Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

moze ktos taki wsad posiada ? z zagladajacych tutaj ?

---------- Post dopisany at 16:05 ---------- Poprzedni post napisany at 16:04 ----------

a pamiec idzie wymienic czy licznik juz do du... wtedy ?

bardzo łatwo jest uszkodzić wsad licznika.. można uwalić całą pamięć, wgrywając nieodpowiedni wsad..:whistling:

parę wsadów mam, ale trzeba by było najpierw ustalić czy ewentualnie by pasowaly do Twojego licznika.

nie tego uwalonego mu nie podeślę - dowcipnisie :grin:

---------- Post dopisany at 16:07 ---------- Poprzedni post napisany at 16:05 ----------

co potrzebujesz zeby sprawdzic czy beda twoje wsady pasowaly ?

i jaka tam jest pamiec bo nie wiem czy bede mial czym ja odczytac ?

teoretycznie jak uwalisz pamięć, można licznik zreanimować, poprzez wylutowanie starej pamięci i wlutowanie nowej oraz odpowiednie programowanie,

teoretycznie, bo na moim przykładzie widać, że Grześ walczy z moim licznikiem, nową pamięc wlutował, programuje i licznik nie wstaje, ale ja jestem ewenemetnem :grin:

podaj nr licznika jaki masz.

Ja mam anglika nr 8D0 920 980

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, może dzisiaj uda mi się trzasnąć nockę z wsadami i kminieniem nad nimi. Jak ktoś coś ma, jakiekolwiek wsady, proszę o przesłanie ich na [email protected] te, co już wysyłaliście na pewno też będę analizował, jeśli macie coś nowego - dorzucać z przebiegiem i pinem, jeśli są znane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze ktos taki wsad posiada ? z zagladajacych tutaj ?

---------- Post dopisany at 16:05 ---------- Poprzedni post napisany at 16:04 ----------

a pamiec idzie wymienic czy licznik juz do du... wtedy ?

bardzo łatwo jest uszkodzić wsad licznika.. można uwalić całą pamięć, wgrywając nieodpowiedni wsad..:whistling:

parę wsadów mam, ale trzeba by było najpierw ustalić czy ewentualnie by pasowaly do Twojego licznika.

nie tego uwalonego mu nie podeślę - dowcipnisie :grin:

---------- Post dopisany at 16:07 ---------- Poprzedni post napisany at 16:05 ----------

co potrzebujesz zeby sprawdzic czy beda twoje wsady pasowaly ?

i jaka tam jest pamiec bo nie wiem czy bede mial czym ja odczytac ?

jaki masz numer licznika zaczyna się 8d0 to z a4 czy 4d0 to z a6 podaj cały numer

---------- Post dopisany at 18:25 ---------- Poprzedni post napisany at 18:22 ----------

moze ktos taki wsad posiada ? z zagladajacych tutaj ?

---------- Post dopisany at 16:05 ---------- Poprzedni post napisany at 16:04 ----------

a pamiec idzie wymienic czy licznik juz do du... wtedy ?

bardzo łatwo jest uszkodzić wsad licznika.. można uwalić całą pamięć, wgrywając nieodpowiedni wsad..:whistling:

parę wsadów mam, ale trzeba by było najpierw ustalić czy ewentualnie by pasowaly do Twojego licznika.

nie tego uwalonego mu nie podeślę - dowcipnisie :grin:

---------- Post dopisany at 16:07 ---------- Poprzedni post napisany at 16:05 ----------

co potrzebujesz zeby sprawdzic czy beda twoje wsady pasowaly ?

i jaka tam jest pamiec bo nie wiem czy bede mial czym ja odczytac ?

teoretycznie jak uwalisz pamięć, można licznik zreanimować, poprzez wylutowanie starej pamięci i wlutowanie nowej oraz odpowiednie programowanie,

teoretycznie, bo na moim przykładzie widać, że Grześ walczy z moim licznikiem, nową pamięc wlutował, programuje i licznik nie wstaje, ale ja jestem ewenemetnem :grin:

podaj nr licznika jaki masz.

