Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

I przegrzanie płynu i service i tanksztele :decayed:

---------- Post dopisany at 20:05 ---------- Poprzedni post napisany at 20:03 ----------

A i wykrzyknik :-D

A swoja droga jak wygląda kontrolka od niskiego poziomu płynu bo nigdzie w żadnych testach nie pokazuje jej a nigdy nie miałem takiej sytuacji ze było malo

Termometr w wodzie i pod spodem MIN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie, który pin w licznika z 98 z pełnym FIS odpowiada za kontrolkę rezerwy (ostrzeżenie o rozerwie)?

6 pin w niebieskiej kostce chyba... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, który pin w licznika z 98 z pełnym FIS odpowiada za kontrolkę rezerwy (ostrzeżenie o rozerwie)?

6 pin w niebieskiej kostce chyba... :wink:

Pływak zmieniłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pin 6 w niebieskiej jest z tego co czytałem jest od poduszki.

Czemu miałbym pływak zmieniać. Nic o tym na forum nie było. O zamianie płytki przy pływaku czy coś takiego była mowa, ale w odniesieniu do liczników z A6. Po za tym wskaźnik paliwa działa mi prawidłowo. Kwestia tylko podłączenia jeszcze tego ostrzeżenia o rezerwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z radiem się nie orientuje, w radiach z CANem jest taki motyw (np moje RNS-E), że co pół godziny się wyłącza i nie odpala się po kluczyku i nie wyłącza, ale jak Ci się wyłącza na sekunde i włącza spowrotem, to nie mam pojęcia co to może być... Co do oleju... Co masz podłączone pod 10 pin niebieskiej wtyczki? Tam jest sygnał o ciśnieniu oleju, może tam coś jest nie tak lub w ogóle nie podłączone i Ci drze jape.

---------- Post dopisany at 21:30 ---------- Poprzedni post napisany at 21:28 ----------

BTW, teraz mi się przypomniało, że chciałeś moją rozpiskę, pisałeś do mnie na PW. Próbowałem przesłać na szybko, ale jest powyżej 7000 znaków i nie mogłem przesłać, a potem o tym zapmniałem, bo się spieszyłem. Wklejam ją tutaj już nie wiem sam który raz :decayed: proszę bardzo:

connector for basic functions, 32-pin, blue

1 -Terminal 15

2 -Wear of brake pads

3 -Speedometer output 1

4 -not used

5 -Fuel gauge sender

6 -Fuel gauge warning OBD 2

7 -Terminal 31 (sensor earth)

8 -Coolant temperature

9 -Terminal 31 (load earth)

10 -Oil pressure 2 (high)

11 -Engine-speed signal

12 -Air conditioner shutoff

13 -Electronic throttle/ pre-glow control

14 -Self-levelling suspension

15 -Terminal 58d

16 -Trailer turn signal

17 -Main beam

18 -Left turn signal

19 -not used

20 -Terminal 58s

21 -Door contact, driver's side

22 -Low coolant level

23 -Terminal 30

24 -Terminal 31 (load earth)

25 -Consumption signal

26 -Right parking light

27 -Left parking light

28 -Speedometer input

29 -Brake

30 -S-contact

31 -Speedometer output 2

32 -ESP/TCS

connector for additional functions, 32-pin, green

1 -Door contact (all doors)

2 -Transponder 1

3 -not used

4 -not used

5 -W wire

6 -Tailgate

7 -Right turn signal

8 -External buzzer

9 -External gong

10 -Airbag

11 -Service life output

12 -Terminal 61

13 -Parking brake

14 -CHECK

15 -Oil level / temperature

16 -not used

17 -Transponder 2

18 -CAN high speed (drive) (high +)

19 -CAN high speed (drive) (low -)

20 -CAN high speed (drive) (screen)

21 -ABS

22 -CAN low speed (Convenience) (high +)

23 -CAN low speed (Convenience) (low -)

24 -CAN low speed (Convenience) (screen)

25 -Bonnet

26 -not used

27 -Belt buckle

28 -K wire

29 -Ambient temperature input

30 -not used

31 -Selection range

32 -not used

connector for multifunction display, 32-pin, grey

1 -Switch menu guide (menu)

2 -Switch menu guide (out A)

3 -Switch menu guide (out B)

4 -Switch menu guide (Enter)

5 -CAN high speed Display (high +)

6 -CAN high speed Display (low -)

7 -CAN high speed Display (screen)

8 -Door contact, passenger side

9 -Door contact, rear right

10 -Door contact, rear left

11 -Enable

12 -Clock

13 -Data

14 -Brake light

15 -Washer fluid level

16 -Tail lights/dipped beams

17 -On-board computer, left

18 -On-board computer, right

19 -On-board computer reset

20 -not used

21 -not used

22 -not used

23 -Key branch 1 Navigation system

24 -Key branch 2 Navigation system

25 -Key branch Telematics

26 -not used

27 -not used

28 -not used

29 -not used

30 -not used

31 -not used

32 -not used

connector for radio clock, 4-pin, black

1 -Radio clock signal (data)

