Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Diablo

mam jeszcze czujnik w podstawie filtra ale to nie jest od temp bo go rozlanczalem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

a może jest tylko idzie do innego pinu w zegarach i nie pokazuje chyba od oleju jest niebieski :)

Ja na Twoim miejscu zrobił bym prowizoryczną instalację i doprowadził bym zasilanie do 1 i 2 pinu czujnika a 3 pin połączył do 15 pinu zegarów, rozgrzał silnik i wtedy będzie pewność że instalka jest prawidłowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja rada Arek. Z licznikiem już nic nie kombinuj. Wrzucaj czujnik helli i pociągnij instalacją od nowa. Może gdzieś po drodze do licznika jest przytrzaśnięty kabel, bądź zwiera gdzieś do masy i przez to Ci takie numery odstawia. Do czujnika masa z budy, plus po kluczyku nawet prowizorke puść na razie ze skrzynki bezpieczników i luzem też puść do licznika do zielonej wtyki. Odpal furę i zaczekaj, czy Ci temp zacznie rosnąć. Innej opcji dla Ciebie nie widzę by wyeliminować uszkodzenie licznika. Szkoda, że nie dałeś rady dojechać do Wrocka wtedy, to byśmy mój licznik do Ciebie wrzucili i zobaczyli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

instalacje zrobie

mialem dzisiaj grzebac ale pozno wrocilem z roboty

bo jeszcze klapa z polifta kompletna w kolorze bez malowania wpadla za 300 zl :polew:

---------- Post dopisany 06-12-2012 at 23:10 ---------- Poprzedni post napisany 05-12-2012 at 22:51 ----------

i d*pa... hella zalozona - wczesniej odmoczona wychuchana i wydmuchana

nowy przewod sygnalowy do licznika kosc zielona pin 15

efekt olej zagrzany wskazowka nic

silnik zgaszony zapalony ponownie wedruje pokazujac temp po czym opada

teoretycznie mozna na nowo dac mase i +12 tylko czy to ma sens? :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany pod które piny mam się wpiąć w radiu symphony II

rad.jpg

<br /><br />

pinami z czerwonej kostki :

12 - sygnal clock - wskazania częstotliwości radia

13- sygnal data - wskazania częstotliwości radia

15- sygnal enable - wskazania częstotliwości radia

żeby mi wyświetlało na fie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w przedlifcie, ale w polifcie masz te same tarcze, no chyba, że do angola wkładasz EU tarcze, no to prędkościomierz się nie zgadza i trzeba wrzucać wsad :wink: a tak jest wszystko to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wskazówki po prostu delikatnie pociągasz do siebie. Fizycznie to są te same tarcze, budową się nie różnią, nie wiem tylko jak ma się VDO do Jaegera, bo tego drugiego w życiu w rękach nie trzymałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kaju182kaju

dzieki za info.

podobno sie rozniły minimalnie (vdo w sensie) od siebie.

1/2 mam jaeger'a

Jesli nie dostane tarcz, trudno - wyrwe z 1/2 ;)

EDIT: ten 1/2 fis to jednak jaeger , z bialymi plecami..

pzdr.

assist

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany pod które piny mam się wpiąć w radiu symphony II

http://s18.postimage.org/8s423w1s5/rad.jpg

<br /><br />

pinami z czerwonej kostki :

12 - sygnal clock - wskazania częstotliwości radia

13- sygnal data - wskazania częstotliwości radia

15- sygnal enable - wskazania częstotliwości radia

żeby mi wyświetlało na fie ?

c2 kostka czerwona

10 enable - 15- sygnal enable

9 data - 13- sygnal data

8 clock - 12 - sygnal clock

tak podłączyłem i nic, poza tym jak przedtem radio włączało się po kluczyku i gasło tak teraz trzeba robić to ręcznie. znowu zamiast do przodu to problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumie ze wpioles te kable do kostki c2 z instalacji auta ta kostke od adaptera can bus a druga kostke dood adaptera do radia?

---------- Post dopisany at 15:19 ---------- Poprzedni post napisany at 15:19 ----------

to jest chyba zielona kostak

---------- Post dopisany at 15:21 ---------- Poprzedni post napisany at 15:19 ----------

tak to jest zielona kostka musialem sprawdzic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie podpowiedzcie, przy kluczyku serwisowym mam taką plastikową metkę i tam są jakieś numerki. Jedna mała 2 cyfry u góry i 5 na dole (xx xxxxx), druga to litera i 6 cyferek (Axxxxxx) i do czego jest ten kluczyk ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumie ze wpioles te kable do kostki c2 z instalacji auta ta kostke od adaptera can bus a druga kostke dood adaptera do radia?

---------- Post dopisany at 15:19 ---------- Poprzedni post napisany at 15:19 ----------

to jest chyba zielona kostak

---------- Post dopisany at 15:21 ---------- Poprzedni post napisany at 15:19 ----------

tak to jest zielona kostka musialem sprawdzic :)

Wpiąłem się z kostki czerwonej fis prosto do kostki mini iso koloru zielonego C2 wchodzącej do radia. Czy mam jeszcze gdzieś indziej się wpiąć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zielona jest do radia podpięta i do adaptera idzie chyba 2 przewody. Te 3 od fisa co idą do zielonej kostki musiałem wpinać adaptery bo były wolne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli kable od fisa (te 3)ida do radia to to nie moze dzialac..... musisz wpiac te 3 kable do zielonej kostki c2 w pin 8,9,10 i cala ta kostke do czerwonej kostki od adaptera, a druga fostke czerwona wpiac do rasia w miejsce mini iso c1 c2 c3....

---------- Post dopisany at 16:33 ---------- Poprzedni post napisany at 16:29 ----------

2836328127.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam dzień dobry, ja znów zaczynam koncert życzeń z pytaniami :P chłopaki temat fisa załatwiłem, kontrolka od absu wariowała bo w moim starym liczniku byla żarówka tu dioda i cosik sie prąd chyba nie zgadzał. Ale teraz inne pytanie, czy ktoś miał taki "problem" że po podłączeniu radia (concert II) do zegarów z fisem (2 zegarki cyfrowe czyli bez adaptera) radio co jakiś czas się wyłączało na sekunde i samo odpalało?? bo ja tak mam od czasu do czasu się wyłączy i włączy i nie wiem co jest grane...

---------- Post dopisany at 17:44 ---------- Poprzedni post napisany at 17:40 ----------

aaa no i jeszcze jedno pytanie, jaka micha olejowa pasuje do mojego afna bo nie mam czujnika w misce i nie mam temp i na fisie ciągle wyskakuje sensor oleju..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...