turdzi Opublikowano 23 Lipca 2009 Opublikowano 23 Lipca 2009 Robiac przymiarki do wymiany auta ( na BRD Q ) zaczynam obserwowac niepokojace zjawisko.Polowa BRD ktorymi jechalem ( lacznie 6 sztuk ) nie jedzie.Moze bardziej precyzyjnie przyspiesza rowno bez szarpniec czy jakis innych scen tylko dynamika wskazuje jak by to auto mialo 140 KM a nie 170 KM i po dzisiejszej jezdzie moge smialo powiedziec ze moje wibrujace BLB przyspiesza lepiej ( przynajmniej od tego auta ktorym jechalem ) Dzis w lapy wpadlo mi takie jedno Q co prawda nie do konca w obrebie moich zainteresowan ze wzgledu na dosc duzy jak na norweski rynek przebieg - 120 tys ale stwierdziem ze sobie go oblookam aby miec lepsze rozeznanie jak wyglada takie auto po wiekszym przebiegu. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18229830&sid=xz4dcbsUNnx007130&pos=null&tot=null auto z rynku szwedzkiego ( w NO bardzo malo tych aut jest z tym sinikiem ) w typowej szwedzkiej konfig. full S-line , zewnetrzny , zawieszenie , ale materialowe fotele i korbki z tylu zamast elektryki.Auto wiec bardzo lekkie bo nie przeladowane wyposazeniem.Bylem przekonany ze mimo przebiegu powinno jechac jak zloto.A tu nic podobnego jest to 3 auto z tym silnikiem z quattro ktore pod noga przyspiesza wolniej niz moje 140 KM.Mam porownanie bo jechalem 3 ktore szly okropnie i po pierwszym nacisinieciu gazu czuc bylo te dodatkowe KM i troszke wiecej Nm. Czy w takim razie ktos wie co dolega tym BRD ? czemu tak strasznie traca moc bo widac ze jest to dosc nagminne.Na forum byly juz chyba ze dwa tematy o tym ze BRD byly bardzo slabe chyba pozostaly niewyjasnione.
Wihajster Opublikowano 23 Lipca 2009 Opublikowano 23 Lipca 2009 w taki upał,gdzie jest bardzo mało tlenu w powietrzu to każde jest słabe
turdzi Opublikowano 23 Lipca 2009 Autor Opublikowano 23 Lipca 2009 Wihajster u mnie dzis bylo 15 stopni i deszcz ;(
ArkadiuS Opublikowano 24 Lipca 2009 Opublikowano 24 Lipca 2009 a jeździłeś BRD bez Q?? bo takie wrażenie będzie bardziej miarodajne gdy przesiadasz się z auta FWD na Q
turdzi Opublikowano 24 Lipca 2009 Autor Opublikowano 24 Lipca 2009 a jeździłeś BRD bez Q?? bo takie wrażenie będzie bardziej miarodajne gdy przesiadasz się z auta FWD na Q nie bo FWD mnie nie interesuje.Jechalem zdrowym BRD Q i auto tak szlo ze po rozgrzaniu i pierwszym mocniejszym nacisniecu gazu pojawil sie szeroki usmiech na mojej twarzy.Mimo Q czuc bylo ze to inna liga.
AndyN Opublikowano 24 Lipca 2009 Opublikowano 24 Lipca 2009 Może dlatego "nie jadą"?: http://www.a4-klub.pl/smf/b7_brd_ogromna_utrata_mocy_lub_jej_brak_zamiast_170_jest_133-t72135.0.html;all=
variocustoms Opublikowano 24 Lipca 2009 Opublikowano 24 Lipca 2009 Z mojej wiedzy ale w B8 pomimo 170 KM i 350 Nm z hamowni wrażenie tego silnika jest paskudne, 140 po chipsie śmiga dużo lepiej, inne wrażenie przyspieszenia jest pewnie spowodowane mniejszą turbiną w 140 i subiektywnego lepszego wkręcania się na obroty, najlepiej postawić 140 i 170 na kresce ew. 140 po chipie i 170 i wtedy będzie wiadomo czy 170 nie jedzie czy to tylko subiektywne odczucie.
turdzi Opublikowano 24 Lipca 2009 Autor Opublikowano 24 Lipca 2009 vario-tech B8 170 km znam jezdzilem i one z zalozenia nie jada.Natomiast jechalem zdrowa B7 BRD i pamietam jak to auto szlo bo czulem to pod noga i szafa na budziku rosla az milo.Ta ktora jechalem ostatnio byla ewidentnie jakas zdechla..........
variocustoms Opublikowano 24 Lipca 2009 Opublikowano 24 Lipca 2009 Turdzi a po co Ci tak mocne auto w Norwegii ? Po moich ostatnich wrażeniach z "No" to 90 KM już jest dużo za to 18'' to mało hihi
Flyer Opublikowano 24 Lipca 2009 Opublikowano 24 Lipca 2009 inne wrażenie przyspieszenia jest pewnie spowodowane mniejszą turbiną w 140 Tu tez szukalbym przyczyny... Ostatnio pomagalem kumplowi troche podciagnac moc w jego Golfie [90PS] w serii, wstepnie wyszlo 130PS na wiekszej T i wtryskach i mialem wrazenie, ze to auto jedzie gorzej niz Passat AHH po samym sofcie mojego ojca. Trasa dopiero potwierdzila, ze Golf daje jednak rade
variocustoms Opublikowano 24 Lipca 2009 Opublikowano 24 Lipca 2009 Czasami subiektywne odczucie potrafi namieszać - trzeba brać pod uwagę realne osiągi
krzysiek23 Opublikowano 24 Lipca 2009 Opublikowano 24 Lipca 2009 a dlaczego ty celujesz ciagle w diesla,z deszczu pod rynne.....jezeli zawodzisz sie na tych silnikach to kup 1.8t 180ps.i wtedy bedziesz mial prawdziwe odczucia z jazdy....