2 -Radio clock 5V

3 -not used

4 -Radio clock earth

Oczywiście rozpiska do licznika poliftowego.

masz rozpiskę, zobacz co Kaju zamieścił, pin 5,6 odpowiada za poziomy paliwa..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ale to jest rozpiska dla liczników po 99 czy jakoś tak - tych ostatnich z białym podświetlaniem i cyfrowym zegarkiem. Ja natomiast mam licznik z 98 czyli dwie kostki T32 i jedna T20 od FIS. W tamtych natomiast jest 3 x T32.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale to rozpiska poliftowa. Po 98 szła inna rozpiska. Tutaj całość wkleję, który to już raz...? :eusathink:

Rozpiska pinów licznika.

Licznik przed 1997 r.

connector, blue, 26-pin

1 -not used

2 -Buzzer actuation

3 -Terminal 15

4 -Terminal 15

5 -not used

6 -Terminal 61

7 -Handbrake/brake malfunction

8 -ABS direct

9 -Airbag direct

10 -CAT

11 -ABS inverted

12 -Airbag inverted

13 -Right parking light

14 -Ignition lock, S-Contact

15 -Buzzer actuation

16 -not used

17 -not used

18 -Oil pressure 1.8 bar

19 -Terminal 58d

20 -Coolant level

21 -Right turn signal

22 -Main beam

23 -Speedometer input

24 -Brake fluid

25 -Brake pad

26 -Left parking light

connector, yellow, 26-pin

1 -Terminal 58

2 -Terminal 58

3 -Engine-speed signal

4 -A/C compressor

5 -Time - output

6 -Vehicle speed signal 1

7 -Vehicle speed signal 2

8 -Door contact, driver's side

9 -Terminal 30

10 -Terminal 30

11 -not used

12 -Tank warning

13 -Left turn signal

14 -not used

15 -not used

16 -Belt buckle switch

17 -not used

18 -Terminal 31

19 -Terminal 31

20 -Diagnosis wiring

21 -not used

22 -not used

23 -Glow plug indicator lamp

24 -Immobiliser

25 -Fuel gauge sender

26 -Coolant temperature sender

connector, black, 20-pin

1 -Consumption signal

2 -not used

3 -not used

4 -not used

5 -Ambient temperature

6 -Gear indicator

7 -not used

8 -not used

9 -Coolant level

10 -Hydraulic system pressure

11 -On-board computer - Reset

12 -Radio/telephone - Clock

13 -Radio/telephone - Data

14 -On-board computer, left

15 -Radio/telephone - Enable

16 -Tail lights/dipped beams

17 -Glow plug relay

18 -On-board computer, right

19 -Brake light

20 -not used

connector, black, 4-pin

1 -Oil temperature sender

2 -not used

3 -not used

4 -not used

Licznik po 1998 r.

connector for basic functions, 32-pin, blue

1 -Terminal 15

2 -Right turn signal

3 -Speedometer output 1

4 -not used

5 -Fuel gauge sender

6 -Airbag

7 -Terminal 31 (sensor earth)

8 -Coolant temperature

9 -Terminal 31 (load earth)

10 -Oil pressure switch

11 -Engine-speed signal

12 -Terminal 61

13 -Glow plug indicator or CAT

14 -Self-levelling suspension

15 -Terminal 58d

16 -Trailer turn signal/fault in engine electrical system

17 -Main beam

18 -Left turn signal

19 -ABS

20 -Terminal 58s

21 -Door contact, driver's side

22 -Low coolant level

23 -Terminal 30

24 -Terminal 31 (load earth)

25 -K wire

26 -Right parking light

27 -Left parking light

28 -Speedometer input

29 -Brake fluid level/pressure

30 -S-contact

31 -Belt buckle

32 -ESP

connector for additional functions, 32-pin, green

1 -not used

2 -Transponder 1

3 -not used

4 -Immobiliser

5 -W wire

6 -Boot lid/tailgate (Lowline version only)

7 -Brake pads (Highline version only)

8 -Input for outside buzzer actuation (currently vacant)

9 -Input for outside gong/chime actuation (currently vacant)

10 -Fuel tank warning output signal for engine control unit (6 cyl. TDI and USA vehicles only)

11 -Service life output

12 -Air conditioner shutoff

13 -Parking brake

14 -Electronic throttle

15 -Side marker light

16 -not used

17 -Transponder 2

18 -not used

19 -not used

20 -not used

21 -Oil temperature

22 -not used

23 -not used

24 -not used

25 -not used

26 -not used

27 -not used

28 -not used

29 -Terminal 58d (outside dimmer potentiometer)