Ja mam anglika nr 8D0 920 980

mam taki co powinien pasować

---------- Post dopisany at 18:29 ---------- Poprzedni post napisany at 18:25 ----------

Kaju a jak tam z tym podświetleniem licznika ogarniałeś już coś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szyba daj instrukcje krok po kroku jak zmienić w luczniku z mil na km bo chce zobaczyć w jaegerze swoim co się stanie i czy zmieni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze ktos taki wsad posiada ? z zagladajacych tutaj ?

---------- Post dopisany at 16:05 ---------- Poprzedni post napisany at 16:04 ----------

a pamiec idzie wymienic czy licznik juz do du... wtedy ?

bardzo łatwo jest uszkodzić wsad licznika.. można uwalić całą pamięć, wgrywając nieodpowiedni wsad..:whistling:

parę wsadów mam, ale trzeba by było najpierw ustalić czy ewentualnie by pasowaly do Twojego licznika.

nie tego uwalonego mu nie podeślę - dowcipnisie :grin:

---------- Post dopisany at 16:07 ---------- Poprzedni post napisany at 16:05 ----------

co potrzebujesz zeby sprawdzic czy beda twoje wsady pasowaly ?

i jaka tam jest pamiec bo nie wiem czy bede mial czym ja odczytac ?

jaki masz numer licznika zaczyna się 8d0 to z a4 czy 4d0 to z a6 podaj cały numer

---------- Post dopisany at 18:25 ---------- Poprzedni post napisany at 18:22 ----------

moze ktos taki wsad posiada ? z zagladajacych tutaj ?

---------- Post dopisany at 16:05 ---------- Poprzedni post napisany at 16:04 ----------

a pamiec idzie wymienic czy licznik juz do du... wtedy ?

bardzo łatwo jest uszkodzić wsad licznika.. można uwalić całą pamięć, wgrywając nieodpowiedni wsad..:whistling:

parę wsadów mam, ale trzeba by było najpierw ustalić czy ewentualnie by pasowaly do Twojego licznika.

nie tego uwalonego mu nie podeślę - dowcipnisie :grin:

---------- Post dopisany at 16:07 ---------- Poprzedni post napisany at 16:05 ----------

co potrzebujesz zeby sprawdzic czy beda twoje wsady pasowaly ?

i jaka tam jest pamiec bo nie wiem czy bede mial czym ja odczytac ?

teoretycznie jak uwalisz pamięć, można licznik zreanimować, poprzez wylutowanie starej pamięci i wlutowanie nowej oraz odpowiednie programowanie,

teoretycznie, bo na moim przykładzie widać, że Grześ walczy z moim licznikiem, nową pamięc wlutował, programuje i licznik nie wstaje, ale ja jestem ewenemetnem :grin:

podaj nr licznika jaki masz.

Ja mam anglika nr 8D0 920 980

mam taki co powinien pasować

---------- Post dopisany at 18:29 ---------- Poprzedni post napisany at 18:25 ----------

Kaju a jak tam z tym podświetleniem licznika ogarniałeś już coś

teraz nie wiem czy masz taki wsad do mnie czy do kogos innego :kwasny:

zrobilem kodowanie u siebie i mam juz w Km przebieg ale predkosc liczy wg starej tarczy a nie tej z europy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo prędkościomierza nie zmienicie kodowaniem, to siedzi w hexie wszystko. misiek to zmieniał u siebie z angola na europe robił edycje wsadu, tam nawet jest możliwość zrobienia wykresu jak widziałem. Miałem dzisiaj siedzieć w aucie i grzebać, ale przekładam to na jutro, bo się h*jowo czuje i wskakuje zaraz pod kołdrę, żeby jutro móc podziałać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo prędkościomierza nie zmienicie kodowaniem, to siedzi w hexie wszystko. misiek to zmieniał u siebie z angola na europe robił edycje wsadu, tam nawet jest możliwość zrobienia wykresu jak widziałem. Miałem dzisiaj siedzieć w aucie i grzebać, ale przekładam to na jutro, bo się h*jowo czuje i wskakuje zaraz pod kołdrę, żeby jutro móc podziałać.

