Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

My sa blizniaki i jak sie jednego wkur** to dwie bomby leca wiec chlopaki uwazac, moi rodzice zaakceptowali Grzesia jako ziecia wiec Wy tez musicie :grin::grin::grin::grin:

uuu toz qwa weselicho bedzie z tydzien trwalo jak sie wszystkie ochlej mordy zjada :grin::banan::kox::naughty::whistling::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No ba a nasza panna mloda milczy taka niesmiala :polew::polew:

Chyba z h*ja spadłeś, ja świadkiem moge być! :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie mozna znalezc rozpiske kolorow kabli idacych do wtyczek licznika?? jest w ogole szansa gdzies to znalezc?

---------- Post dopisany at 09:47 ---------- Poprzedni post napisany at 09:44 ----------

spotkal sie ktos kiedys z czyms takim po wyciagnieciu licznika znalazlem obok wtyczki zarowke podlaczona do kabli idacych z wiazki kostki zoltej... zas w kostce zoltej 2piny byly puste.. ma ktos pomysl po co ta zarowka zostala tam podlaczona??

---------- Post dopisany at 10:34 ---------- Poprzedni post napisany at 09:47 ----------

brak pinow w zoltej kostce nr 12 i 23

---------- Post dopisany at 10:43 ---------- Poprzedni post napisany at 10:34 ----------

i przez to to podswietlenie swieci caly czas?

---------- Post dopisany at 20:16 ---------- Poprzedni post napisany at 20:14 ----------

no to pieknie :facepalm:

Tak. Popizgałeś kabelkologię i to zdrowo, tyle Ci powiem. Licznik poliftowy takie błędy może złapać, jakie opisałeś, czyli ABS (trzeba zrobić pewien cfancyk, żeby to miało ręce i nogi), dioda IMMO miga non stop i poduszka ma prawo żarzyć, bo jest dioda, a w przedliftach żaróweczka. Ale to w przypadku liczników poliftowych... A u Ciebie jak takie coś się dzieje, to bardzo chętnie siadłbym przy kracie piwa na dwa dni przy tym aucie, żeby wszystko zrobić jak trzeba :whistling:

dzisiaj podlaczylem stary licznik czyli wszystko na odwrot wg rozpiski i wszystko dziala normalnie.... wiec moze cos z licznikiem jest nie tak.. sprobuje podlaczyc sam prad i mase a pozniej po kolei z kablami pojade i po kazdym bede sprawdzal moze cos sie uda z tym zrobic

---------- Post dopisany at 10:55 ---------- Poprzedni post napisany at 10:43 ----------

jeszcze jedno pytanie czemu w starych kostkach sa 2 wejscia na poduszke a w nowych jedno??? prawdopodobnie temu mi sie poduszka drze:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też tych pinów nie było a wszystko chodzi ładnie piknie a ten pin 23 masz na osobnym kablu świece żarowe

---------- Post dopisany at 12:16 ---------- Poprzedni post napisany at 12:13 ----------

poduszka ci będzie świecić lub też żarzyć bo jest inne napięcie, a i jeszcze kontrolka immo też będzie migać :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po podlaczzeniu masy na piny 9 i 24 i stalego plusa na 23 to caly czas mi swieci podswietlenie zegara oleju i woltomierza...co jest nie tak? cos w liczniku?

---------- Post dopisany at 13:06 ---------- Poprzedni post napisany at 13:05 ----------

to jak poduszke zrobic?

---------- Post dopisany at 13:18 ---------- Poprzedni post napisany at 13:06 ----------

znalazlem zwarcie za fisem z tylu licznika po prawej stronie jest jakis pin ktos do tego przylutowalem ramke od fisa i to robilo zwarcie:facepalm:

---------- Post dopisany at 13:18 ---------- Poprzedni post napisany at 13:18 ----------

co trzeba zrobic zeby poduszka dzialala normalnie?

---------- Post dopisany at 16:41 ---------- Poprzedni post napisany at 13:18 ----------

fis podlaczony mam tylko problem z poduszka i z niedzialajacym wskaznikiem temp plynu chlodzacego kabel mam podlaczony a wskaznik dalej nie dziala:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz odciac pin od pinoutu do poduchy i zrobic poduche na zarowce bo zapewne Ci mruga dioda airbaga..

Robiles test zegarow? Na tescie dziala? Moze piny pomyliles? A nie wyrzuca ostrzezenia o niskim poziomie cieczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyrzuca ostrzezenie piny sprawdzalem miernikiem od wtyczki czujnika do wtyczki licznika i niby sie zgadza:kwasny: mam podpiete do niebieskiej kostki pin 8 i 22 airbag po przekreceniu kluczyka gasnie i za chwile sie zaswieca i juz swieci caly czas

---------- Post dopisany at 18:10 ---------- Poprzedni post napisany at 18:06 ----------

naladuje kompa i zrobie test zegarow moze cos z licznikiem nie tak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyrzuca ostrzezenie piny sprawdzalem miernikiem od wtyczki czujnika do wtyczki licznika i niby sie zgadza:kwasny: mam podpiete do niebieskiej kostki pin 8 i 22 airbag po przekreceniu kluczyka gasnie i za chwile sie zaswieca i juz swieci caly czas