30 -Speedometer output 2

31 -not used

32 -not used

connector for multi-function display 20-pin, red

1 -Consumption signal

2 -not used

3 -not used

4 -not used

5 -Ambient temperature

6 -Selector lever display

7 -not used

8 -not used

9 -Washer fluid

10 -Hydraulic system pressure

11 -On-board computer reset

12 -Clock signal for radio frequency display

13 -Data signal for radio frequency display

14 -On-board computer, left

15 -Enable signal for radio frequency display

16 -Tail lights/dipped beams (bulb monitor)

17 -Glow plug relay (diesel models only; low-voltage monitor in dash panel insert is disabled when glow plugs are operated)

18 -On-board computer, right

19 -Brake light

20 -not used

Licznik po 2000 r.

connector for basic functions, 32-pin, blue

1 -Terminal 15

2 -Wear of brake pads

3 -Speedometer output 1

4 -not used

5 -Fuel gauge sender

6 -Fuel gauge warning OBD 2

7 -Terminal 31 (sensor earth)

8 -Coolant temperature

9 -Terminal 31 (load earth)

10 -Oil pressure 2 (high)

11 -Engine-speed signal

12 -Air conditioner shutoff

13 -Electronic throttle/ pre-glow control

14 -Self-levelling suspension

15 -Terminal 58d

16 -Trailer turn signal

17 -Main beam

18 -Left turn signal

19 -not used

20 -Terminal 58s

21 -Door contact, driver's side

22 -Low coolant level

23 -Terminal 30

24 -Terminal 31 (load earth)

25 -Consumption signal

26 -Right parking light

27 -Left parking light

28 -Speedometer input

29 -Brake

30 -S-contact

31 -Speedometer output 2

32 -ESP/TCS

connector for additional functions, 32-pin, green

1 -Door contact (all doors)

2 -Transponder 1

3 -not used

4 -not used

5 -W wire

6 -Tailgate

7 -Right turn signal

8 -External buzzer

9 -External gong

10 -Airbag

11 -Service life output

12 -Terminal 61

13 -Parking brake

14 -CHECK

15 -Oil level / temperature

16 -not used

17 -Transponder 2

18 -CAN high speed (drive) (high +)

19 -CAN high speed (drive) (low -)

20 -CAN high speed (drive) (screen)

21 -ABS

22 -CAN low speed (Convenience) (high +)

23 -CAN low speed (Convenience) (low -)

24 -CAN low speed (Convenience) (screen)

25 -Bonnet

26 -not used

27 -Belt buckle

28 -K wire

29 -Ambient temperature input

30 -not used

31 -Selection range

32 -not used

connector for multifunction display, 32-pin, grey

1 -Switch menu guide (menu)

2 -Switch menu guide (out A)

3 -Switch menu guide (out B)

4 -Switch menu guide (Enter)

5 -CAN high speed Display (high +)

6 -CAN high speed Display (low -)

7 -CAN high speed Display (screen)

8 -Door contact, passenger side

9 -Door contact, rear right

10 -Door contact, rear left

11 -Enable

12 -Clock

13 -Data

14 -Brake light

15 -Washer fluid level

16 -Tail lights/dipped beams

17 -On-board computer, left

18 -On-board computer, right

19 -On-board computer reset

20 -not used

21 -not used

22 -not used

23 -Key branch 1 Navigation system

24 -Key branch 2 Navigation system

25 -Key branch Telematics

26 -not used

27 -not used

28 -not used

29 -not used

30 -not used

31 -not used

32 -not used

connector for radio clock, 4-pin, black

1 -Radio clock signal (data)

2 -Radio clock 5V

3 -not used

4 -Radio clock earth

---------- Post dopisany at 21:42 ---------- Poprzedni post napisany at 21:40 ----------

Pany przechodząc z licznika przedliftowego na poliftowy immo mam w ECU, więc wyjebane, ale w liczniku będzie mi chyba migać immo, co? No i co z dopisaniem kluczyków? Na dniach będę działał u WhyMe i będzie to mój pierwszy w rękach przedlift ze zmianą na licznik poliftowy i się chcę doinformować :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:decayed:

a Ty chłopie tak nie zacieszaj tylko weź mi pływak wymień bo lenia mam :wink:

dobra chlopaki, ponawiam swoje pytanie, mial ktoś taką sytuację że po podpięciu fisa do radia po canie radio świrowało i co pewien czas na sek się wył i wł samo?? bo powiem szczerze zaczyna mnie to troszkę irytować...

z drugiej zaś strony nie wiem czy to może nie jest spowodowane faktem, że kabel który ma w przysłości iść do czujnika w misce lezy luzem pod maską i w czasie jazdy gdzies zwiera do masy a wtedy fis jakby odbiera komunikat chce wyrzucić komunikat o treści:

DSC_0394.jpg

i coś mu się wali i wyłącza na chwilę radyjko..

ale to tylko moje gdybania, by ktoś chciał mi to rozwiać i pomóc, byłbym wdzięczny :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Ty go pod tą maską nawet nie zaizolowałeś?! :shock3: Jakie Ty masz radio u siebie, że Ci takie numery odstawia? Jakie masz kodowania kanałów od 60 do 62?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale to rozpiska poliftowa. Po 98 szła inna rozpiska. Tutaj całość wkleję, który to już raz...? :eusathink:

Rozpiska pinów licznika.

