Hoot 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Witam, Panowie i Panie, przerabiał ktoś ten tyemat, wkładał ktoś takim silnik do b5 ?, ciekawe czy dużo grzebania i czy standardowa skrzynia od 2.8 quattro przypasi? Za wszelkie sugestie podpowiedzi dziękuje i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Wszystkie swapy to jest ogólnie śliska sprawa. Z tego co wiem nikt przynajmniej na tym forum tego nie robił. Nie jest kwestią czy przypasuje skrzynia od 2.8, wszystko musi być z auta- dawcy jezeli chcesz się poważnie tym zająć bez dziadostwa, a grzebania jest tyle, ile wymiana całego osprzętu, komputera, wiązki, napędu. Pytanie jak dostępność części i koszty, a S4 z tego i tak nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hoot 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 nie zamierzam z mojego autka robić s4, tylko tak już wyglądam w przyszłość co tu zrobnć jak moje poczciwe v6 się zmęczy, chciałbym wstawić silniczek o trochę większej mocy, a możę celować w 3.0 v6, być możę byłoby mniej kombinacji, no zobaczymy.DZIĘKUJE I POZDRAWIAM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Kombinacji i tak będzie od metra, nieważne co chciałbyś tam włożyć. Z 3.0 jeszcze więcej problemów bo nie występował w b5 i nic nie pasuje na gotowo. Jeżeli naprawdę brakuje ci mocy to są 2 rozsądne rozwiązania: kompresor, np. taki: http://www.superchargersonline.com/product_detail.asp?PartNumber=PES-2830VSC przy czym koszta prawdopodobnie przekroczyłyby wartość twojego auta albo zmiana samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Audi to nie Honda Tutaj musisz wszystkie graty wyrzucic i wstawic osprzet S4. policz sobie kupno samego silnika, skrzyni, wiazki z S4 do tego mase problemow przy przekladce i kasa dla kogos kto sie podejmnie i ryzyko ze bedzie dzialac. Nie ma plug&play w tym przypadku. tutaj masz kolesia ktory robil swap z 2.8 na 2.7 biT http://members.lycos.co.uk/rs4sedan/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktokolwiek 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Kupuj od razu RS4..:-) Nie wiem czy nie taniej wyjdzie niż jak ten koleś z linka powyżej to robił. Chociaż pełen szacunek za kupe roboty i samozaparcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hoot 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Dziękuje za wszystkie rady i podpowiedzi. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek213 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 sama skrzynia biegów na allegro 3tys kosztuje a gdzie reszta chodnice powietrza elektronika naj prosciej bylo by kupic uszkodzona s4 z angli i wszystko poprzekladac wtedy to by sie moze opłacało hamulce pol osie to wszystko jest inne jak w normalnej 2.8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się