Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Kąt wtrysku sam się przestawia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W ostatnim czasie ustawiałem kąt wtrysku. Dzisiaj sprawdziłem z ciekawości i szok. Jak był ustawiony na 49-51, to dzisiaj skakał w okolicach 17 :blink: To samo z dawką paliwa była ustawiona na 4mg, a teraz 5,6-5,8. Śruby są na pewno dobrze dokręcone, przewody ciśnieniowe nie naciskają na pompę. Ostatnio miałem problemy przez v-power shella i teraz zalałem zwykłego z orlenu. Czy to może być przez to????? Czy problem tkwi w czymś innym??

Opublikowano

A przy rozrządzie nic nie było ostatnio grzebane? Może ścięło klin na wale? :mysli:

Opublikowano

A przy rozrządzie nic nie było ostatnio grzebane? Może ścięło klin na wale? :mysli:

na to wygląda :wink4:
Opublikowano

Przyjacielu sprawdzaj czym prędzej rozrząd bo być może pasek przeskoczył o jeden ząbek albo koło jest luźne na wale bo będą duże koszta jak zaworki się spotkają z tłoczkami

Opublikowano

Nie straszcie mnie :blink: Spróbuję to sprawdzić...

Opublikowano

a u mnie jest jeszcze ciekawiej jak bym nie obrócił pompę zawsze mam kąt jak fabryka nakazuje i autko niema mocy jak kiedyś.Ręce opadają :thumbdown:

Opublikowano

Dzisiaj sprawdzał mechanik rozrząd i powiedział, że wszystkie koła i śruby są wporządku, nie mają luzów. Nie wykręcał ich. Stwierdził jedynie, że pasek rozrządu nie ma już żadnych napisów (przejechane ok 10 000 km). Co to w takim razie może być??? Pomóżcie!

Opublikowano

trzeba sprawdzic kolo na wale moze klin scielo na wale, ale wtedy ciezko by palil i dymil na niebiesko, moze w pompie nastawnik kata padl juz

Opublikowano

jakby nastawnik padl to jakie sa objawy?

Opublikowano

zero kopcenia, ale cieżko pali, no ale kąt wtrysku mam strasznie przestawiony..[br]Dopisany: 20 Sierpień 2009, 08:50_________________________________________________Taki błąd dzisiaj odczytałem:

00550 - Start of Injection Regulation

17-00 - Control Difference

Ma to coś wspólnego z tym przestawieniem?

Opublikowano

550 Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku, Kontrola startu wtrysku

Czyli na pewno ma,ja tam jak sprawdzałem to mam zbyt wczesny,31 wg.VAG ,ale nie ruszam,chyba przez to mi troche dymi na szaro przy dynamicznym przyspieszaniu.

Opublikowano

Nikt nie wie czemu mi się przestawia? Ten błąd o niczym nei świadczy??? :blink:

Opublikowano

mialem taki objaw w 2.5v6 i pojawiaal sie ten sam blad, nie mozna bylo ustawic kata bo caly czas sie przestawial, okazalo sie ze w pompie zacinal sie nastawnik kata wtrysku, pompa zostala zregenerowana zostal wymieniony nastawnik i sterownik i wszystko jest ok

Opublikowano

Oby to nie było to...... ;(

Chwile temu skończyłem zabawe przy nastawiniku i pompie. Co się ustawiło dawke na ~3.6 to sie przestawial po dokreceniu i przegazowaniu na 4.2 i skacze (klima i reszta wyłączona).

Kąt ustawiony na ~50 a i tak żeby odpalił to dwóch zakręceń rozrusznikiem potrzebuje...

Opublikowano

Ale masz nastawnik indukcyjny,to jeszcze nie taka tragedia,mogę Ci podesłać specjalistę od tych nastawników,drogi nie jest ale robi porządnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...