akjam 5 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Też myślę o swapie wydechu z 3.0TDIQ i widzę, że jest trochę dłubania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stichy 3 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Ja u siebie mam customowy ale zakladam ori z 1.9Q do tego caly wydech z kwasowki z pominieciem srodkowego, ale zlaczka bedzie jak w ori Nie jest trudno zrobic - trojnik robisz, przecinasz w odpowiednim miejscu i pasuje super a pozniej dopasowujesz druga rurke na prawa strone i gra Co do trojnika to kat masz na rurce w miejscu wygiecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 w takim razie biorę ten od 3.0TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 http://allegro.pl/audi-a4-2001-2004-wydech-podwojny-dwa-wydechy-i1859153021.html a nie lepiej taki? [br]Dopisany: 03 Listopad 2011, 10:06_________________________________________________http://allegro.pl/tlumik-wydech-rura-wydechowa-audi-a4-1-8-turbo-i1911380546.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 ten od 1.8T jest 60km ode mnie ale nie chcę go bo nie podobają mi się proste końcówki w B7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Ale to jest z benzyniaka. Jakoś inny jest wydech do diesla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 3 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Ale to jest z benzyniaka. Jakoś inny jest wydech do diesla? Poza tym co widać (końcówki) różnice dotyczą konstrukcji wewnętrznej samego tłumika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Ale to jest z benzyniaka. Jakoś inny jest wydech do diesla? Poza tym co widać (końcówki) różnice dotyczą konstrukcji wewnętrznej samego tłumika. Pomijając końcówki to właśnie o tej konstrukcji wew. myślałem. Czyli raczej nie powonno się zakładać wydechu z PB do ON... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 3 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Ale to jest z benzyniaka. Jakoś inny jest wydech do diesla? Poza tym co widać (końcówki) różnice dotyczą konstrukcji wewnętrznej samego tłumika. Pomijając końcówki to właśnie o tej konstrukcji wew. myślałem. Czyli raczej nie powonno się zakładać wydechu z PB do ON... Niestety na to pytanie nie umiem odpowiedzieć - tutaj już wiedzą musiałby wykazać się ekspert od spalin Mimo wszystko - mamy kilka przypadków, gdzie chłopaki zakładali do TDI wydech od PB bo akurat taki się trafił. Minęło już trochę czasu i nikt nie zgłaszał problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Ale to jest z benzyniaka. Jakoś inny jest wydech do diesla? Poza tym co widać (końcówki) różnice dotyczą konstrukcji wewnętrznej samego tłumika. Pomijając końcówki to właśnie o tej konstrukcji wew. myślałem. Czyli raczej nie powonno się zakładać wydechu z PB do ON... Niestety na to pytanie nie umiem odpowiedzieć - tutaj już wiedzą musiałby wykazać się ekspert od spalin Mimo wszystko - mamy kilka przypadków, gdzie chłopaki zakładali do TDI wydech od PB bo akurat taki się trafił. Minęło już trochę czasu i nikt nie zgłaszał problemów. Daje do myślenia... Może podjadę dziś do jakiegoś "eksperta" i popytam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 wiem że pare aut u nas jeżdzi na takich zestawach dlatego wkleiłem może się przyda a i roboty mniej :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 wiem że pare aut u nas jeżdzi na takich zestawach dlatego wkleiłem może się przyda a i roboty mniej :gwizdanie: No właśnie. Bez przeróbek tak jak w wypadku wydechu z 3.0TDI Q... A kto u Nas jeżdzi na wydechu z PB w TDI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek 4 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Flyer jezdzi na wydechu tdi w Pb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Flyer jezdzi na wydechu tdi w Pb Jeszcze pytanie dotyczące osłony termicznej, uchwytu prawego tłumika. Czy nry części, które podał Bart-S podejdą do B7? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 wrclaguna gdzieś pisał że ma wydech od PB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 3 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Flyer jezdzi na wydechu tdi w Pb Jeszcze pytanie dotyczące osłony termicznej, uchwytu prawego tłumika. Czy nry części, które podał Bart-S podejdą do B7? Dziś mam zajęty wieczór - jutro wszystko posprawdzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Flyer jezdzi na wydechu tdi w Pb Jeszcze pytanie dotyczące osłony termicznej, uchwytu prawego tłumika. Czy nry części, które podał Bart-S podejdą do B7? Dziś mam zajęty wieczór - jutro wszystko posprawdzam Zawsze można na Ciebie liczyć Bart-S! Będę wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide 8 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 nr oslon termicznych do b7 8E0804172G -oslona termiczna tlumika koncowego strona prawa 8E0804171L -oslona termiczna tlumika koncowego strona lewa mozna dodac ze oslona nad tlumik prawy to raczej kosmetyka Ja od 2 lat jezdze bez tej oslony i nie ma sladu przypalen nadpalen czy czegos podobnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 nr oslon termicznych do b7 8E0804172G -oslona termiczna tlumika koncowego strona prawa 8E0804171L -oslona termiczna tlumika koncowego strona lewa mozna dodac ze oslona nad tlumik prawy to raczej kosmetyka Ja od 2 lat jezdze bez tej oslony i nie ma sladu przypalen nadpalen czy czegos podobnego Potwierdzam - numer jest ten sam dla B6/B7. Co do słuszności instalacji tej części - dla jednego kosmetyka, dla drugiego profilaktyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Dzięki Panowie. Ja chyba jednak się zdecyduję (jak już będę działał) na zamontowanie osłon. A czy osłona baku jest też ta sama co w B6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się