Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Canów na pewno nigdzie nie znajdziesz w swojej wiązce, więc nawet się nimi nie przejmuj. Coś tam jeszcze widziałem, czego nie znajdziesz u siebie w wiązce, bodajże drugi sygnał rezerwy od OBD, zbyt wysokie ciśnienie oleju - tyle z pamięci czego nie znajdziesz w przedlifcie, po prostu zostawiasz te piny w liczniku wolne, bo nie masz do czego tego poprowadzić :wink: jeśli chodzi o CANy, to większość masz w zielonej wtyczce, bodajże od 18 aż gdzieś do 24 masz praktycznie same CANy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Immo masz poza licznikiem, bo masz go w ECU, więc na to masz wyjebane, jedynie musisz wylutować diodę ze swojego licznika, bo Ci będzie migać i ciśnienie podnosić. Które CANy chcesz wykorzystać do radia i do jakiego radia chcesz te CANy wykorzystać? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z immo nic nie robisz. On siedzi w ECU, nie ruszasz go. A co do komunikacji radia z FISem, bo pewnie o to Ci chodzi, no to zależy od rocznika navi, czy jest po CANie, czy jeszcze na DATA ENA CLOCK. Jest opcja, że będziesz potrzebował tunera TMC, jakby co, to mi leży i zalega, bo ja miałem licznik i RNS-D z A6 na CANie, teraz RNS-E, no to wiadomo - CAN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radio mam chyba z 2000 albo z 2001 r napewno can siedzi czyli jak wszystko podlącze to bedzie smigac auto normalnie nie bedzie się pluł o coś po przecież imo jest w liczniku coś czytałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie! sprawa wygląda tak :

- rocznik 1998 (bez fisa)

- na tarczy zegara cyfry

coś około tego (fotka zapożyczona, upss) __________

licznik_audi_a4_1998r_640x480.jpg

więc mam pytanie,

- czy warto się zabierać za wymianę na pełnego fis-a?

Przeczytałem połowę tego wątku i wygląda na to,że mogą być problemy... (swoją drogą szkoda,że ktoś nie zebrał tego tematu do kupy i wszystko fajnie poukładał)

- czy wybrać opcję jakiegoś rezanka na inplant....

np:

image.jpg

wiem,wiem ,że posypią się głosy do tej ost. propozycji ,kicz, wiocha ect... ale jeśli rocznik 98, cyfry na zegarze to jak mówią "nie w tym temacie" chodzi o skalę trudności, co w zamian? jest jakaś inna alternatywa?

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz bez problemu zmienić, jeżeli chcesz mniejsze zło to bierz fis z analogowym zegarkiem to chyba mniej roboty niż z montażem tego uniwersalnego komputera który pokazałeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z cyfrowym zegarkiem trzeba przekładać piny w zielonej i niebieskiej wtyczce. Co do immo no to niestety ale trzeba odczytać pin z licznika i zakodować na nowo kluczyki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ja dobrze rozumiem, mając na podmiankę licznik z fis bez zegara cyfrowego wystarczy podpiąć kostki do "nowego" licznika sczytać pin immo, zakodować na nowo kluczyki i to tyle? wszystko zadziała?

to chyba zbyt proste i piękne,żeby było prawdziwe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No az tak proste to to nie jest... jeszcze manetka kabelki do manetki, sygnal spalania itp ale to w sumie latwe i do ogarniecia bez problemu :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanko odnośnie licznika i kodowania a chodzi o to że podziałka prędkościomierza w milach jest troche przesunięta względem europejczyka i czy jak przekoduje licznik z mil na kilometry to licznik nie bedzie przekłamywał bo zastanawiam się nad zmianą tarcz i znalazłem na allegro ogłoszenie i tam na środku prędkościomierza jest 130km/h a w starum liczniku mam 100km/h w tym miejscu oba są skalowane do 260km/h

6_107.jpg

<br /><br />

mxcp.jpg

a to zdjęcia poglądowe

<br /><br />

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misiek547 zostaje jeszcze zmiana wsadu na eu

piter1114 nie zadziala to wszystko co masz do podpiecia w kostce czerwonej 20 pinowej - srodkowej, reszta bedzie banglac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak nie zmienie wsadu na eu

To będzie przekłamywać, chyba że kupisz na allegro zamienniki tarcz które mają w połowie 130 tylko ciekawe jak jest z ich jakością wykonania

---------- Post dopisany at 19:32 ---------- Poprzedni post napisany at 19:30 ----------

OK,więc co zadziała a co nie po podłączeniu licznika z fisem i podpięciu starych kostek? co, że tak powiem można "odłożyć" na później (np.temp.oleju...?)

Zadziała wszytko co jest w liczniku bez fisu oprócz temp zewnętrznej bo też trzeba ją podłączyć osobno, dochodzi jeszcze spalanie, manetka, czujnik temp oleju i ewentualnie czujnik poziomu płynu do spryskiwaczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsad pewnie trzeba wgrywac programatorem? A co do jakosci to nie wiem ale jeden kolo kolomnie robi takie tarcze i zajade zobaczyc jak to wygląda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie trzeba programatorem, ja u siebie wgrywałem VAG Tacho 2.5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...