pawelwor Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 W ostatnim czasie ustawiałem kąt wtrysku. Dzisiaj sprawdziłem z ciekawości i szok. Jak był ustawiony na 49-51, to dzisiaj skakał w okolicach 17 To samo z dawką paliwa była ustawiona na 4mg, a teraz 5,6-5,8. Śruby są na pewno dobrze dokręcone, przewody ciśnieniowe nie naciskają na pompę. Ostatnio miałem problemy przez v-power shella i teraz zalałem zwykłego z orlenu. Czy to może być przez to????? Czy problem tkwi w czymś innym??
Gość Michał Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 A przy rozrządzie nic nie było ostatnio grzebane? Może ścięło klin na wale?
Wihajster Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 A przy rozrządzie nic nie było ostatnio grzebane? Może ścięło klin na wale? na to wygląda
zen64 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Przyjacielu sprawdzaj czym prędzej rozrząd bo być może pasek przeskoczył o jeden ząbek albo koło jest luźne na wale bo będą duże koszta jak zaworki się spotkają z tłoczkami
pawelwor Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Nie straszcie mnie Spróbuję to sprawdzić...
krzycho_e Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 a u mnie jest jeszcze ciekawiej jak bym nie obrócił pompę zawsze mam kąt jak fabryka nakazuje i autko niema mocy jak kiedyś.Ręce opadają
pawelwor Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Dzisiaj sprawdzał mechanik rozrząd i powiedział, że wszystkie koła i śruby są wporządku, nie mają luzów. Nie wykręcał ich. Stwierdził jedynie, że pasek rozrządu nie ma już żadnych napisów (przejechane ok 10 000 km). Co to w takim razie może być??? Pomóżcie!
siwy2731 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 trzeba sprawdzic kolo na wale moze klin scielo na wale, ale wtedy ciezko by palil i dymil na niebiesko, moze w pompie nastawnik kata padl juz
pawelwor Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2009 jakby nastawnik padl to jakie sa objawy?
pawelwor Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2009 zero kopcenia, ale cieżko pali, no ale kąt wtrysku mam strasznie przestawiony..[br]Dopisany: 20 Sierpień 2009, 08:50_________________________________________________Taki błąd dzisiaj odczytałem: 00550 - Start of Injection Regulation 17-00 - Control Difference Ma to coś wspólnego z tym przestawieniem?
AudiB4 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 550 Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku, Kontrola startu wtrysku Czyli na pewno ma,ja tam jak sprawdzałem to mam zbyt wczesny,31 wg.VAG ,ale nie ruszam,chyba przez to mi troche dymi na szaro przy dynamicznym przyspieszaniu.
pawelwor Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Nikt nie wie czemu mi się przestawia? Ten błąd o niczym nei świadczy???
siwy2731 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 mialem taki objaw w 2.5v6 i pojawiaal sie ten sam blad, nie mozna bylo ustawic kata bo caly czas sie przestawial, okazalo sie ze w pompie zacinal sie nastawnik kata wtrysku, pompa zostala zregenerowana zostal wymieniony nastawnik i sterownik i wszystko jest ok
pawelwor Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Oby to nie było to...... ;( Chwile temu skończyłem zabawe przy nastawiniku i pompie. Co się ustawiło dawke na ~3.6 to sie przestawial po dokreceniu i przegazowaniu na 4.2 i skacze (klima i reszta wyłączona). Kąt ustawiony na ~50 a i tak żeby odpalił to dwóch zakręceń rozrusznikiem potrzebuje...
AudiB4 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Ale masz nastawnik indukcyjny,to jeszcze nie taka tragedia,mogę Ci podesłać specjalistę od tych nastawników,drogi nie jest ale robi porządnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się