waskiphoto Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 WITAM. Posiadam a4 b5 AHU i chcialem zapytac jak zaslepic egr? Dokładniej w ktorym miejscu i czym? [br]Dopisany: 10 Sierpień 2009, 02:16_________________________________________________Aha i czy mogę tak jezdzic czy po wiekszej ilosci km moze sie cos stac?
seba1-2 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 miedzy egr a rurką daj jakąś grubszą blaszkę z otworami na śruby albo wywal rurkę miedzy erg a kolektorem wydechowym i zrób takie zaślepki http://images46.fotosik.pl/178/6696b4cec0fd6bd4med.jpg
waskiphoto Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Dzieki za info. O to mi wlasnie chodzilo....Pozdrawiam
Dzo-Dzo Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 chlopaki no to wszystko ok ale co zrobic z trzema rurkami podcisnieniowymi ktore sa podlaczone do egr ?
seba1-2 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 ja mam nowy system sterowania podciśnienia i mam tylko zawór n75 sterowania turbiną wszystkie inne są wywalone(czyli brak zaworu sterowania egr i brak zaworu sterowania klapą gaszącą)
Cristoforo Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 ja u siebie mam niedziałajacy zawór strujący pracą egr i zaślepiony węzyk który jest przy egr egr nie działa ale klapa gasząca tak
Dzo-Dzo Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 a moglibyscie wrzucic kilka zdjec jak to zrobione jest
seba1-2 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 ja ci pokaże jak ja mam zrobione to co na czerwono wypad to co na zielono zostaje tylko tak jak ja pisałem nie mam egr i klapy, jak chcesz mieć klapę gaszącą to zostawiasz zawór n239 SCHEMAT do AJM/AWX/AVF http://images43.fotosik.pl/185/5ff755f507a804bamed.jpg a tu tylko bez egr http://images37.fotosik.pl/181/3ab7489d1fcd020amed.jpg
Cristoforo Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 ja ci pokaże jak ja mam zrobione to co na czerwono wypad to co na zielono zostaje tylko tak jak ja pisałem nie mam egr i klapy, jak chcesz mieć klapę gaszącą to zostawiasz zawór n239 miodzio a jak jest przy AJM??? a masz mozę rysunek przy AJM jak to wyglada??
Cristoforo Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 ja mam odłaczony ten górny wężyk od EGR gdzie w chodzi do tego srebnego grzybka bo u mnie elektrycznie nie działa jakieś ustroistwo i nie wiem jakie bo podobno zaworek sterujący pracą EGR
Cristoforo Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 nie działa ci N18 ma to jakieś konsekwencje bo śmigam tak już rok czasu??
seba1-2 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 wolniejsze nagrzewanie się silnika, telepanie podczas gaszenia, normy europejskie takie tam [br]Dopisany: 23 Sierpień 2009, 22:06_________________________________________________wpisz w wyszukiwarkę EGR tam jest wszystko napisane na ten temat
Cristoforo Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 okij to teraz jak będę montował kolektor ssący od AWX to seryjny EGR od AJM podejdzie?? czy szukać od AWX i zostawić tylko klapę gaszocą?? tylko nie wiem ja mam rozpruć ten EGR aby została tylko sama klapa
seba1-2 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 chyba egr jest taki sam jak w awx ale reki za to nie dam sobie uciąć, jak chcesz zostawić klapę gaszącą to ją zostawiasz a tam gdzie jest ten grzybek metalowy musisz to od góry po odginać i wyrwać całe ustrojstwo od środka po tym od góry zaślepiasz dziurę po cięgnie
Cristoforo Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 o kurcze więc po ćwiczę na jakimś szrocie mam zaślepić cały obwód tego grzybka?? tam w środku widzę jakaś śrubę więc wystarczy ze to odkręcę i wywalę???[br]Dopisany: 23 Sierpień 2009, 22:26_________________________________________________no i od dołu muszę zaślepić wywolot do kolektora i dziure w EGR
seba1-2 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 a tak w ogóle to co to daje? maskara można skorzystać z wyszukiwarki to będziesz wszystko wiedział
rtocki Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 a tak w ogóle to co to daje? Oprócz korzyści dla silnika, także sraczkę i wściek d*py u "pseudoekologów"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się