---------- Post dopisany at 18:10 ---------- Poprzedni post napisany at 18:06 ----------

naladuje kompa i zrobie test zegarow moze cos z licznikiem nie tak...

co do temp plynu, musisz wymienić zbiorniczek na poliftowy i zniknie ostrzeżenie i temp zacznie działać :decayed:

co do baga zobacz jakie błędy są..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo zrób zwarcie we wtyczce, wtedy nie będzie wyświetlało. Ale jak Ci na prawdę gdzieś ten płyn ujdzie, to tłok przez komin Ci zajrzy do kabiny i zaśpiewa "Anielski orszak niech mą duszę niesie", także lepiej wymień zbiorniczek, żeby było tip-top.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tłok przez komin Ci zajrzy do kabiny i zaśpiewa "Anielski orszak niech mą duszę niesie"

:polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karol do spania :D

Retro, retro RETRROOOOO!!!! :banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu zbiorniczek wymienic?? sygnal idzie od czujnika a czujnik jest na wezu... nie ogarniam...

---------- Post dopisany at 05:39 ---------- Poprzedni post napisany at 05:37 ----------

czym sie roznia zbiorniczek cieczy chlodzacej z przed liftu a po lifcie? mam jeszcze a6 w domu to zaobacze jak tam ten zbiorniczek wyglada ale wydaje mi sie ze jest to samo...

---------- Post dopisany at 05:40 ---------- Poprzedni post napisany at 05:39 ----------

zbiorniczek spryskiwaczy trzeba wymienic to fakt ale cieczy??:shock3:

---------- Post dopisany at 06:24 ---------- Poprzedni post napisany at 05:40 ----------

a w zbiorniczku jest czujnik czy tylko na wezu? bo mam do wtyczki podlaczona 2 kable z czujnika na wezu... a nie pomyslalem o zbiorniczku moze tu jest problem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karolowi chodziło o zbiorniczek bo w przed liftach jest inny czujnik w zbiorniczku. Ale jednej rzeczy nie rozumiem temperatury płynu chłodzącego powinna ci chodzić nawet jak nie wymienisz zbiorniczka. Wymienia się zbiorniczek po to aby ci fis nie wyświetlał że masz mało płynu chłodzącego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karolowi chodziło o zbiorniczek bo w przed liftach jest inny czujnik w zbiorniczku. Ale jednej rzeczy nie rozumiem temperatury płynu chłodzącego powinna ci chodzić nawet jak nie wymienisz zbiorniczka. Wymienia się zbiorniczek po to aby ci fis nie wyświetlał że masz mało płynu chłodzącego.

Tez juz o tym myslalem, ale moze to ma jakis wplyw na temperature cieczy..

albo kolega cos w kabelkologii namieszal, przeciez sa takie ładne rozpiski, posiklowales sie nimi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozpiska na forum jest idealna u mnie wszystko śmiga temperatura cieczy też na zbiorniczku przedliftowym :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robilem z ropiska nawet miernikiem sprawdzilem czy to te 2 kable z tego czujnika ida i sie zgadzaja chyba ze jeszcze jakis kabel za to odpowiada...hmmm

---------- Post dopisany at 10:11 ---------- Poprzedni post napisany at 10:09 ----------

to moze jednak musi byc jeden kabel z czujnika na wezu a jeden ze zbiorniczka... :dontknow:

---------- Post dopisany at 10:35 ---------- Poprzedni post napisany at 10:11 ----------

majstry zrobilem test licznika wszystko dziala... na poduszce bledow nie ma a ta dalej se bezczelnie swieci:facepalm: mam tylko jeden blad odnosnie tego czujnika Czujnik temp. cieczy chłodzącej G62 przerwa lub zwarcie do plusa - Błąd sporadyczny

---------- Post dopisany at 10:43 ---------- Poprzedni post napisany at 10:35 ----------

moze ma ktos schemat podlaczenia tego czujnika ? gdzie takiego szukac?

---------- Post dopisany at 10:44 ---------- Poprzedni post napisany at 10:43 ----------

w ktorym miejscu miales ten kabel od swiec? do czego byl podlaczony?

u mnie też tych pinów nie było a wszystko chodzi ładnie piknie a ten pin 23 masz na osobnym kablu świece żarowe

---------- Post dopisany at 12:16 ---------- Poprzedni post napisany at 12:13 ----------

poduszka ci będzie świecić lub też żarzyć bo jest inne napięcie, a i jeszcze kontrolka immo też będzie migać :decayed:

---------- Post dopisany at 10:51 ---------- Poprzedni post napisany at 10:44 ----------

co do rozpiski to wg rozpiski kierunek prawy idzie do kostki zielonej na pin 7 a u mnie jest on na niebieskiej na pinie 2

---------- Post dopisany at 10:56 ---------- Poprzedni post napisany at 10:51 ----------

tak w ogole to ktory kabel z czujnika na wezu ma isc pod pin? sprawdzal to ktos?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...