Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak skręcam koła maksymalnie na postoju to słychać


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak skręcam koła maksymalnie na postoju to słychać taki metaliczny pisk (nie jest bardzo głośny ) co to może być ?

Opublikowano

pompa wspomagania, ktora w takim polozeniu jest wysilona. Objaw normalny, gorzej jak ten dzwiek bylby glosny

Opublikowano

Sprawdz czy jest dosyć płynu od wspomagania. :wink:

Opublikowano

Panowie podłączam sie do tematu... u mnie w b5 po maksymalnym skręceniu kol w prawo czy w lewo słychać lekkie popiskiwanie. Dodam ze stan płynu jest ok. W moim poprzednim aucie ( Mondeo 1,8 td ) tez byl taki objaw i pomogło naciągniecie paska od wspomagania. powiedzcie czy tu również będzie to rozwiązaniem problemu?? Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi :)

Opublikowano

tak jak kolega Murzyn napisał, wszystko jest w porządku tak ma być, no chyba że wyje i piszczy niemiłosiernie to juz inna inszosć :mysli:

Opublikowano

Az tak strasznie nie jest :tongue4: ale mam np porównanie z kolegi b5 tylko, ze z roku 97 i u niego nie ma takiego objawu :mysli: i to mnie właśnie zastanawia...

Opublikowano

przy maksymalnym skrecie to slychac jak gumy na wahaczach chodza lub koncowki drążka kierowniczego sie konczy!!jak najlepiej sprawdzic??wcisnac troche oleju w gorne wahacze i w koncowke warto sprobowac!!mi to pomoglo i dla mojego znajomego tez!! :a4fan:

Opublikowano

Witam

Moze byc jescze sprzęgiełko jednokierunkowe alternatora może byc zatarte miałem cos takiego tylko że u mnie obojetnie w która strone sie skreciło dzwiek był taki jakby sie pasek slizgał

Opublikowano

Jak skręcam koła maksymalnie na postoju to słychać taki metaliczny pisk (nie jest bardzo głośny ) co to może być ?

Powodem tego pisku jest zbyt słabo naciągnięty pasek napędu pompy wspomagania, wystarczy naciągnąć i po sprawie.

Opublikowano

a moze koledzy uswiadomia mnie ktory to pasek

Przecież dokładniej już nie można.

pasek napędu pompy wspomagania

jak zabrac sie do poprawy jego naciagu??

Nie wiem jak w twoim silniku jest ta sprawa rozwiązana.

Jeżeli jest to napinacz który reguluje się ręcznie to wystarczy skorygować naciąg paska.

Natomiast jeżeli regulator jest samoczynny to nic sie nie zrobi, pozostaje tylko wymiana paska.

Opublikowano

Podstawa jest taka ,że nie ma sensu napierać na kierownice wskrajnym położeniu bo zawory skrajne w maglownicy piszczą gdyż muszą puścić płyn!!! jak cofniesz kiere milimetr i nauczysz się nie katowac układu wspomagania będzie git.Cofając ciutke od skrajnego położenia nie ma znaczenia to na promieniu skętu auta a ukł. wspomagania nie jest katowany.

Opublikowano

wiecie co.. mi też sie tak juz zrobiło 2 razy...

jak skręciłek koła w prawo to wtedy wydobył sie dziwny maetalurgiczny dzwięk... zaraz polecę sprawdzić czy żeczywiście jest mało płynu..

tylko dziwne że to się nie dzieje za każdym razem... :mysli:

Opublikowano

Po 1 - czy jest płyn?

Po 2 - czy przy maksymalnym skręcie piszczy?

Po 3 - metalurgiczny mówisz :D

Opublikowano

ojj MOTOR tak mi sie napisało :drunk:

płyn jeszcze sprawdze.

a ten dzwięk był w połowie skręcania kieronicy ( jeszce z pół obrotu do końca)

ale dziwne że to było 2 razy.. a teraz cisza...

Opublikowano

No wlasnie ja mialem tak samo!!Najpierw wpuscilem troche oleju do koncowek drazka to na 2 tygodnie spokuj potem wymienilem koncowki i jest ok!!!Zrobcie to i zobaczycie :bicz2::a4fan:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...