Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problem z silnikiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

mam wielki problem,a wyglada to tak : odpala mi samochod z trudem i faluja obroty w granicy od 800 do 1000. wbijam pierwszy bieg chce jechac a tu wielka niespodzianka ! prawie nie moge go rozpedzic! malo tego to maksymalne obroty jakie moge osiagnac na kazdym biegu to 1500 ! nie mozna nawet 5 biegu wbic bo predkosc max na 4 to 60km/h . Moze ktos mial juz podobny problem??

Opublikowano

Witam wszystkich,

mam wielki problem,a wyglada to tak : odpala mi samochod z trudem i faluja obroty w granicy od 800 do 1000. wbijam pierwszy bieg chce jechac a tu wielka niespodzianka ! prawie nie moge go rozpedzic! malo tego to maksymalne obroty jakie moge osiagnac na kazdym biegu to 1500 ! nie mozna nawet 5 biegu wbic bo predkosc max na 4 to 60km/h . Moze ktos mial juz podobny problem??

zapnij vag-a
Opublikowano

Tak jak rzecze Zaratustra... podłącz pod komputer diagnostyczny.

Nie zepsujesz niczego, a być może czegoś się dowiesz zanim mechanik zacznie wymyślać i rezać ci auto.

Po odczytaniu zamieść błędy na forum. :decayed:

Opublikowano

niestety nie mam teraz dostepu do laptopa;/ siostra wziela go ze soba na wakacje ! ale mam nowa informacje ! mysle ze bardzo cenna...kupilem ze znajomym po 30l ropki po cenie duzo nizszej ;/ i przed chwila dzwonil do mnie ze ma takie samo objawy jak ja !! czyli wina lezy po stronie tego paliwa.!! jestem wsciekly bo nigdy nie bralem lewego paliwa bo zawsze tak sobie myslalem ze szkoda auta, mozna sie nadziac itp ale teraz to mialo byc pewne paliwo wiec sie skusilem !! ... a jak myslicie czy pompa mogla sie zapchac czy moze w zbiorniku jest jakis filtr ??

Opublikowano

Moja rada, zalej do pełna bak Vervą ON lub Shellem V-Power lub innym markowym paliwem.

Jak objawy nadal będą się utrzymywały wymień filtr paliwa.

Najważniejsze by dać smarowanie pompie wtryskowej, bo prawdopodobnie wlałeś odbarwiany olej opałowy,

który może być bardzo suchy ze względu na odbarwianie kwasem siarkowym lub ziemią okrzemkową.

Czy paliwo miało farfocle lub było brudne?

Opublikowano

Moja rada, zalej do pełna bak Vervą ON lub Shellem V-Power lub innym markowym paliwem.

Jak objawy nadal będą się utrzymywały wymień filtr paliwa.

Popieram propozycję kolegi!* :good:

*Filtr paliwa wymieniłbym po zatankowaniu. Nie czekałbym z tym.

Opublikowano

ja to nie rozumiemiem. Czego człowiek nie zrobi zeby bylo TANIEJJJJ!!! Do takiej klsay samochodów nie leje sie byle kupy. Skoro ludzi stac na audi to i powinno być ich stac na dobre paliwko.

Opublikowano

jak wlewalem paliwo to na dnie widzialem taka czarna maź ! to wygladalo jak czarny worek foliowy ...oczywiscie to zostawilem w baniaku i nie wlewalem wszystkiego paliwa...aha i teraz jak zagladalem do baniaka to widac na dnie jeszcze cos co przypomina galaretke;/

Opublikowano

jak wlewalem paliwo to na dnie widzialem taka czarna maź ! to wygladalo jak czarny worek foliowy ...oczywiscie to zostawilem w baniaku i nie wlewalem wszystkiego paliwa...aha i teraz jak zagladalem do baniaka to widac na dnie jeszcze cos co przypomina galaretke;/

Na spocie w niedziele wytłumaczę Ci jak należy lać paliwo te w ramach oszczędności.

