Skocz do zawartości
IGNOROWANY

hamulce s4/ dokładka CUPRA/ nowe felgi / nowe fotki str. 14


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Te Eibachy jeszcze ci siądą. Mnie siadły o ok 1,5 cm po 3 miesiacach, szczególnie z tyłu. Co do tego że jeżdzi się bardziej komfortowo niż na seri s-linie to się nie zgodze. Na początku tez tam myślałem, jak sie już ułożą te sprężyny i siądą będzie bardziej twardo.

Opublikowano

Te Eibachy jeszcze ci siądą. Mnie siadły o ok 1,5 cm po 3 miesiacach, szczególnie z tyłu. Co do tego że jeżdzi się bardziej komfortowo niż na seri s-linie to się nie zgodze. Na początku tez tam myślałem, jak sie już ułożą te sprężyny i siądą będzie bardziej twardo.

Dobrze, że to napisałeś, bo już się nad nimi zastanawiałem. Ale jeśli są twardsze niż S-line, to sobie odpuszczę.

Opublikowano

ja jezdze na nich 1.5 miesiaca wiec zobaczymy.

Jesli chodzi o ten komfort to zalezy o jakim S-line mowisz - 1BE czy 1BV? Ja miałem amorki 1BV i poprzeczne nierownosci w asfalcie to była tragedia, sprężyny były bardzo sztywne i miały krótki skok. Wiec dalej twierdze ze S-line 1BV jest mniej komfortowe od EIBACH PRO SYSTEM -30mm :)

no chyba ze jeszcze pojeżdze te 1,5 miesiąca i wszystko się tak mocno usztywni ;]

Opublikowano

A w jaki sposób mogę sprawdzić, które S-line'y mam?

Opublikowano

Rodzaj zawieszenia masz wpisany na wlepce w książce, lub wnęce koła zapasowego :wink4:

Opublikowano

A w jaki sposób mogę sprawdzić, które S-line'y mam?

albo podaj VIN to Ci sprawdze

Opublikowano

Dzięki za pomoc. Już wszystko jasne - 1BE. Czyli trochę bardziej komfortowe od Twojego, jak mniemam.

Opublikowano

skoro 1BE to wg mnie minimalnie bardziej komfortowe od Eibacha :):)

Opublikowano

A czym się różni 1bv od 1be? Audi jakoś to rozgranicza w opcjach? Bo ja mam 1bv i rzeczywiście jest sztywne, najgorzej na poprzecznych pęknięciach itp.

Opublikowano

z tego co pamiętam to jedno jest -20 drugie -30 ale nie jestem pewien

Opublikowano

z tego co pamiętam to jedno jest -20 drugie -30 ale nie jestem pewien

a z tego co ja wiem to i jedno i drugie jest -20, tyle ze 1bv jest sztywniejsze ....

Opublikowano

tak oba sa -20mm tylko ze maja na pewno inne amortyzatory i wg mnie sprezyny z wyzszym WR w granicach 9-12 przód i 11-14 tył ;p ale pewien nie jestem

Opublikowano

Fotograf wrzuciłeś już Pro System? temat wątku to sugeruje :mysli: czy zwykła pomyłka i powinno być Pro Kit

Opublikowano

z tego co pisał to chyba Pro System, dlatego się pytałem co sądzicie o Pro Kicie

Opublikowano

z tego co wiem to miał Pro Kit czyli same springi - niech kolega foto nam rozjaśni w głowach

Opublikowano

Na początku jak mysłałem o obniżeniu to po głowie chodziły mi same springi jednak portfel pozwolił na komplet PRO SYSTEM :)

Opublikowano

A czym się różni 1bv od 1be? Audi jakoś to rozgranicza w opcjach?

tak - 1be to "zawieszenie sportowe", a 1bv to "zawieszenie sportowe s-line"

W 08.2007 1be kosztowało ok. 1,2tys, a 1bv ok. 2,7tys

Opublikowano

A czym się różni 1bv od 1be? Audi jakoś to rozgranicza w opcjach?

tak - 1be to "zawieszenie sportowe", a 1bv to "zawieszenie sportowe s-line"

W 08.2007 1be kosztowało ok. 1,2tys, a 1bv ok. 2,7tys

no i czym sie rozni sportowe od sportowe s- line ?

ekhmmm fajne b7 co by nie bylo :tongue4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...