Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

trzeba wylutować z licznika poliftowego silniczek od temp. oleju i wlutować na płytke licznika silniczek z przedlifta:)

o stary wole miske wymienic :polew:

tak naprawde przelutowanie tego silniczka jest szybsze i na pewno tańsze, trzeba tylko dorwać taki silnik z przedlifta.

no dobra tansze moze ok ale wez szukaj licznika etc dopasowuj lutuj itd, przez przypadek uszkodz sciezke i d*pa... poza tym silniczki przedliftowe nie sa lutowane ile mocowane na sruby w plytce..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

janjazda jaki Ty madry czlowiek :)

mam silniczek przedliftowy z a6 :decayed:

i racja ze szybciej wylutowac silniczek niz wymieniac miske ( miska w a6 jakies 5 godzin roboty z czyszczeniem smoka - przynajmniej w 1.8T)

pamiec eprom lutowalem to i silniczek dam rade :)

---------- Post dopisany at 21:47 ---------- Poprzedni post napisany at 21:44 ----------

Tyle ze problem temp oleju to polowa problemu... mam czesto gesto wysw blad olej mininimum - mniej wiecej co 100km mimo ze oleju na bagnecie full :facepalm:

---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 21:47 ----------

zanim zaczne lutowac silniczki przywroce do zycia moj drugi licznik z poliftowej a6 - musze programator epromu kupic

i te zasilanie nowe wrzuce do czujnika :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

janjazda jaki Ty madry czlowiek :)

mam silniczek przedliftowy z a6 :decayed:

i racja ze szybciej wylutowac silniczek niz wymieniac miske ( miska w a6 jakies 5 godzin roboty z czyszczeniem smoka - przynajmniej w 1.8T)

pamiec eprom lutowalem to i silniczek dam rade :)

---------- Post dopisany at 21:47 ---------- Poprzedni post napisany at 21:44 ----------

Tyle ze problem temp oleju to polowa problemu... mam czesto gesto wysw blad olej mininimum - mniej wiecej co 100km mimo ze oleju na bagnecie full :facepalm:

---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 21:47 ----------

zanim zaczne lutowac silniczki przywroce do zycia moj drugi licznik z poliftowej a6 - musze programator epromu kupic

i te zasilanie nowe wrzuce do czujnika :facepalm:

daj znać co Ci z tego wyjdzie.. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się nie wydaje żeby przełożenie silniczka pomogło ale spróbować można gorzej działać nie będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

janjazda jaki Ty madry czlowiek :)

:grin:

Tyle ze problem temp oleju to polowa problemu... mam czesto gesto wysw blad olej mininimum - mniej wiecej co 100km mimo ze oleju na bagnecie full :facepalm:

no niestety tego przewalutowanie nie załatwi,

u mnie ostatnio o dziwo komunikat o niskim stanie oleju się nie pojawia:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się nie wydaje żeby przełożenie silniczka pomogło ale spróbować można gorzej działać nie będzie

pomoze... dajesz czujnik zwykly 1 pinowy w podstawe filtra... czujnika w misce nie ruszasz tylko wlutowujesz przedliftowy silniczek w licznik i nozke sygnalu nie przylutowujesz do licznika tylko dajesz na nia sygnal z tego zwyklego czujnika w podstawe filtra i bangla ;)

U mnie komunikat o niskim stanie sie pojawil ale ze 150 km temu chociaz czesto sprawdzam bo przeszedlem z 10w40 polsyntetyk na 5w40 syntetyk motula

tyle ze tez i kilometry leca po miescie a w wiekszosci na krotkich odcinkach silnik nie dogrzany

chociaz latalem na pelnych obciazeniach piatek-niedziela ( Q rzadzi :naughty:) i wszystko lokej bylo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no chyba że tak zrobisz to faktycznie. Ale wydaje mi się że to samo można zrobic z silnikiek ktory siedzi w polifcie chuba ze jest na mniejsze napięcie? Bo raczej zasada działania tych silniczków jest taka sama

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie nie wiem jaka jest roznica ale kukne bo mam i przed i poliftowy

ostatnio ogarnialem to caly karton mam tych klamotow licznikowych :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam potrzebuje pomocy przy doborze licznika z pełnym fisem do AUDI A4 B5 1.9 TDI AJM teraz posiadam takii licznik Licznik Audi A4 B5 1.9 TDI 115km Jaeger 8D0920900R (2865700321) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. i chciałbym go zmienić na pełen fis więc co mam kupić? Czy ktos bym mógł pomóc w doborze tego wszystkiego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno masz Jaeger?

