masterp84 0 Opublikowano 10 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 No to w takim razie zanim wymienisz sprawdź jeszcze czy go słychać na max. skręconych kołach. Bo to trochę nietypowe, że na prostej było słychać a na skręconych nie No i dobrze, że trafiłeś na dobrego mechaniora, bo już tylko darcie tapicerki zostawało i szukanie korników slychac na max skreconych kolach, mam nadzieje, ze po tej wymianie bedzie koniec z pukaniem[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2009, 21:50_________________________________________________wymiana przegubu nic nie pomogla, stawiam panowie na poduszke pod silnikiem, nic po niej nie widac, wiec poczekam jeszcze troszke jak bardziej sie rozwali zeby miec pewnosc, na slepo wymieniac juz nie bede nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalutp 0 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Witam Panowie, ja rozmawiałem z kilkoma tokarzami i mówią że najlepszy do smarowania jest olej roślinny (jadalny), sprawdziłem na śrubach i innych elementach i jest ok. niedługo chce przesmarować swoje zawieszenie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżej 0 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Ten olej to do skrawania i owszem. Ale do zabezpieczania części w zawiasach i smarowania to raczej nie bardzo, ze względu na to, że będzie musiał wytrzymać zmienne warunki i długi okres użytkowania. No i jest za rzadki, w związku z tym szybko wypłynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymonA4 0 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 m to wygląda na łożysko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masterp84 0 Opublikowano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 m to wygląda na łożysko w kole? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymonA4 0 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 tak w kole miałem coś podobnego tylko w aucie towarowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masterp84 0 Opublikowano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 a jakies inne objawy oprocz pukania miales? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymonA4 0 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 tak buczenie jak skręciłem kierą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masterp84 0 Opublikowano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 u mnie buczenia nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 I cos sie wyjasnilo z tym stukaniem,mam tez to samo,wymienilem wahacze,przeguby wewnetrzne i zewnetrzne,magiel wporzadku-zadnych luzów,wszystko sprawdzone,a stukanie dalej jest przy chamowaniu i dodawaniu gazu! Moze mechanizm roznicowy w skrzyni stuka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masterp84 0 Opublikowano 26 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 nic kolego sie jeszcze nie wyjasnilo, jezdze i nadal puka, mam w tej chwili auto u gazownika i tam na warsztacie maja mi jeszcze zobaczyc, to juz 4 mechanik bedzie ogladal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexm34 0 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 kolego z tym stukaniem to cie nie chce straszyć, ale ja bym stawiał na kosz satelit, czy podczas jazdy huczy ci coś, lub jak zwalniasz hamujac silnikiem buczenie wyraźnie słychać ze skrzyni? proponuję podnieść koło i pomału kręcić, powinno iść bezszelestnie beż żadnych szarpnieć czy blokowań, ewentualnie włączyć bieg i pomału na 2 biegu bujnąć koło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Mi nic nie chuczy ani nic nie buczy,skrzynia chodzi bardzo plynnie i lekko,a wiem jak chuczy mechanizm roznicowy bo mialem taki przypadek w oplu vectrze-obawiam sie tylko ze moze byc duzy luz na satelitach i poprostu jak sie przyspiesza lub chamuje to spychac takie pojedyncze stukniecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raflikx 0 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 witam cay jeszcze masz problem ze stukaniem ? ja mam podobny i na diagnostyce powiedzieli mi ze to mogą byc zaciski hamulcowe . one ponoc mocowane sa na ceramicznych tulejach . niewiem dokladnie bo się na tym nieznam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masterp84 0 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 kolego raflikx caly czas mi puka i nikt nie wie co to, chyba zaczne sie martwic jak przestanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymonA4 0 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 tak to bywa dżwięk może sie przenosić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masterp84 0 Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 nadszedl ten dzien, w ktorym dowiedzialem sie w koncu co mi puka, , z lewej strony przy dolnym wahaczu byla wygieta blacha, ktora do niego dolegala i przy szarpnieciu silnikiem bylo slychac ten metaliczny stukot, tylko dzwiek sie dziwnie przenosil i bylo to slychac z prawej strony, blacha odgieta koniec stukania teraz bylo to dobrze widoczne bo wahacz byl porysowany przez blache i sie rzucilo to od razu w oczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol889 0 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Podłącze sie do tematu. u mnie sprawa wygląda tak, że po zimie pojawiły się stuki w zawieszeniu, i tak po kolei wymieniłem przednie wahacze z prawej strony - dlatego wszystkie bo jak wymieniłem jeden stuki zanikły i za jakiś czas pojawiły się znowu - po wymianie tych wahaczy i do tego łączników stabilizatora był spokój.. A teraz stuki pojawiły się znowu, ewidentnie znowu prawe przednie koło. STUKI pojawiają się gdy zjeżdżam tyłem z jakiegoś krawężnika czy mniejszego podjazdu. Tylko TYŁEM, gdy to koło zjeżdża słychac głośne puk - puk.. odkręciłem koło i szukałem luzów itp, doszedłem do końcówki drążka i w miejscu zaznaczonym na zdjęciu jest bardzo duży luz - stukanie - dużo większy niż z lewej strony tam chodzi to ciężej.. EDIT: byłem na szarpakach, wyszło że wszystko ok. drążki również, jedyne co zauważył mechanik to być może odwrotnie założone łączniki stabilizatora, ale sprawdziłem to na spokojnie i nie ma takiej możliwości. chyba jedyne co pozostaje to wina amortyzatorów>>?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarekt87 0 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 u mnie jak pukało tak z prawej strony to miałem wybity łącznik stabilizatora ten taki mały wahaczyk w kształcie litery U na dwie śrubki który łączy stabilizator z wahaczem dolnym.wymieniłem i pukanie zniknęło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek88 0 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 a u mnie dzwoniło w lewym przednim kole też nikt nie wiedział co to ale wkońcu wyszło że jarzmo nie trzymało klocka i to klocek drżał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się