Licznik przed 1997 r.

connector, blue, 26-pin

1 -not used

2 -Buzzer actuation

3 -Terminal 15

4 -Terminal 15

5 -not used

6 -Terminal 61

7 -Handbrake/brake malfunction

8 -ABS direct

9 -Airbag direct

10 -CAT

11 -ABS inverted

12 -Airbag inverted

13 -Right parking light

14 -Ignition lock, S-Contact

15 -Buzzer actuation

16 -not used

17 -not used

18 -Oil pressure 1.8 bar

19 -Terminal 58d

20 -Coolant level

21 -Right turn signal

22 -Main beam

23 -Speedometer input

24 -Brake fluid

25 -Brake pad

26 -Left parking light

connector, yellow, 26-pin

1 -Terminal 58

2 -Terminal 58

3 -Engine-speed signal

4 -A/C compressor

5 -Time - output

6 -Vehicle speed signal 1

7 -Vehicle speed signal 2

8 -Door contact, driver's side

9 -Terminal 30

10 -Terminal 30

11 -not used

12 -Tank warning

13 -Left turn signal

14 -not used

15 -not used

16 -Belt buckle switch

17 -not used

18 -Terminal 31

19 -Terminal 31

20 -Diagnosis wiring

21 -not used

22 -not used

23 -Glow plug indicator lamp

24 -Immobiliser

25 -Fuel gauge sender

26 -Coolant temperature sender

connector, black, 20-pin

1 -Consumption signal

2 -not used

3 -not used

4 -not used

5 -Ambient temperature

6 -Gear indicator

7 -not used

8 -not used

9 -Coolant level

10 -Hydraulic system pressure

11 -On-board computer - Reset

12 -Radio/telephone - Clock

13 -Radio/telephone - Data

14 -On-board computer, left

15 -Radio/telephone - Enable

16 -Tail lights/dipped beams

17 -Glow plug relay

18 -On-board computer, right

19 -Brake light

20 -not used

connector, black, 4-pin

1 -Oil temperature sender

2 -not used

3 -not used

4 -not used

Licznik po 1998 r.

connector for basic functions, 32-pin, blue

1 -Terminal 15

2 -Right turn signal

3 -Speedometer output 1

4 -not used

5 -Fuel gauge sender

6 -Airbag

7 -Terminal 31 (sensor earth)

8 -Coolant temperature

9 -Terminal 31 (load earth)

10 -Oil pressure switch

11 -Engine-speed signal

12 -Terminal 61

13 -Glow plug indicator or CAT

14 -Self-levelling suspension

15 -Terminal 58d

16 -Trailer turn signal/fault in engine electrical system

17 -Main beam

18 -Left turn signal

19 -ABS

20 -Terminal 58s

21 -Door contact, driver's side

22 -Low coolant level

23 -Terminal 30

24 -Terminal 31 (load earth)

25 -K wire

26 -Right parking light

27 -Left parking light

28 -Speedometer input

29 -Brake fluid level/pressure

30 -S-contact

31 -Belt buckle

32 -ESP

connector for additional functions, 32-pin, green

1 -not used

2 -Transponder 1

3 -not used

4 -Immobiliser

5 -W wire

6 -Boot lid/tailgate (Lowline version only)

7 -Brake pads (Highline version only)

8 -Input for outside buzzer actuation (currently vacant)

9 -Input for outside gong/chime actuation (currently vacant)

10 -Fuel tank warning output signal for engine control unit (6 cyl. TDI and USA vehicles only)

11 -Service life output

12 -Air conditioner shutoff

13 -Parking brake

14 -Electronic throttle

15 -Side marker light

16 -not used

17 -Transponder 2

18 -not used

19 -not used

20 -not used

21 -Oil temperature

22 -not used

23 -not used

24 -not used

25 -not used

26 -not used

27 -not used

28 -not used

29 -Terminal 58d (outside dimmer potentiometer)

30 -Speedometer output 2

31 -not used

32 -not used

connector for multi-function display 20-pin, red

1 -Consumption signal

2 -not used

3 -not used

4 -not used

5 -Ambient temperature

6 -Selector lever display

7 -not used

8 -not used

9 -Washer fluid

10 -Hydraulic system pressure

11 -On-board computer reset

12 -Clock signal for radio frequency display

13 -Data signal for radio frequency display

14 -On-board computer, left

15 -Enable signal for radio frequency display

16 -Tail lights/dipped beams (bulb monitor)

17 -Glow plug relay (diesel models only; low-voltage monitor in dash panel insert is disabled when glow plugs are operated)

18 -On-board computer, right

19 -Brake light

20 -not used

Licznik po 2000 r.

