Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] A4 S LINE Pakiet RS4 19" RNS E 193 320/300 mm BRD AL 188KM/380Nm


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

ja bym nie ryzykował z gwintem jakiejś nieznanej firmy :gwizdanie:

w każdym bądź razie mam nadzieję, że będzie ok :wink4:

ten gwint w B5 ma paru chlopakow w tym ja i wszyscy zadowoleni. ludzie sie ponauczali tylko h&r bilstein i koni a reszta kopa :gwizdanie: :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym nie ryzykował z gwintem jakiejś nieznanej firmy :gwizdanie:

w każdym bądź razie mam nadzieję, że będzie ok :wink4:

ten gwint w B5 ma paru chlopakow w tym ja i wszyscy zadowoleni. ludzie sie ponauczali tylko h&r bilstein i koni a reszta kopa :gwizdanie: :wink4:

Mowisz ze spoko sie jezdzi i zawiecha jest OK :naughty: W sumie robiony gwint jest w Niemczech , certyfiakat TUV :) jestem dobrej mysli ze auto bedzie smigac :decayed:

Musze sie jeszcze spytac vario co o tym sadzi :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem kiedyś supersporta w fordzie i było :good:

ja bym nie ryzykował z gwintem jakiejś nieznanej firmy :gwizdanie:

w każdym bądź razie mam nadzieję, że będzie ok :wink4:

supersport może być nieznaną firmą dla nie uświadomionych w tej tematyce :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym nie ryzykował z gwintem jakiejś nieznanej firmy :gwizdanie:

w każdym bądź razie mam nadzieję, że będzie ok :wink4:

ten gwint w B5 ma paru chlopakow w tym ja i wszyscy zadowoleni. ludzie sie ponauczali tylko h&r bilstein i koni a reszta kopa :gwizdanie: :wink4:

Dokładnie, najwięcej gadają Ci którzy na tym nie jeździli :rolleyes:

A najbardziej rozpieprza mnie wypowiedź Tego Kolego :polew:

ciekaw jestem jak Ci sie bedzie na tym jezdzic... ale moim zdaniem 19" + gwint tego typu nie nadaje sie na nasze drogi... i zrezygnujesz z niego.

Zapraszam na śląsk, 19'' + gwint KW w b5 i jeździ się wygodniej niż na 1BV :) Niewiarygodne ale prawdziwe :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem kiedyś supersporta w fordzie i było :good:

ja bym nie ryzykował z gwintem jakiejś nieznanej firmy :gwizdanie:

w każdym bądź razie mam nadzieję, że będzie ok :wink4:

supersport może być nieznaną firmą dla nie uświadomionych w tej tematyce :gwizdanie:

ehe.. :dziura:

jeszcze powiedz, że supersport jest górną półką i używają go profesjonaliści.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bajk, oczywiście że nie jest, ale jest na pewno lepszym wyborem niż Ta Technix itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko :wink4: bedziemy testowac , po to kupilem bo malo opinii jest na temat tej firmy :) Rozumiem wszystkich ze firmy KW , WEITEC itp. sa OK

Na pewno duzo mniej dalem niz na aukcji :gwizdanie:

Czyli u mnie bedzie taki setup :

- gwint ( to juz wiadomo ) :kox:

- laczniki i stabilizatory przod i tyl RS4

Zobacze jak to bedzie popitalac na zakretach :naughty: No to doradzcie jeszcze co z montazem na co zwrocic uwage :)

przede wszystkim zwrócił bym uwagę na górne poduchy przednich amorów :wink4: czy wypusty nie są powycierane [br]Dopisany: 27 Kwiecień 2011, 12:22_________________________________________________

Rozumiem wszystkich ze firmy KW , WEITEC itp. sa OK

Zależy dla kogo. Ja miałem w golfie zawieszenie:

1. Weitec- strasznie twarde było (sprężyny koloru zielonego)

2. HR - Bardziej miękkie choć i tak ciężko jechać po Wrocławiu :(

3. Eibach - Daje rade w miarę miekko i nisko jak na Polskie drogi.

Jak nie założysz to sie nie przekonasz, trzeba samemu szlaki przecierać, niestety są to kosztowne wyprawy. :kox:

Dla mnie eibachy są ciut ciut za miękkie myślę, że na H&R było by perfect, ale cena niestety 40% większa.

Sorry za OT, ale jakie są objawy zużytych poduch ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stukanie na nierównościach, lub przy wieżdzaniu na krawężniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stukanie na nierównościach, lub przy wieżdzaniu na krawężniki.

Dzięki :good: już wiem co mam do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poduszki amortyzatorow zamowione :) Przy okazji wymianka bedzie , cena nie taka straszna :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poduszki amortyzatorow zamowione :) Przy okazji wymianka bedzie , cena nie taka straszna :wink4:

:good:

niektórzy producenci na przykład Bilstein nie uznaje reklamacji jeśli wraz z nowymi amorami nie były montowane nowe poduchy, łoża i odboje :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem kiedyś supersporta w fordzie i było :good:

ja bym nie ryzykował z gwintem jakiejś nieznanej firmy :gwizdanie:

w każdym bądź razie mam nadzieję, że będzie ok :wink4:

supersport może być nieznaną firmą dla nie uświadomionych w tej tematyce :gwizdanie:

ehe.. :dziura:

jeszcze powiedz, że supersport jest górną półką i używają go profesjonaliści.