a to zrobisz takie cos w mapie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szyba daj instrukcje krok po kroku jak zmienić w luczniku z mil na km bo chce zobaczyć w jaegerze swoim co się stanie i czy zmieni

Po podłączeniu się do licznika w polu "soft coding" VAG'a pojawia się jego numer w postaci : AABCD

gdzie :

AA to liczba oznaczająca (aktywująca) dodatkowe wyposażenie i tak :

00 - brak dodatkowego wyposażenia

01 - aktywny wskaźnik zużytych okładzin (dla Autocheck'a)

02 - aktywna kontrolka ostrzegająca o niezapiętych pasach bezp.

04 - aktywny system ostrzegający o niskim poziome płynu spryskiwacza

16 – nawigacja.

B - liczba oznaczająca język (kraj)

0 - Niemiecki

1 - Europa (angielski)

2 - USA (angielski - licznik w milach)

3 - Kanada

4 - Wielka brytania

5 - Japonia

6 - Arabia saudyjska

7 - Australia

C - liczba oznaczająca liczbę cylindrów (4,5,6,8)

D - wersja silnika

0 - TDI

2 - benzyna

czyli wejdź w 17 - wskaźniki, log in chyba, potem zobacz jakie kodowanie odczyta, np. 00440 - czyli diesel angielski, cyfrę B, czyli 3 cyfrę od lewej strony zmień na 0 - czyli żołnierze z Ingolstadt, albo 1 - czyli reszta Europy :wink:

ot cala filozofia, powinno się zmienić z mil na kilometry... :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A temperature oleju na tym nowym zegarze mi bedzie pokazywalo jak na starym milalem ?

"nowy" "stary" ? masz sensor w misce? :naughty:

jak masz to będzie pokazywało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A temperature oleju na tym nowym zegarze mi bedzie pokazywalo jak na starym milalem ?

"nowy" "stary" ? masz sensor w misce? :naughty:

jak masz to będzie pokazywało.

a w tym co mialem pokazywalo temp oleju a nie mam czujnika w misce

---------- Post dopisany at 20:19 ---------- Poprzedni post napisany at 20:12 ----------

nie wiem jakim cudem teraz nie pokazuje :kwasny:

wyswietla mi sie na wyswietlaczu symbol olejarki i napis sensor ale to od poziomu a nie od temperatury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze ktos taki wsad posiada ? z zagladajacych tutaj ?

---------- Post dopisany at 16:05 ---------- Poprzedni post napisany at 16:04 ----------

a pamiec idzie wymienic czy licznik juz do du... wtedy ?

bardzo łatwo jest uszkodzić wsad licznika.. można uwalić całą pamięć, wgrywając nieodpowiedni wsad..:whistling:

parę wsadów mam, ale trzeba by było najpierw ustalić czy ewentualnie by pasowaly do Twojego licznika.

nie tego uwalonego mu nie podeślę - dowcipnisie :grin:

---------- Post dopisany at 16:07 ---------- Poprzedni post napisany at 16:05 ----------

co potrzebujesz zeby sprawdzic czy beda twoje wsady pasowaly ?

i jaka tam jest pamiec bo nie wiem czy bede mial czym ja odczytac ?

jaki masz numer licznika zaczyna się 8d0 to z a4 czy 4d0 to z a6 podaj cały numer

---------- Post dopisany at 18:25 ---------- Poprzedni post napisany at 18:22 ----------

moze ktos taki wsad posiada ? z zagladajacych tutaj ?