turdzi Opublikowano 24 Lipca 2009 Autor Opublikowano 24 Lipca 2009 Turdzi a po co Ci tak mocne auto w Norwegii ? Po moich ostatnich wrażeniach z "No" to 90 KM już jest dużo za to 18'' to mało hihi no tak ale wyprzedzac trzeba czym zreszta czesto rbie trasy do polski i lubie sobie w DE szybciej pojechac a dlaczego ty celujesz ciagle w diesla,z deszczu pod rynne.....jezeli zawodzisz sie na tych silnikach to kup 1.8t 180ps.i wtedy bedziesz mial prawdziwe odczucia z jazdy.... z prostej przyczyny auto uzywam do dojazdow do pracy i przy moim przebiegu robi mi dos znaczna roznice spalnie na poziomie 6,5 l a 12 l .Zreszta jesli juz to tylko 2.0 T a te w no wystepuja tylko w automacie i sa o wiel drozsze w zakupie.Zreszta turbo benzyne mam w polsce do zabawy wiec jedno takie auto mi wystrczy
KENOiX Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 Czasami subiektywne odczucie potrafi namieszać - trzeba brać pod uwagę realne osiągi zgodzę się z vario-tech'em jeżeli realnie się nie zmierzy wartości np g-techem to subiektywnie osiągi mogą wydawać się różne. Dla porównania honda accord mojego znajomego ~7s ->100 moja niunia ~7s ->100 wrażenia zupełnie inne honda gdy wchodzi w v-tec'a ma doje...anie i potem cały czas zostaje takie wrażenie. Audi ciągnie tak równo, że w ogóle tego nie czuć, widać to tylko na prędkościomierzu i oddalających się samochodach z tyłu. Wrażenie honda szybka audi "nie jedzie" w rzeczywistości jednak niunia jest minimalnie szybsza... (nie czepiajcie się o przykład chodzi o odczucia prędkości i przyspieszenia) Jeżeli nie jest to subiektywne odczucie, ale fakt iż tak jest, to niestety nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie. Mogę tylko gdybać.. ale nie o to chodzi w temacie. pozdrawiam
turdzi Opublikowano 27 Lipca 2009 Autor Opublikowano 27 Lipca 2009 KENOiX ja wiem co to sa subiektywne odczucia :)Mialem i ma samochoy ktore przyspieszaja w 5 sek. jak i te ktore setke mialy w 13.Mam i mialem tez takie co sie ktreca do 4,5 tys i ida z dolu i mialem tez takie w ktoreych jazda zaczynala sie od 6,2 tys a konczyla na 8,2 tys Mi tylko chodzi o konkretne auto z konkretnym silnikiem i tak jak pisalem wiem jak powinien jechac zdrowy BRD , a spotkalem dosc duzo taki ktore nie jada , wiec o co komon ? Widac czesciawa odpowiec jest taka ze PD maja slabe z ktorymi sa problemy ale czy to na pewno to ?
FiodoRR Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 ja w moim BRD Q musiałem wymienić turbinę bo nie nadawała się za bardzo do regeneracji, auto słabo przypieszało, miałem spadki mocy, nie równo wchodziło na obroty. Narazie mam przebieg 167tys, wymieniłem turbine+przewód, pompowtryski+wiązka, zbierak pompy oleju, zawór recyrkulacji spalin. Po wymianie turbiny i reszty gratów auto śmiga jak nowe i dobrze przyspiesza choć mam wrażenie że dwójka słabo ciągnie. Tak czy inaczej chce sie wybrać na hamownie. Pewnie trafiłeś akurat na pare sztuk, które miały dojechane turbiny. Pamiętajmy, że rzadko ktoś sprzedaje auto (nawet w N) jeśli jest w idealnym stanie i nie sprawia kłopotów.
turdzi Opublikowano 27 Lipca 2009 Autor Opublikowano 27 Lipca 2009 I see , dzieki FiodoRR Pewnie trafiłeś akurat na pare sztuk, które miały dojechane turbiny. Pamiętajmy, że rzadko ktoś sprzedaje auto (nawet w N) jeśli jest w idealnym stanie i nie sprawia kłopotów. troszke jest w tym racji.To konkretne auto pochodzi z importu ze Szwecji.Jak na rok 2007 na tutejse warunki ma dosc duzy przebieg i ogolnie wida po nim ze dosc latwego zycia nie mialo.Komora silnika czarna spod auta i osprzet silnika pordzewialy i bardzo brudny widac ze ktosczest jezdzil po drogach szutrowych.Bagaznik ( wykladziny , plastiki ) zmasakrowany - wiec auto sluzylo jako typowy kon roboczy ale mniejsza o to. Wracjac do sedna to pozostale dwa ktore tez nie jechaly mialy po ok 50tys. przebiegu i byly pozostawione w rozliczeniu w Salonie Audi.Duzo osob obecnie w NO wynienia B7 na nowszy model i tak tez bylo w ich przypadku.Ob auta doslownie pachnialy nowoscia..........
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się