connector for basic functions, 32-pin, blue

1 -Terminal 15

2 -Wear of brake pads

3 -Speedometer output 1

4 -not used

5 -Fuel gauge sender

6 -Fuel gauge warning OBD 2

7 -Terminal 31 (sensor earth)

8 -Coolant temperature

9 -Terminal 31 (load earth)

10 -Oil pressure 2 (high)

11 -Engine-speed signal

12 -Air conditioner shutoff

13 -Electronic throttle/ pre-glow control

14 -Self-levelling suspension

15 -Terminal 58d

16 -Trailer turn signal

17 -Main beam

18 -Left turn signal

19 -not used

20 -Terminal 58s

21 -Door contact, driver's side

22 -Low coolant level

23 -Terminal 30

24 -Terminal 31 (load earth)

25 -Consumption signal

26 -Right parking light

27 -Left parking light

28 -Speedometer input

29 -Brake

30 -S-contact

31 -Speedometer output 2

32 -ESP/TCS

connector for additional functions, 32-pin, green

1 -Door contact (all doors)

2 -Transponder 1

3 -not used

4 -not used

5 -W wire

6 -Tailgate

7 -Right turn signal

8 -External buzzer

9 -External gong

10 -Airbag

11 -Service life output

12 -Terminal 61

13 -Parking brake

14 -CHECK

15 -Oil level / temperature

16 -not used

17 -Transponder 2

18 -CAN high speed (drive) (high +)

19 -CAN high speed (drive) (low -)

20 -CAN high speed (drive) (screen)

21 -ABS

22 -CAN low speed (Convenience) (high +)

23 -CAN low speed (Convenience) (low -)

24 -CAN low speed (Convenience) (screen)

25 -Bonnet

26 -not used

27 -Belt buckle

28 -K wire

29 -Ambient temperature input

30 -not used

31 -Selection range

32 -not used

connector for multifunction display, 32-pin, grey

1 -Switch menu guide (menu)

2 -Switch menu guide (out A)

3 -Switch menu guide (out B)

4 -Switch menu guide (Enter)

5 -CAN high speed Display (high +)

6 -CAN high speed Display (low -)

7 -CAN high speed Display (screen)

8 -Door contact, passenger side

9 -Door contact, rear right

10 -Door contact, rear left

11 -Enable

12 -Clock

13 -Data

14 -Brake light

15 -Washer fluid level

16 -Tail lights/dipped beams

17 -On-board computer, left

18 -On-board computer, right

19 -On-board computer reset

20 -not used

21 -not used

22 -not used

23 -Key branch 1 Navigation system

24 -Key branch 2 Navigation system

25 -Key branch Telematics

26 -not used

27 -not used

28 -not used

29 -not used

30 -not used

31 -not used

32 -not used

connector for radio clock, 4-pin, black

1 -Radio clock signal (data)

2 -Radio clock 5V

3 -not used

4 -Radio clock earth

---------- Post dopisany at 21:42 ---------- Poprzedni post napisany at 21:40 ----------

Pany przechodząc z licznika przedliftowego na poliftowy immo mam w ECU, więc wyjebane, ale w liczniku będzie mi chyba migać immo, co? No i co z dopisaniem kluczyków? Na dniach będę działał u WhyMe i będzie to mój pierwszy w rękach przedlift ze zmianą na licznik poliftowy i się chcę doinformować :decayed:

a jaki WhyMe ma licznik zacznijmy od tego?? powiem Ci tak, immo to pikuś, immo w przedliftach jest w "nogach" kierowcy, taka biala puszka, więc spoko, posianie kluczyków?? a niby po co?? diodę od immo wylutowujesz z licznika poliftowego albo po prostu uszkodzisz mechanicznie i już nie będzie denerwować :decayed:

pewnie spotka Cię sprawa z błyskającym AIR BAG`iem jak u mnie co zamieściłem na filmiku, więc możesz kombinować z jakimś kondensatorem bo w przedlifcie air jest na żarówce a tu na diodzie więc prąd sie może nie zgadzać, albo po prostu wyciągniesz żarówkę z airem w inne miejsce :wink:

problem z komunikacją w liczniku też sie może pojawić, bo po podpięciu lini komunikacji i po wpieciu się w złącze może sie nie połączyć z licznikiem bo cos mi sie wydaje że po prostu to po innych pinach idzie i trzeba by było przełożyć któryś pin w kostce obd. Ja osobiście zrobilem sobie drugie złacze przy skrzynce bezpieczników do diagnozy zegarów i z bani.

