dzbanek1987 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 WItam,przymierzam sie do zmiany rozrządu zastanawiam sie czy jechac do ASO i zamówić komnpletny rozrząd z pomopą czy poszukac jakis zestawik w internecie typu COntinental i Reuville?Doradzcie mi ,pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kocky 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Wg mnie ASO - rozrząd to ostatnia rzecz na jakiej bym oszczędzał w aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLO_GDA 5 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Wg mnie ASO - rozrząd to ostatnia rzecz na jakiej bym oszczędzał w aucie ja sie dobrze zainteresowac tematem to mozna kupic dokladnie to samo co w aso tylko polowe taniej. ale ja bym w przypadku rozrzadu zrobil tak zeby warsztat w ktorym bedziesz wymienial sam zalatwil Ci czesci. i wez fakture. wtedy masz na ejdnej fakturze czesci i robocizne i jak (odpukac) cos sie stanie za tydzien to nie ma wymowek ze kupiles szajs albo w druga strone ze ktos zle zalozyl. a tak wlasnie odsuwaja od siebie odpowiedzialnosc warsztaty i sprzedawcy... zrob kompleksowo w jednym miejscu i masz spokoj. jaak dobrze miec lancuch :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 WItam,przymierzam sie do zmiany rozrządu zastanawiam sie czy jechac do ASO i zamówić komnpletny rozrząd z pomopą czy poszukac jakis zestawik w internecie typu COntinental i Reuville?Doradzcie mi ,pozdrawiam z przykrych doswiadczen ci doradze ze najlepiej wszystko w ASO jesli nie to ew. tak jak OLO_GDA doradzil ale w duzym i znanym zakladzie.W przeciwnym razie jesli cos sie stanie to jestes na przegranej pozycji i oszczednosc 500 zl moze przerodzic sie w strate 5000 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Też bym nie oszczędzał i podjechał do ASO mimo, że cena może przewrócić na plecy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Dobry warsztat + pewna gwarancja [ich czesci i robocizna] = spokoj. Nie trzeba wcale jechac do ASO, a jesli juz to mozna sie porozgladac za ASO VW/Skody, ktore sa czasem sporo tansze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
augustA4 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Nie trzeba wcale jechac do ASO, a jesli juz to mozna sie porozgladac za ASO VW/Skody, ktore sa czasem sporo tansze. Zgadzam się Ja osobiście wymieniałem rozrząd w ASO Seata. było dużo taniej a części ori! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek80081 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Witam.Dokładnie jedz do Skody ja zapłaciłem 780pln bez pompy bo miałem wymienianą ale plus pasek alternatora i klimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobasan 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 WItam,przymierzam sie do zmiany rozrządu zastanawiam sie czy jechac do ASO i zamówić komnpletny rozrząd z pomopą czy poszukac jakis zestawik w internecie typu COntinental i Reuville?Doradzcie mi ,pozdrawiam Tydzień temu wymieniałem w ASO VW Wojtanowicz Wrocław...koszt 1437 PLN ( zestaw naprawczy, pompa, robocizna ). Dla przykladu ASO Audi koszt 2600 :gwizdanie:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtocki 1 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Aktualnie jest promocja typu "Lato 2009" czy coś w tym stylu w ASO i są w dobrych cenach zestawy naprawcze rozrządu, ulotka z cenami jest ogólnopolska ale nie mam przy sobie żeby Ci napisać ile do Twojego silnika, ale ceny roboczogodzin to ASO sobie same ustalają, jak wspomnieli koledzy warto podjechać do mniejszego miasta bo zwykle jest wiele taniej za robotę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Nie trzeba wcale jechac do ASO, a jesli juz to mozna sie porozgladac za ASO VW/Skody, ktore sa czasem sporo tansze. pewnie ze nie , chodzilo mi ze dobrze to zrobic w duzym znanym wrasztacie/serwisie min. dlatego ze takie serwisy maja ubezpieczenie od takich "nieszczesliwych" wypadkow i jak cos sie stanie to wlasnie ubezpieczyciel pokrywa koszt takiej naprawy i dlatego serwis daje na nia gwarancje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek77 1 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Witam,też miałem taki dylemat,ale wybrałem ASO Audi1399 PLN części+robocizna,faktura i odpowiednia adnotacja w systemie,a jak się dowiadywałem w innych warsztatach to cena niewiele niższa 100-200PLN Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kepasa 2 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Dobry warsztat + pewna gwarancja [ich czesci i robocizna] = spokoj. Nie trzeba wcale jechac do ASO, a jesli juz to mozna sie porozgladac za ASO VW/Skody, ktore sa czasem sporo tansze. :good:b racja !!!! ASO nie zawsze jest takie bananowe jak człowiek sobie wyobraża, przede wszystkim auto musi mieć udokumentowany przebieg, czyli po założeniu rozrządu serwis co 15tys km i strata gwarancji na tę usługę po 2 latach... jeśli nie zrobi się przebiegu takiego jak od wymiany do wymiany, po dwóch latach ta zasada nie obowiązuje. Co moim zdaniem jest nie fair... bo skoro się robi w ASO i mają udokumentowany przebieg, a rozrząd się robi co np.80tysięcy a człowiek zrobi przez 2 lata 60tysi, to mamy 20 tysiecy km w plecy, co więcej jak się wysypie coś w trzecim roku serwis nie przyjmie na garb wadliwości części... to mi się w aso nie podoba... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 śmiać mi się chce jak czytam historię o cenach części do 1.9 .... jaka to różnica czy zapłacisz za części 1000 czy 1400? do 2.5 rozrząd z wymianą to ponad 3k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtocki 1 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 śmiać mi się chce jak czytam historię o cenach części do 1.9 .... jaka to różnica czy zapłacisz za części 1000 czy 1400? do 2.5 rozrząd z wymianą to ponad 3k racja Piotrze, że nie wpomnę o skutkach zaniedbania przy Twoim motorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 śmiać mi się chce jak czytam historię o cenach części do 1.9 .... jaka to różnica czy zapłacisz za części 1000 czy 1400? do 2.5 rozrząd z wymianą to ponad 3k A ja glupi w DE za 1200 € robilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek80081 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Panowie ale bajera jest o 1.9 tdi : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho_e 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 polecam zestawik SKF ze śrubkami szpileczkami itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g_egorz 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 .. a ja ci polecam warsztat Auto-Danecki w Piekarach... masz blisko a adres i telefon znajdziesz na forum... wszystko na ORI częściach ... tylko czasami trzeba "trochę" poczekać na miejsce... śmiać mi się chce jak czytam historię o cenach części do 1.9 .... jaka to różnica czy zapłacisz za części 1000 czy 1400? do 2.5 rozrząd z wymianą to ponad 3k ... a ja 3k z turbiną (nową + olej, filtr i pasek osprzętu).... 1.9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac 1 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 śmiać mi się chce jak czytam historię o cenach części do 1.9 .... jaka to różnica czy zapłacisz za części 1000 czy 1400? do 2.5 rozrząd z wymianą to ponad 3k A ja glupi w DE za 1200 € robilem k**wa. W Italii jeszcze drożej :wallbash: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się