---------- Post dopisany at 16:05 ---------- Poprzedni post napisany at 16:04 ----------

a pamiec idzie wymienic czy licznik juz do du... wtedy ?

bardzo łatwo jest uszkodzić wsad licznika.. można uwalić całą pamięć, wgrywając nieodpowiedni wsad..:whistling:

parę wsadów mam, ale trzeba by było najpierw ustalić czy ewentualnie by pasowaly do Twojego licznika.

nie tego uwalonego mu nie podeślę - dowcipnisie :grin:

---------- Post dopisany at 16:07 ---------- Poprzedni post napisany at 16:05 ----------

co potrzebujesz zeby sprawdzic czy beda twoje wsady pasowaly ?

i jaka tam jest pamiec bo nie wiem czy bede mial czym ja odczytac ?

teoretycznie jak uwalisz pamięć, można licznik zreanimować, poprzez wylutowanie starej pamięci i wlutowanie nowej oraz odpowiednie programowanie,

teoretycznie, bo na moim przykładzie widać, że Grześ walczy z moim licznikiem, nową pamięc wlutował, programuje i licznik nie wstaje, ale ja jestem ewenemetnem :grin:

podaj nr licznika jaki masz.

Ja mam anglika nr 8D0 920 980

mam taki co powinien pasować

---------- Post dopisany at 18:29 ---------- Poprzedni post napisany at 18:25 ----------

Kaju a jak tam z tym podświetleniem licznika ogarniałeś już coś

teraz nie wiem czy masz taki wsad do mnie czy do kogos innego :kwasny:

zrobilem kodowanie u siebie i mam juz w Km przebieg ale predkosc liczy wg starej tarczy a nie tej z europy

Tak mam wsad do disla europa jak co daj maila na pw podesle ci

Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A temperature oleju na tym nowym zegarze mi bedzie pokazywalo jak na starym milalem ?

"nowy" "stary" ? masz sensor w misce? :naughty:

jak masz to będzie pokazywało.

a w tym co mialem pokazywalo temp oleju a nie mam czujnika w misce

---------- Post dopisany at 20:19 ---------- Poprzedni post napisany at 20:12 ----------

nie wiem jakim cudem teraz nie pokazuje :kwasny:

wyswietla mi sie na wyswietlaczu symbol olejarki i napis sensor ale to od poziomu a nie od temperatury

sensor ma poziom i temperature... :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A temperature oleju na tym nowym zegarze mi bedzie pokazywalo jak na starym milalem ?

"nowy" "stary" ? masz sensor w misce? :naughty:

jak masz to będzie pokazywało.

a w tym co mialem pokazywalo temp oleju a nie mam czujnika w misce

---------- Post dopisany at 20:19 ---------- Poprzedni post napisany at 20:12 ----------

nie wiem jakim cudem teraz nie pokazuje :kwasny:

wyswietla mi sie na wyswietlaczu symbol olejarki i napis sensor ale to od poziomu a nie od temperatury

sensor ma poziom i temperature... :whistling:

ahaaaaa. czyli ani olejarka nie zniknie z wyswietlacza ani nie drygnie wskazówka od oleju :shock3:

---------- Post dopisany at 20:35 ---------- Poprzedni post napisany at 20:31 ----------

ktos wspominal cos o emulatorze ?

drogie takie cos ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cwiara... ekhm...

nie zebym sie wtrącał..

jak masz ustawioną pamiec w progu - 8 czy 16 bit?

moze tu jest pies pogrzebany...

[chodzi mi o organizacje pamieci - pin szósty]

pzdr.

assist

Więc tak sprawdziłem i na progu na pinie 6 jest jest napięcie 5V czyli prog jest na 16bit. W liczniku na pinie 6 też jest napięcie 5V czyli pamięć w zegarach też ustawiona na 16bit. Może ja mam pamięć tylko na 8 bit bez możliwości zmiany organizacji a takie też były.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...