"profesjonaliści" = szerokie pojęcie

zabierasz głos na temat, w którym nie masz zielonego pojęcia :gwizdanie:

zakładając takie rozwiązanie to nikt nie powinien używać nic poza h&r, kw czy bilsteinem, bo np. weitec to też niższa półka :rolleyes:

ale nie można wszystkiego pchać do jednego worka z hitami portali aukcyjnych takimi jak ta-technix czy mts (nie użytkowałem tych ostatnich, opieram się tylko na opiniach z forum)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to dobrze dowiedzieć się czegoś nowego o sobie na forum :decayed:[br]Dopisany: 27 Kwiecień 2011, 17:22_________________________________________________Miałem dać sobie spokój, ale jakoś nie mogę..

Koleżko I r o - nie widziałeś mnie na oczy, nie wiesz kim jestem więc jak możesz tutaj pisać o moim pojęciu na jakikolwiek temat?

Rozumiem, że nie spodobała Ci się moja opinia na temat tej firmy? miałeś ten gwint w swoim fordzie i na tej podstawie uważasz się za doświadczonego specjalistę? :kox:

Dla mnie przeznaczeniem gwintu jest ostra jazda na torze - ten się do tego na pewno nie nadaje - niestety w przypadku zawieszeń nie ma czegoś takiego jak dobre i tanie..

Kolejna kwestia - oczywiście można montować gwint, żeby zrobić sobie tylko glebę - wtedy można użyć taniego gwintu, jednak według mnie nie takie jest przeznaczenie, a bezpieczeństwo i prowadzenie pojazdu jest warte każdej kasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to dobrze dowiedzieć się czegoś nowego o sobie na forum :decayed:[br]Dopisany: 27 Kwiecień 2011, 17:22_________________________________________________Miałem dać sobie spokój, ale jakoś nie mogę..

Koleżko I r o - nie widziałeś mnie na oczy, nie wiesz kim jestem więc jak możesz tutaj pisać o moim pojęciu na jakikolwiek temat?

Rozumiem, że nie spodobała Ci się moja opinia na temat tej firmy? miałeś ten gwint w swoim fordzie i na tej podstawie uważasz się za doświadczonego specjalistę? :kox:

Dla mnie przeznaczeniem gwintu jest ostra jazda na torze - ten się do tego na pewno nie nadaje - niestety w przypadku zawieszeń nie ma czegoś takiego jak dobre i tanie..

Kolejna kwestia - oczywiście można montować gwint, żeby zrobić sobie tylko glebę - wtedy można użyć taniego gwintu, jednak według mnie nie takie jest przeznaczenie, a bezpieczeństwo i prowadzenie pojazdu jest warte każdej kasy.

nie jestem Twoim "kolężką", a resztę pozostawię bez komentarza, wystarczająco się popisałeś

z mojej strony pas, nie zaśmiecam więcej Grzegorzowi tematu

IMHO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WRCLaguna, Supersport na Polskim rynku jest już przynajmniej od 1997 r. jest to budżet ale nie najgorszy, zakładam, że będzie taczka i amorki mogą się "wysrać" nawet w pół roku, znam 2 przypadki H&R gdzie amorki wylały po 3 miesiącach jazdy w PL, może będziesz miał szczęście i pośmigasz dłużej, ile dali Ci gwarancji ? jak 2 lata to spox

z mojego doświadczenia nie ma co obniżać bardziej niż -50 mm od serii bo można uszkodzić bebechy, nie mówię już o osłonach silnika, mi przy -65 mm 2 razy "wysrał" się czujnik poziomowania xenonów

życzę jazdy bez problemów i jakiegoś tam poziomu komfortu, ja osobiście nie lubię komfortu, wolę trakcję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma to jakąś regulacje twardości bo niedoczytałem??

Tak jest regulacja twardosci :wink4: a jak to wyregulowac :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na trzpieniu jest pokrętło, powinieneś doczytać w instrukcji ile jest ustawień, generalnie do użytku drogowego to połowa max. twardości, instrukcja jest ważna dlatego, że każdy producent ustawia inaczej wyjściowe położenie i potem kręcisz jak wskazówka zegara ew. na odwrót[br]Dopisany: 28 Kwiecień 2011, 14:28_________________________________________________tak teraz zerknąłem na fotkę tego zawiasu i regulacji nie widzę, możesz dać inną fotkę -tłoczysko- z bliska ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grześ, skończyłeś już felunek ?

Tak :wink4: jutro pewnie pojade odebrac :) Dzis przyszly lozyska pod przednie zawieszenie :gwizdanie:

U mnie pewnie juz te gumy sa wytarte :kwasny: Zamowilem tez te tylne pod sprezyny gorne i dolne

img6188t.jpg

na trzpieniu jest pokrętło, powinieneś doczytać w instrukcji ile jest ustawień, generalnie do użytku drogowego to połowa max. twardości, instrukcja jest ważna dlatego, że każdy producent ustawia inaczej wyjściowe położenie i potem kręcisz jak wskazówka zegara ew. na odwrót[br]Dopisany: 28 Kwiecień 2011, 14:28_________________________________________________tak teraz zerknąłem na fotkę tego zawiasu i regulacji nie widzę, możesz dać inną fotkę -tłoczysko- z bliska ?

Juz wszystko wiem co i jak :kox: w przyszlym tygodniu montujemy z kumplem wszystko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...