kgg Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Mam jeszcze jeden problem. Pali mi się kontrolka "SYSTEM KONTROLI SPALIN" jak usunąć ten problem ??? proszę o pomoc...[br]Dopisany: 06 Sierpień 2009, 21:19_________________________________________________??????
miniSteel Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Przyczyny mogą być różne najlepiej podłączyć pod kompa i oblukać jaki to błąd jest.
Sztomel Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 podaj kod błędu odczytany z VAG-a i dobrze gdybyś zdjął górną osłonę silnika i zrób foto silnika z góry tak aby było widać w nim dolot powietrza doładowanego do kolektorów ssących i fotkę wklej na forum w tym temacie - łatwiej będzie zaznaczyć za co masz się wtedy zabrać w celu usunięcia usterki.
kgg Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2009 ok. zrobię odczyty na VAG-u, fotki i się odezwę... Pzdr.[br]Dopisany: 10 Sierpień 2009, 09:11_________________________________________________Byłem dzisiaj u mechanika i po podłączeniu do "VAG-a" mam następujący błąd: P2008 sterowanie nastawnikiem kolektora. Fotki zaraz wkleję, ale jako początkujący muszę się nauczyć jak to zrobić[br]Dopisany: 10 Sierpień 2009, 20:44_________________________________________________link do fotek http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c449d6290ef2dd00.html[br]Dopisany: 10 Sierpień 2009, 21:11_________________________________________________POMOCY ???
Sztomel Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 po podłączeniu do "VAG-a" mam następujący błąd: P2008 sterowanie nastawnikiem kolektora ten kod akurat nie pochodzi z Vaga tylko innego testera i niewiele mi mówi - dość skąpy opis dałeś, proponuję auto podpiąć jeszcze raz ale tym razem do Vaga i podać pełny odczyt kodu błędu z opisem, a tu wklejam Twoją fotkę z zaznaczonym nastawnikiem : przypuszczalnie będzie jego silniczek z układem sterującym zawalony olejem z odmy i trzeba go wymontować, rozebrać i wymyć z oleju, coś identycznego jak w tym temacie : http://www.a4-klub.pl/smf/b7_bkd_usuwanie_usterki_19558_i_17075_serwomotor_v157-t84752.0.html;msg957367#msg957367 i byłbym zapomniał, popraw u siebie pod avatarem kod silnika z BBJ na BMK bo Twój to TDI a nie 3.0 benzyna.
kgg Opublikowano 16 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2009 Wyczyściłem wg zaleceń i jest bez zmian. Pojadę teraz jeszcze na badanie VAG-iem ....[br]Dopisany: 13 Sierpień 2009, 16:12_________________________________________________Mam te wydruki z VAG, ale nie wiem jak je się wkleja. Dołącze je do wcześniej zrobionych zdjęć. Pzdr. KGG[br]Dopisany: 18 Sierpień 2009, 09:30_________________________________________________link do zdjęć http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/96ec8ee528de730c.html[br]Dopisany: 18 Sierpień 2009, 09:38_________________________________________________Mogę liczyć na pomoc ??? Pzdr.[br]Dopisany: 22 Sierpień 2009, 08:10_________________________________________________Usterka zostaa usunięta. Przyczyna to zła praca siłownika zaworu motylkowego. Pozdrawiam[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2009, 22:34_________________________________________________Witam !!! Moje problemy opisane wczesniej nie mineły. Sytuacja wyglada następująco: 1. na VAG wyświetla błąd sterowania zaworu motylkowego (nie osiąga pozycji krańcowej) 2. po zamianie na krzyż zaworu z (samochodu gdzie kontrolka nie świeci) sytuacja jest identyczna A4 sprawne z moim zaworem nie sygnalizuje błędu, moje A4 z zaworem ze sprawnego A4 sygnalizuje błąd. 3. sprawdzilismy instalacje na odcinku zawór motylkowy - sterownik silnika ( na nowych odcinkach kabli) i nic się nie zmieniło. Jak się uporac z tym problemem ???? Z góry dzięki za każdą podpowiedź...[br]Dopisany: 27 Wrzesień 2009, 12:31_________________________________________________prosze o zainteresowanie "moim" problemem ??? Pzdr. Kgg[br]Dopisany: 07 Październik 2009, 08:13_________________________________________________Raz jeszcze pomocy ????[br]Dopisany: 08 Listopad 2009, 15:13_________________________________________________W końcu udało mi się usunąć usterkę. Przyczyna świecenie tej nieszczęsnej kontrolki to zużyty odbojnik krańcowego położenia zaworu motylkowego (lewa strona). Ograniczyliśmy skok zaworu poprzez podłożenie podkładek pod mocowanie siłownika zaworu motylkowego i jest ok. Pozdrawiam.
artren Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Proszę o wyjaśnienie czy mam tak być .wkładam kluczyk i zaświeca sie kontrolka emisji spalin po odpaleniu silnika gaśnie .tak ma być czy nie .Prosze o pomoc bo mam metlik w glowie.
letallec Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Pzdr. Kgg[br]Dopisany: 07 Październik 2009, 08:13_________________________________________________Raz jeszcze pomocy ????[br]Dopisany: 08 Listopad 2009, 15:13_________________________________________________W końcu udało mi się usunąć usterkę. Przyczyna świecenie tej nieszczęsnej kontrolki to zużyty odbojnik krańcowego położenia zaworu motylkowego (lewa strona). Ograniczyliśmy skok zaworu poprzez podłożenie podkładek pod mocowanie siłownika zaworu motylkowego i jest ok. Pozdrawiam. A jaka cena nowego zaworu? Duzo wrzuciliscie tych podkladek? Czy może powodować nieprawidłowe działanie silnika?
artren Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Proszę o wyjaśnienie czy mam tak być .wkładam kluczyk i zaświeca sie kontrolka emisji spalin po odpaleniu silnika gaśnie .tak ma być czy nie .Prosze o pomoc bo mam metlik w glowie.
adamq Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Proszę o wyjaśnienie czy mam tak być .wkładam kluczyk i zaświeca sie kontrolka emisji spalin po odpaleniu silnika gaśnie .tak ma być czy nie .Prosze o pomoc bo mam metlik w glowie. Tak ma być, ma gasnąć po uruchomieniu silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się