---------- Post dopisany at 14:13 ---------- Poprzedni post napisany at 14:02 ----------

właściwie to nie ma znaczenia jaki masz, musisz kupić licznik z pełnym FIS'em, z białym podświetleniem i cyfrowym zegarkiem, a no i do tego oczywiście manetka do sterowania FISem Ci się przyda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema

licznik 1/2 FIS VDO pytanko : czujnik poziomu plynu do spryskiwaczy i brems light które to piny.

Mase do tych pinów z którego pinu moge wziąść??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BREMS LICHT pin 14 płyn od sprysków pin 15. Masę najlepiej pociągnij do budy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki kolor wtyczki?? przerabiam 98 zegarek analagowy na 1/2 fis 2000 rok. Czujnik spalonych żarówek tez nieznalazłem. 14 check mam analogicznie w kostce 98 i 2000 rok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To 1/2 fis wyświetla Brema i poziom płynu do spryskiwaczy ?

u mnie nie wyświetlał tych komunikatów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze pełen fis plus manetka a duzo roboty by było przy tym u mnie czy nie trzeba nic tam sie bawić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze pełen fis plus manetka a duzo roboty by było przy tym u mnie czy nie trzeba nic tam sie bawić??

Zabawa z przekładaniem pinów we wtyczkach, ogarnięcie immo, dopisanie kluczyków, dołożenie wtyczki do FISa, manetki (a do tego trzeba ściągać kierownicę), więc spokojnie można liczyć pół dnia. Wszelkie komunikaty wyświetlane na FISie są połączone z jego wtyczką, czyli szarą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś ze śląska jest wstanie ogarnąć mi zmianę licznika z przedliftowego fis, na poliftowy fis? Kaju mi pomoże tylko mam daleko, jeżeli by ktoś był z okolic niech da znać a w ostateczności odwiedzam Ostrów Wielkopolski :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze pełen fis plus manetka a duzo roboty by było przy tym u mnie czy nie trzeba nic tam sie bawić??

Zabawa z przekładaniem pinów we wtyczkach, ogarnięcie immo, dopisanie kluczyków, dołożenie wtyczki do FISa, manetki (a do tego trzeba ściągać kierownicę), więc spokojnie można liczyć pół dnia. Wszelkie komunikaty wyświetlane na FISie są połączone z jego wtyczką, czyli szarą.

Nie będzie musiał przekładać pinów we wtyczkach, jak wsadzi licznik z tego samego roku (a raczej nie założy do polifta starego licznika z czerwonym podświetleniem:decayed:)

Musi jedynie dołożyć tą 3 kostkę i tam pare pinów pociągnąć do masy no i do nowej manetki.

Dopasowanie kluczyków do immo żadem problem, jak będzie miał pin do nowego licznika to Vagiem zrobi to w minute.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze pełen fis plus manetka a duzo roboty by było przy tym u mnie czy nie trzeba nic tam sie bawić??

Zabawa z przekładaniem pinów we wtyczkach, ogarnięcie immo, dopisanie kluczyków, dołożenie wtyczki do FISa, manetki (a do tego trzeba ściągać kierownicę), więc spokojnie można liczyć pół dnia. Wszelkie komunikaty wyświetlane na FISie są połączone z jego wtyczką, czyli szarą.

Nie będzie musiał przekładać pinów we wtyczkach, jak wsadzi licznik z tego samego roku (a raczej nie założy do polifta starego licznika z czerwonym podświetleniem:decayed:)

Musi jedynie dołożyć tą 3 kostkę i tam pare pinów pociągnąć do masy no i do nowej manetki.

Dopasowanie kluczyków do immo żadem problem, jak będzie miał pin do nowego licznika to Vagiem zrobi to w minute.

Ło kutfa, teraz tak patrzę, że kto inny ma 98 rocznik... :facepalm: jak masz licznik poliftowy, no to pół godzinki roboty przy piwie i masz pełny FIS.

---------- Post dopisany at 15:53 ---------- Poprzedni post napisany at 15:51 ----------

jaki kolor wtyczki?? przerabiam 98 zegarek analagowy na 1/2 fis 2000 rok. Czujnik spalonych żarówek tez nieznalazłem. 14 check mam analogicznie w kostce 98 i 2000 rok

kaju pomózż <pliss>

Przeleć kilkanaście stron do tyłu, wklejałem rozpiski wszystkich liczników w A4. Czujnik spalonych żarówek też dajesz do masy, bo nie masz modułu, a żeby to wyrezać to jest trochę roboty.

---------- Post dopisany at 15:54 ---------- Poprzedni post napisany at 15:53 ----------

Czy ktoś ze śląska jest wstanie ogarnąć mi zmianę licznika z przedliftowego fis, na poliftowy fis? Kaju mi pomoże tylko mam daleko, jeżeli by ktoś był z okolic niech da znać a w ostateczności odwiedzam Ostrów Wielkopolski :banan:

Sośnie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...