden mi już padł Dlatego padło na BRD. Dalsze mody na pewno będą tylko trzeba nazbierać fundusze :wink4:

jeśli będą dalsze mody to owszem... myślałem że to koniec :wink4:

Na pewno nie koniec ale wszystko powoli :gwizdanie:[br]Dopisany: 21 Listopad 2010, 15:30_________________________________________________Jako że znudziły mi się żarniki o barwie 6000K wymieniłem je na barwę 4300K i o wiele lepiej widać :wink4:

A tu małe porównanie:

Było na 6000K zdjcie005st.th.jpg

Jest na 4300K zdjcie006j.th.jpg

Oraz nareszcie zrobiona korekta softu. Po uzgodnieniu z Wojtkiem bardzo bezpieczny program. Jak doprowadzę parę rzeczy do ładu mam się zgłosić ponownie i wtedy na pewno będzie więcej. Było przez chwilę ustawione na 174KM i 370Nm ale trochę kopcił :decayed: Jest bezdymnie i z uwagi na seryjne sprzegło niski ale płaski moment :wink4: Potencjał jest spory i za rok na pewno będzie więcej :kox:

Oto wykresy przed i po:

dscn24670.th.jpg dscn2466mi.th.jpg

Opublikowano

Elegancko :kox:

Opublikowano

koooorwa, fajne te kreski :kox:

narobiłeś mi teraz nadziei...

Opublikowano

to brd było średnim wyborem, późno wstaje, przy pompie AFN lepszym rozwiązaniem jest awx, według mnie

bzdura... ori pompke długo na większej mocy katowałem i było dobrze :wink4:
Opublikowano

widocznie kolega miał zajechaną pompę albo TY miałeś mega okaz :mysli:

Opublikowano

widocznie kolega miał zajechaną pompę albo TY miałeś mega okaz :mysli:

moja do tej pory jest jak znudzona dziewica :tongue4: wiadomo.. apetyt rośnie w miarę jedzenia :decayed:
Opublikowano

widocznie kolega miał zajechaną pompę albo TY miałeś mega okaz :mysli:

Akurat wszystko jest w jak najlepszym porządku. Soft jest delkiatny tylko przez to że jest seryjny sprzęgło i nie chciałem żeby padło :wink4:
Opublikowano

A ile ma to seryjne sprzęgło nalotu juz :mysli: seryjne nowe do AFNa zniesie ze 370nm :good: moje po ponad 40tys trzyma obecny setup dobrze :evil: rok katowałem je na podobnym momencie do twojego :good:

Opublikowano

A ile ma to seryjne sprzęgło nalotu juz :mysli: seryjne nowe do AFNa zniesie ze 370nm :good: moje po ponad 40tys trzyma obecny setup dobrze :evil: rok katowałem je na podobnym momencie do twojego :good:

Przebieg jaki jest teraz to 225 tys km co jest mało realne :decayed: Więc ciężko powiedzieć ile ma teraz :gwizdanie:
Opublikowano

A miałeś juz jakieś oznaki ślizgania :mysli: mi przed samym strojeniem na trasie na 5 biegu sie ślizneło, po sofcie żadnych problemów :evil:

map sensor wymieniasz?? Ja teraz troche żałuje ze tego nie ruszyłem, bo jeszcze z 15km było by do wyciagniecia z AFN :evil:

Opublikowano

A miałeś juz jakieś oznaki ślizgania :mysli: mi przed samym strojeniem na trasie na 5 biegu sie ślizneło, po sofcie żadnych problemów :evil:

map sensor wymieniasz?? Ja teraz troche żałuje ze tego nie ruszyłem, bo jeszcze z 15km było by do wyciagniecia z AFN :evil:

Objawów jakichkolwiek brak. No właśnie mnie głównie ograniczył map sensor bo mam starego typu i nie można dać większego doładowania niż 1,5 ;( Na pewno się za to zabiorę ale to na przyszły rok. Szkoda troche bo mogło być spokojnie w granicach 175KM i 370Nm a wtedy już na pewno fajnie by to latało :kox:
Opublikowano

oooj map sensor z awx na wiele pozwala :evil:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...