Jak licznik ma diodę foto do ściemniania, to też będzie lipa, bo im ciemniej na zewnątrz będzie to licznik też bd sie ściemniał, więc trzeba go rozebrać, zrobić "zworkę" omijającą diodę i problem znika, ale jak nie podłaczysz potencjometru to nie bd miał regulacji natężenia oświetlenia.. :wink:

no i problem jesli do przedlifta wrzucasz poliftową manaetke do fisa, to musisz piny od wycieraczek poprzekładać, do nie bd zjeżdżały do końca a zatrzymają sie gdzieś na szybie po ich wyłączeniu :wink:

chyba tyle:polew: powodzenia :decayed:

---------- Post dopisany at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany at 21:59 ----------

To Ty go pod tą maską nawet nie zaizolowałeś?! :shock3: Jakie Ty masz radio u siebie, że Ci takie numery odstawia? Jakie masz kodowania kanałów od 60 do 62?

konektor zalożyłem, bo wsiadam do auta włączam zapłon i wyskakuje sensor, pach maskę do góry, kabel do śruby od amorka, pach do auta jeszcze raz zapłon i na wyświetlaczu błogie OK :decayed:

a radio CONCERT II z A6, więc nie powinno być jakiś problemów, bo licznik też z A6.. co do kodowania, na 62 chyba 1, bo i na wartości 5 i 1 działało, co do 60, nie powiem Ci choćbyś do mnie strzełał.. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WhyMe ma przedlifta, a wkładamy mu polifta. Zaraz mu podrzuce, żeby poczytał i zobaczymy co się będzie tam u niego działo. Manetę prawdopodobnie zostawimy jego przedliftową, bo ma FISa, po prostu ładuje poliftowy licznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WhyMe ma przedlifta, a wkładamy mu polifta. Zaraz mu podrzuce, żeby poczytał i zobaczymy co się będzie tam u niego działo. Manetę prawdopodobnie zostawimy jego przedliftową, bo ma FISa, po prostu ładuje poliftowy licznik.

no widzisz, to u mnie grubsza rzeźba była, manetki poliftowe, zegar polift z a6, przerabianie całej instalacji więc wiesz... no ale nie ma rzeczy niemożliwych bo na dzień dzisiejszy wygląda to tak:

DSC_0390.jpg

:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem aktualnie na etapie zmian licznika z 95 na tego z 98 i powiem tak:

Sprawa kontrolki od immo faktycznie jest, ale czytałem że da się to zrobić tak aby było jak w ori liczniku. Ponoć trzeba tą diodę z jednej strony wlutować i puścić kabelek do odpowiedniego pinu w ori kostce. Było to gdzieś na którejś stronie w tym temacie - czytałem wszystkie :P. Generalnie znowu "ponoć" licznik jest prawie przygotowany do sterowania tą kontrolką spoza licznika. Więc jest to do obejścia.

AIR BAG też faktycznie mi miga ale nad tym tematem jeszcze nie siedziałem.

Co do komunikacji u mnie nie było żadnego problemu. Wszystko ładnie łączy się z VAGiem.

Jeszcze taka ciekawostka. Bawiłem się dzisiaj ze zmianą kodowania moich aktualnych liczników. Po zmianie na kanadyjskie pojawia się fajny gong kiedy mamy otarte drzwi ale za to nie zapala się kontrolka układu hamulcowego po przekręceniu stacyjki. Ktoś wie czy tak ma być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem aktualnie na etapie zmian licznika z 95 na tego z 98 i powiem tak:

Sprawa kontrolki od immo faktycznie jest, ale czytałem że da się to zrobić tak aby było jak w ori liczniku. Ponoć trzeba tą diodę z jednej strony wlutować i puścić kabelek do odpowiedniego pinu w ori kostce. Było to gdzieś na którejś stronie w tym temacie - czytałem wszystkie :P. Generalnie znowu "ponoć" licznik jest prawie przygotowany do sterowania tą kontrolką spoza licznika. Więc jest to do obejścia.

AIR BAG też faktycznie mi miga ale nad tym tematem jeszcze nie siedziałem.

Co do komunikacji u mnie nie było żadnego problemu. Wszystko ładnie łączy się z VAGiem.

Jeszcze taka ciekawostka. Bawiłem się dzisiaj ze zmianą kodowania moich aktualnych liczników. Po zmianie na kanadyjskie pojawia się fajny gong kiedy mamy otarte drzwi ale za to nie zapala się kontrolka układu hamulcowego po przekręceniu stacyjki. Ktoś wie czy tak ma być?

pieprz air baga rezaj go na żarówce normalnej, i dawaj gnoja w bezpieczniki :wink: (chyba że chcesz się bawić w kondensatory jakieś albo cuś...)

od czasu do czasu zalukasz i bd wiedział czy błąd czy nie, co do immo to nie bawiłem się aż tak by kabelek bezpośrednio z płytki ciągać do kostki bo tak naprawdę po co mi dioda od immo?? jak coś się zwali to vag i wiadomo :wink: no ale pomysł jest dobry..

co do komunikacji, liczniki 98 łączą się normalnie, ale ja mam 00` i juz miałem problem więc stwierdziłem że wygodniejszym wyjściem będzie wyrzucenie dodatkowego gniazda na komunikację do bezpieczników i tyle :wink:

---------- Post dopisany at 22:34 ---------- Poprzedni post napisany at 22:32 ----------

ta wiertarka otwornica i dawaj do miski ?? :polew:

ja bym do Ciebie chyba nie przyjechał :polew::wink:

Nie no co Ty, gdzie do michy, przecież on ma w podstawie filtra miejsce na czujnik.

