masterp84 0 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Witam kolegow, mam problem z pukaniem( odglos metaliczny, calkiem glosny) w prawej czesci samochodu, slychac charakterystyczne "puk puk". Zaczelo sie szukanie przyczyn, auto sprawdzone na stacji diagnostycznej, efekt wymieniony wahacz gorny przedni z lewej strony, koncowki drazkow, przeguby zewnetrzne. Ustawiona zbieznosc, jeszcze raz szarpaki i cisza. Jazda probna i nadal puka przy szarpnieciu jak ostro biegi zmieniam lub przy skrecie w prawo tez przy zmianie biegu. Jeszcze raz sprawdzanie, poduszek silnika, skrzyni, lapy silnika, amortyzatory i nic wszystko sztywne i cale. Juz mam dosc tego nic nie przychodzi juz mechanikowi do glowy. Mam ochote cale auto rozebrac.Przeszukalem cale forum, ale to co moglo powodowac takie stuki juz sprawdzilem. Niech ktos pomoze. ;( Mam nadzieje, ze watek umiescilem w dobrej dziedzinie, mysle, ze w zawieszeniu trzeba szukac przyczyn chociaz moge sie myli, wiec prosze o porade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soolek 4 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Może od czapy, ale sprawdź mocowanie akumulatora ... Różne rzeczy się dzieją więc nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masterp84 0 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 kazda opcje bede sprawdzal, nic innego mi nie zostalo jak tylko probowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżej 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Przyjrzyj się poduszkom pod skrzynią, silnikiem. Sprawdź też czy wydech Ci się nie obluzował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masterp84 0 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 poduszki sprawdzone, wydech tez siedzi sztywno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżej 0 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 A tył ??? może to coś w tylnym zawieszeniu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacko998 0 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 A może przegub wewnętrzny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżej 0 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Jeszcze tak sobie myślę, sworznie na wahaczach - jeżeli nie wymieniałeś. Łożysko koła, wszelkie osłony metalowe i nie. Może masz coś z oponą, wybuliło, po ząbkowało, albo coś weszło w bieżnik. Łączniki stabilizatorów masz wymienione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masterp84 0 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 lacznikow stabilizatora nie wymienialem, sprawdze to, boje sie, ze moze tez to byc przegub wewnetrzny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doman13 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 A może klocek się tłucze bo masz jarzma rozbite? One się właśnie tak tłuką (odgłos metaliczny, całkiem głośny, puk,puk) Aby to sprawdzić trzeba podnieść samochód di spróbować przesunąć klocek w jarzmie góra-dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masterp84 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 mozna jakos sprawdzic czy to jest wina przeguba wewnetrznego bez jego wymiany, zeby uniknac niepotrzebnych kosztow? [br]Dopisany: 12 Sierpień 2009, 15:31_________________________________________________ A może klocek się tłucze bo masz jarzma rozbite? One się właśnie tak tłuką (odgłos metaliczny, całkiem głośny, puk,puk) Aby to sprawdzić trzeba podnieść samochód di spróbować przesunąć klocek w jarzmie góra-dół. klocki siedza bez luzu, to nie one stukaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek 38 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 u mnie jest to samo, jedyne co zostało to przegub wewnętrzny... może dam radę go wymienić w tym miesiącu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masterp84 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 wiesz pucek2509 tez mysle, ze to moze byc to tylko boje sie, ze go wymienie i nadal bedzie pukac, w ten sposob wymienilem przegub zewnetrzny i to zaczyna bolec moja kieszen chociaz mam straszna ochote zaryzykowac slyszalem od jednego mechanika, ze przegub wew. nie moze pukac, juz nie wiem kogo sluchac [br]Dopisany: 13 Sierpień 2009, 19:45_________________________________________________ zaryzykowalem, kupilem przegub wew. dzisiaj i czekam teraz na czas wolny mojego mechanika, jak tylko bede mial zrobione podziele sie wrazeniami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżej 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Hm... lepiej było najpierw dać mechanikowi do obejrzenia czy osłona cała i co po jej zdjęciu, a potem kupić, jak by wyszło, że jednak to przegub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maraas 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Sprawdź akumulator, u mnie pukało przy ruszaniu i przy skrętach, był to właśnie głośne puknięcie podobnie jak u ciebie, okazało się że akumulator ma trochę luzu, oprócz tego mam coś jeszcze nie tak z mocowaniem prawego amora, w następy piątek będzie robione więc podzielę się uwagami co było nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masterp84 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 jednak to nie przegub wew. ;( zaczyna to mi sie juz coraz mniej podobac :ranting1: teraz chyba juz pozostalo mi tylko czekac, az cos sie urwie bo wszystko co moglo pukac sprawdzone, cyba, ze to w skrzyni przy zmianie biegu slychac pukanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam_kkk 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 U mnie stukanie przenosiło się na kierownice i okazało się że uszkodzona miałem maglownice. Oby u Ciebie nie była to ta przyczyna bo niemałą kase zapłaciłem za naprawe. Znam także przypadek jak mechanikowi spadł klucz i zapomniał go wydostac z komory silnika i wszytskie serwisy zachodzily w głowe co puka i puka, aż wreszcie przypadkiem ktoś go zauważył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masterp84 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 kolego adam_kkk oprocz stukania miales jakies jeszcze inne objawy, jakies drganie czy cos podobnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam_kkk 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 kolego adam_kkk oprocz stukania miales jakies jeszcze inne objawy, jakies drganie czy cos podobnego? W zasadzie nie. Tylko pukanie które przenosiło się na kierownice. Auto prowadziło się cały czas bardzo dobrze przy każdej prędkości i na każdej nawierzchni, nie było luzów w układzie kierowniczym, tylko te "puki". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżej 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 A jak doszedłeś, że to maglownica ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się