Opublikowano

hehe ok bluesmen ;) ...to paliwko juz spuscilem i wlalem nowe wiec moge ci je oddac hehehehe ale najgorsze jest to ze jeszcze nic sie nie zmienilo a zrobilem ok 50 kilometrow...po tym zjechalem do domu bo nie daje sie jezdzic ! P.S. w ta niedziel;e niestety nie bede mogl wpasc na spocika bo wyjezdzam...ale jak wroce to napewno zajade :D

Opublikowano

wymień filtr paliwa... ta czarna folia na dnie to właśnie brud po ziemi okrzemkowej

jak byś miał Pumpe Duse to już byś się żegnał :notworthy:

Opublikowano

witam wszystkich ponownie,

dzisiaj wymienilem filtr paliwa i jest jeszcze gorzej...musze krecic kilka sekund zanim odpali i to z ciezkim bolem ! a pozniej pochodzi moze z dwie sekundy i gasnie...i tak na okraglo.Tylko raz pochodzil ok 10 minut i myslalem ze moze przepali to co w pompie siedzi i bedzie juz dobrze , co prawda dalej nie wchodzil na obroty ale przynajmniej w miare spokojnie chodzil na luzie, lecz minelo kilka minut i zgasl , a potem juz tak jak mowie, ciezko odpala i silnik pracuje tylko przez moment. A teraz powiem jeszcze tyle ze kontaktowalem sie z kolega ktory tankowal ze mna to samo paliwo i oddal swoj samochod do mechanika,ktory wymienil filtr paliwa , wyczyscil caly uklad paliwowy i dalej nic ! malo tego to jest jeszcze gorzej, tak samo jak u mnie ! powiedzial ze nie ma pojecia co jest z tym silnikiem a teraz bedzie probowal wymienic u niego wtryski...

Opublikowano

ale oszczędność zrobiliście :naughty:

Swoją drogą może się zapowietrzył przy wymianie filtra dlatego musisz dłużej kręcić :mysli:

Opublikowano

autko odpowietrzone i dalej nic...juz coraz bardziej jestem przekonany ze wykonczylem pompe przez to dziadostwo ;/ ...czasami uda mi sie odpalic silnik i pare minut pochodzi na luzie tylko ze nie reaguje na pedal gazu...pozniej zgasnie i nie chce sie uruchomic przez dlugi okres i tak w kółko non stop...ma ktos moze jeszcze jakis pomysl??

Opublikowano

a czy przy dodaniu gazu kopci na czarno mocno [mocniej niż zwykle?]

mocne dymienie + brak przyspieszenia = być może wtryski do wymiany

Kolega w Vito tak miał.

Opublikowano

przy dodaniu gazu kopci cholernie ale nie na czarno tylko na niebiesko...i tak jak mowilem,dodaje gazu a samochod prawie wcale nie reaguje na to...obrotomierz podskakuje moze o 200 obrotow ;/

Opublikowano

kurna, poczekajmy może jeszcze na opinie innych użytkowników :mysli:

Opublikowano

tak jak mowisz,chyba nic juz nie wymyslimy, a moze odezwie sie jeszcze ktos kto mial podobne problemy...mysle ze jutro kolega w swoim aucie bedzie mial wymienione wtryski i zobaczymy czy to pomoze...dzieki za podpowiedzi ;) pozdro

Opublikowano

To jest myślenie... kupujesz na lewo rope niewiadomego pochodzenia bo o 1zł jest taniej na jednym L chociaz pomijasz fakt ze nawet jak ta ropa jest troszeczke lepsza niz olej w biedronce to AUDI spala wieksza ilosc gdyz to jest i tak G...o . Kupujesz AUDI 1.9 TDI 110 koni jeden z bardziej udanych silnikow tej marki i co robisz?? Sam doprowadzasz do zniszczenia silnika... Teraz mozesz martwic sie tylko co zrobiles swojej ukochanej AUDI wyczysc caly uklad paliwowy zmien filtry , sprawdz wtryski ... I miej nadzieje ze to ktorys objaw z tych jesli nie to moze to byc pompa paliwowa... a wtedy zacznij zbierac na remont jej badz nowa..................................ewentualnie zalej najlepszej ropki i sprobuj przepalic ten syf tak wiec masz nauczke oraz jestes przestroga dla wszystkich ,,Oszczednych'' ludzi.... {jeszcze moze byc tak ze masz bak zasyfiony tym czyms np. galaretka ,czyli musialbys tez bak wyczyscic}

Opublikowano

Stary, kolega już ma nauczkę i to bolesną. Nie dobijaj go morałami. :kawa:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...