---------- Post dopisany at 22:30 ---------- Poprzedni post napisany at 22:30 ----------

A druga sprawa, on już u siebie ma czujnik oleju :wink: bo ma FISa

no dobra ale pamiętasz, że tam jest czujnik jednopinowy ?? i może być problem z pokazywaniem temp oleju, jak tam kolega pisał parę stron wczesniej żeby spasiło trzeba silniczek przelutować od przedlifta.. a co zrobisz z sensorem oleum ?? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały dzień mam na to, więc stresu zero :decayed: coś poradzim, coś wymyślim :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, na wstępie napiszę, że nie potrzebnie zakładałem oddzielny temat. Może mod mnie za to nie ubije:)

Sorki za objętość posta, ale większość zajmują zdjęcia więc nie jest tak źle :) Mam pytanie odnośnie wymiany licznika, bo licznik z samochodu (Jaeger 1/2 FIS) wyzionął ducha. Jest to taki licznik:

2a43aa0ab5f2.jpg

f32d387159d1.jpg

Ma trzy gniazda, zielone, niebieskie i małą czarną wtyczkę od korekcji ustawiania zegarka radiowo (w sumie mało ważna).

Zastanawiam się czy nie wymienić licznika na VDO, bo jest tańszy, i ma pełny FIS, ale to mniej ważne, nie zależy mi na FIS'e.

Ale jaki licznik wybrać, -VDO z zegarkiem analogowym-:

3a45f1af62de.jpg

Czy nowszy -VDO z zegarkiem cyfrowym-, jak u mnie w Jaeger'rze:

8afc3f701058.jpg

Zwracając uwagę na tył licznika, zegar -VDO z zegarkiem analogowym- ma dwa gniazda, identycznie jak ten mój Jaeger, ale słyszałem, że coś podobno może nie grać. Możecie podpowiedzieć czy faktycznie tak jest, że mogę go nie dać rady zaadoptować, pomimo posiadania identycznych gniazd jak Jaeger?

Natomiast nowsze zegary -VDO z zegarkiem cyfrowym- jak w Jaeger, ma z tyłu trzy gniazda?, zielone, niebieskie i szare, u mnie nie ma takiego gniazda w liczniku i ogólnie tej wtyczki w samochodzie. Czy wiązka do szarego gniazda jest potrzebna, mogłaby być nie podłączona? Co jest do niej podłączone?

Który zegar byłby odpowiedniejszy, albo w ogóle który z tych dwóch możliwy do założenia do samochodu? Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, na wstępie napiszę, że nie potrzebnie zakładałem oddzielny temat. Może mod mnie za to nie ubije:)

Sorki za objętość posta, ale większość zajmują zdjęcia więc nie jest tak źle :) Mam pytanie odnośnie wymiany licznika, bo licznik z samochodu (Jaeger 1/2 FIS) wyzionął ducha. Jest to taki licznik:

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/2a43aa0ab5f2.jpg

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/f32d387159d1.jpg

Ma trzy gniazda, zielone, niebieskie i małą czarną wtyczkę od korekcji ustawiania zegarka radiowo (w sumie mało ważna).

Zastanawiam się czy nie wymienić licznika na VDO, bo jest tańszy, i ma pełny FIS, ale to mniej ważne, nie zależy mi na FIS'e.

Ale jaki licznik wybrać, -VDO z zegarkiem analogowym-:

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/3a45f1af62de.jpg

Czy nowszy -VDO z zegarkiem cyfrowym-, jak u mnie w Jaeger'rze:

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/8afc3f701058.jpg

Zwracając uwagę na tył licznika, zegar -VDO z zegarkiem analogowym- ma dwa gniazda, identycznie jak ten mój Jaeger, ale słyszałem, że coś podobno może nie grać. Możecie podpowiedzieć czy faktycznie tak jest, że mogę go nie dać rady zaadoptować, pomimo posiadania identycznych gniazd jak Jaeger?

Natomiast nowsze zegary -VDO z zegarkiem cyfrowym- jak w Jaeger, ma z tyłu trzy gniazda?, zielone, niebieskie i szare, u mnie nie ma takiego gniazda w liczniku i ogólnie tej wtyczki w samochodzie. Czy wiązka do szarego gniazda jest potrzebna, mogłaby być nie podłączona? Co jest do niej podłączone?

