robku1974 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 witam ,mam problem z moim samochodem od kilku dni poczulem silne drgania na biegu jałowym jak dodaje gazu to drgania ustają,jak jest zimny to jest wszystko ok.ale jak temp. dojdzie do 90 st.to zaczyna sie dyskoteka.prosze o kilka rad co moge zrobi.
Daimos Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 przyczyn może być wiele dwumas, plecionka, pompowtryski, dziadowskie paliwo... itp
gzrybol Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Oraz sprzęgiełko jednokierunkowe na alternatorze ja też tak miałem na zimnym ok a na ciepłym trzepało lewarkie po jakimś czasie wysypało sie sprzęgiełko w sensie zatarło po wymianie jak ręką obioł.
castrol Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 W moim jest podobnie ale dodatkowo dzieje się to po włączeniu klimy lekko rzuca silnikiem ale nie widać nic na obrotomierzu on nie skacze a auto się trzęsie jak lekko dodam gazu to na chwile ustaje a potem od nowa. Też się to dzieje jak się auto zagrzeje. Jeżeli coś wiecie proszę o pomoc
Grzesiek234 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 U mnie identyko, zaczęło się dwa dni temu jak dojdę co to, to dam znać. Ja myślę o plecionce. pozdrawiam
robku1974 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2009 bylem u dwóch mechanikow jeden stwierdzil ze to glowica a drogi ze wtrysk padl dodam ze samochod szarpie przy puszczaniu pedala gazu i jest caly okopcony spalinami na tylnej klapie
macieek Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Sprawdz kąt synchronizacji (jak sie to robi jest foto-story) Mialem to samo - drgania na jalowym przy rozgrzanym motorze, jak ustawiłem kąt chodzi równiotko jak ta lala
mlodyy Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 sprawdz plecionke i caly uklad wydechowy wjedz na kanal i potrzymaj tlumnik a ktos niech siedzi w niuni i zobaczy czy cos sie zmienia jak nie to vag podepnij zrob logi
Grzesiek234 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Witam ponownie Wymieniłem plecionkę i problem z drganiami znikł :>. Autko jest przy okazji sporo cichsze, dodam że plecionka wyglądała jak nowa i nie miała żadnych mechanicznych uszkodzeń z zewnątrz i od środka. Kupiłem plecionkę Fischer 55x105 z napisem VW za 70zł. wzmocnioną - pasowała idealnie. Oprócz drgań na jałowym miałem jeszcze buczenie tłumnika środkowego w przedziale obrotów 1600-1900, które też ustąpiło. Mam nadzieję że mój przypadek komuś pomoże. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się