Który zegar byłby odpowiedniejszy, albo w ogóle który z tych dwóch możliwy do założenia do samochodu? Pozdro

Masz auto poliftowe i poliftowe zegary, zatem najlepiej włożyć też zegary poliftowe, czyli z zegarkiem zyfrowym i białym podświetleniem. Jaegery mają to w sobie, że lubią powiedzieć dziękuję, dobranoc, nasza współpraca się kończy. Problemów większych mieć nie będziesz, ale bez komputera i ogarnięcia immo się nie obędzie, bo ten siedzi właśnie w liczniku. Szara wtyczka, której nie masz u siebie w wiązce odpowiada właśnie za funkcjonalność FISa. Żeby on zadziałał, a raczej pokazał OK i inne swoje funkcje musiałbyś podłączyć manetkę i pociągnąć do niego kilka kabelków. Jeśli nie zależy Ci na FISie, to po prostu szukaj licznika 1/2FIS z VDO, chłopaki na forum na mają w 100% tutaj razem z pinami do immo, jednak jeśli byś się zdecydował na przejście a FIS - jak najbardziej ten zabieg polecam, co pewnie zrobią też inni :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, na wstępie napiszę, że nie potrzebnie zakładałem oddzielny temat. Może mod mnie za to nie ubije:)

Sorki za objętość posta, ale większość zajmują zdjęcia więc nie jest tak źle :) Mam pytanie odnośnie wymiany licznika, bo licznik z samochodu (Jaeger 1/2 FIS) wyzionął ducha. Jest to taki licznik:

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/2a43aa0ab5f2.jpg

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/f32d387159d1.jpg

Ma trzy gniazda, zielone, niebieskie i małą czarną wtyczkę od korekcji ustawiania zegarka radiowo (w sumie mało ważna).

Zastanawiam się czy nie wymienić licznika na VDO, bo jest tańszy, i ma pełny FIS, ale to mniej ważne, nie zależy mi na FIS'e.

Ale jaki licznik wybrać, -VDO z zegarkiem analogowym-:

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/3a45f1af62de.jpg

Czy nowszy -VDO z zegarkiem cyfrowym-, jak u mnie w Jaeger'rze:

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/8afc3f701058.jpg

Zwracając uwagę na tył licznika, zegar -VDO z zegarkiem analogowym- ma dwa gniazda, identycznie jak ten mój Jaeger, ale słyszałem, że coś podobno może nie grać. Możecie podpowiedzieć czy faktycznie tak jest, że mogę go nie dać rady zaadoptować, pomimo posiadania identycznych gniazd jak Jaeger?

Natomiast nowsze zegary -VDO z zegarkiem cyfrowym- jak w Jaeger, ma z tyłu trzy gniazda?, zielone, niebieskie i szare, u mnie nie ma takiego gniazda w liczniku i ogólnie tej wtyczki w samochodzie. Czy wiązka do szarego gniazda jest potrzebna, mogłaby być nie podłączona? Co jest do niej podłączone?

Który zegar byłby odpowiedniejszy, albo w ogóle który z tych dwóch możliwy do założenia do samochodu? Pozdro

dużej rzeźby mieć nie bedziesz a wyglad i funkcjonalnosc bez porownania, nie ma co sie zastanawiac, rezaj FIS'a :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli kable od fisa (te 3)ida do radia to to nie moze dzialac..... musisz wpiac te 3 kable do zielonej kostki c2 w pin 8,9,10 i cala ta kostke do czerwonej kostki od adaptera, a druga fostke czerwona wpiac do rasia w miejsce mini iso c1 c2 c3....

---------- Post dopisany at 16:33 ---------- Poprzedni post napisany at 16:29 ----------

http://i1174.photobucket.com/albums/r611/dropsone/2836328127.jpg

Kolego dropsone ja mam taki adapter, bo zamiast tamtego przysłał mi gość taki:

http://s18.postimage.org/m6v8q2s3p/DSC00239.jpg

<br /><br />

Z tego co napisałeś to mam się wpiąć w piny o których pisaliśmy do kostki zielonej wychodzącej z instalacji samochodu:

http://s13.postimage.org/gqa8j8c1v/DSC00237.jpg

<br /><br />

Tylko ja tam będę musiał w tej kostce zielonej dodać terminale pod odpowiednie piny. Czy dobrze to rozumie ?

tak jest! musisz zalozyc na kable i wpiac nowe piny bo miejsca sa wolne, te 3wtyczki zolta/zielona/niebieska/ co wychodza z adaptera to ich wogole nie ruszasz tylko wpinasz do radia, a jak juz wepniesz te trzy przewody od fisa do zielonej kostki z instalacji samochody to wtedy zielona i zolta razem wpinasz do czerwonej od adaptera

I d*pa zrobiłem tak i nic zero odzewu na wyświetlaczu fis. A może trzeba coś vagiem podziałać czy nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech Ci kaju poda kodowanie bo ja nie moge znalesc u siebie (jak mozesz zrob fotki i wrzuc jak ten adapter podpioles) wtedy bedzie pewnosc ze trzeba szukac czegos dalej...

---------- Post dopisany at 11:53 ---------- Poprzedni post napisany at 11:52 ----------

a po odpaleniu auta pojakia sie OK na fisie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...